ABARTH 595 Scorpioneoro: Το δάγκωμα του Σκορπιού

ABARTH 595 Scorpioneoro: Το δάγκωμα του Σκορπιού

Για όσους έχουν ψάξει αρκετά βαθιά την ιστορία του  λογότυπου του σκορπιού το οποίο καθιέρωσε ο Κάρλος Άμπαρτ την δεκαετία του ’60, κατάλαβαν σίγουρα την ξεχωριστή του σημασία, καθώς τότε τα Fiat που «φορούσαν» το λογότυπο αυτό, κέρδιζαν στις ειδικές διαδρομές των ράλλυ και όχι μόνο, αρκετά δυνατότερους συνδυασμούς!

Η Abarth γεννήθηκε απο τον Carlo Abarth στις 15 Νοεμβρίου του 1908, έχοντας ως έμβλημα στο σήμα της τον σκορπιό! Σκοπός της εταιρείας, η κατασκευή ξεχωριστών, ειδικών εκδόσεων που να αφήνουν το δικό τους αποτύπωμα, στην διεθνή αλλά και στην Ιταλική αγορά. Εκρηκτικές επιδόσεις απο μικρά σε μέγεθος βελτιωμένα εφ όλης της ύλης αυτοκίνητα, σε συνάρτηση με άκρατη οδηγική απόλαυση, ήταν το χαρμάνι της επιτυχίας και το σημείο αναφοράς της εν λόγω εταιρείας. Έτσι γεννήθηκε ένας θρύλος, που συνεχίζει να πιστοποιεί την υπεραξία του, απο τότε μέχρι και τις μέρες μας. Ο σκορπιός του Κάρλος Άμπαρτ ήταν πάντα σε χρώμα μαύρο. Θέλοντας λοιπόν να τιμήσει το ξεχωριστό αυτό αγωνιστικό παλμαρές της η Abarth, δημιούργησε μια limited edition, το Abarth 595 Scorpioneoro σε 2.000 αριθμημένες μονάδες.

Με καυτό DNA

Τελευταίο «δάγκωμα» λοιπόν του σκορπιού, το νέο Abarth που προκαλεί τόσο τις αισθήσεις, όσο και τον ανταγωνισμό. Μικρό, στυλάτο και αρκετά οξύθυμο, αυτό το συλλεκτικό  Abarth 595, έρχεται για να ταράξει τα νερά στην κατηγορία των αυθεντικών hot mini. Το αυτοκίνητο είναι σε αποκλειστικά μαύρο χρώμα με χρυσές λεπτομέρειες, όπως οι 17 ιντσών ζάντες, το logo Scorpioneoro, ενώ η οροφή είναι το καρό που μας παραπέμπει στη σημαία του τερματισμού. Στο εσωτερικό όλα είναι μαύρα, εκτός από το χρυσό logo Scorpioneoro στα καθίσματα κάτω από την ιταλική σημαία και το πινακιδάκι με τον  αύξοντα αριθμό παραγωγής στη βάση της κεντρικής κονσόλας.

Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η οθόνη αφής 7 ιντσών Uconnect συμβατό με Apple car Play και Android ενώ για όσους αναζητούν υψηλής απόδοσης Hi-Fi φροντίζει το Beats Audio των 480 Watt.

Κυκλοφορεί και οπλοφορεί

Με το έντονο στύλ και την οδηγική απόλαυση στα ύψη, δίχως να κουβαλά τίποτα το περιττό τόσο έξωτερικά, όσο και εσωτερικά, το νέο 595 είναι ένα παιχνίδι για δυνατές συγκινήσεις και αυθεντικά χαμόγελα, γυρνώντας πολλά κεφάλια στο δρόμο στο πέρασμά του. Σε αυτό συντελούν οι δύο ή μία απο κάθε πλευρά χρωμιομένες εξατμίσεις, τα πολύ αποδοτικά πίσω αμορτισέρ της Κoni που φροντίζουν για το κράτημα και το τράξιον στο δρόμο, αλλά και οι τρυπητοί μπροστά αεριζόμενοι δίσκοι που σταματούν το αυτοκίνητο σε κάθε περίπτωση με ασφάλεια.

Το 595 κινείται απο έναν υπερτροφοδοτούμενο 16V κινητήρα με κωδικό 1.4 Τ-JET που φιλοξενεί ένα νέο τούρμπο της Garret GT1446, με απόδοση 165 ίππων/5.500 σ.α.λ με την ροπή στρέψης να σκαρφαλώνει στα 23 κιλά/3.000 σ.α.λ τιμή αρκετά ικανοποιητική για εναν 1400άρη κινητήρα που συνδυάζεται άψογα με ένα 6άρι κιβώτιο ή αυτόματο με paddles στο τιμόνι! Η Abarth δίνει επιτάχυνση 6,8” για τα 0-100 και 218 χλμ τελικής ταχύτητας, τιμές επ ουδενί ευκαταφρόνητες στην κατηγορία του. Με αναλογία βάρους 6,5 κιλά ανά ίππο, ο μικρός σκορπιός καταφέρνει γερά “δαγκώματα” στο δρόμο! Η τιμή του στην Ιταλία σαν συλλεκτικό κομμάτι αγγίζει τα 28.000 ευρώ, αρκετά προσιτή για ένα τέτοιο σουπερ μίνι!

 

 

 

 


About the author


Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε