Site icon TheCars.gr

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Μόνο η μείωση τιμών θα τα σώσει

electric car charger

Θεωρώ σημαντική την εκτίμηση του αντιπροέδρου έρευνας της Gartner Πέδρο Πατσέκο, σχετικά με τις τιμές των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV).

Εκτιμά ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα είναι λιγότερο ακριβά στην κατασκευή από τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης μέχρι το 2027, χάρη στις νέες τεχνικές κατασκευής και στο χαμηλότερο κόστος της μπαταρίας. Έχει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση των στοιχείων που αφορούν το συνδεδεμένο αυτοκίνητο, την αυτόνομη κίνηση, τις υπηρεσίες και την ηλεκτρική κίνηση ενώ κατείχε αρκετούς ρόλους στρατηγικής προϊόντων και μάρκετινγκ στην Toyota.

Επιτέλους και μια ευχάριστη είδηση από τον τομέα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV), που εδώ και πολλούς μήνες δέχεται καταιγισμό πυρών. Οι αποκλειστικές πλατφόρμες για τα EV επιτρέπουν στις αυτοκινητοβιομηχανίες να σχεδιάζουν γραμμές συναρμολόγησης που ταιριάζουν στα χαρακτηριστικά των EV, συμπεριλαμβανομένων του μικρότερου συστήματος μετάδοσης κίνησης και του επίπεδου πατώματος. «Το κόστος της μπαταρίας μειώνεται, αλλά το κόστος παραγωγής θα μειωθεί ταχύτερα λόγω των καινοτομιών», δήλωσε στο Automotive News Europe.

Ορισμένες υψηλού προφίλ startups EV αντιμετωπίζουν δυσκολίες: Η Nio, συνεχίζει να έχει τεράστιες απώλειες, η τιμή της μετοχής της Polestar έχει μειωθεί απότομα από τότε που εισήλθε στο χρηματιστήριο, η Lucid, μείωσε τις προβλέψεις της για την παραγωγή για το 2024 κατά 90%, η Fisker, βρίσκεται σε συνομιλίες με τη Nissan και η HiPhi πρόσφατα ανέστειλε τη λειτουργία της.

Ο Πέδρο Πατσέκο προβλέπει ότι το 15% των εταιρειών στην αλυσίδα των EV που ιδρύθηκαν την τελευταία δεκαετία θα αποτύχουν, ειδικά εκείνες που εξαρτώνται από συνεχείς εξωτερικές επενδύσεις για να συνεχίσουν τη λειτουργία τους. Η δραστική μείωση των τιμών πώλησης των EV και η απεξάρτηση τους από τις κρατικές επιδοτήσεις είναι μονόδρομος για να αναπτυχθεί η αγορά των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων.

Exit mobile version