Όποιες δικαιολογίες και αν παραθέσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι πάροχοι των σταθμών φόρτισης αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV), δεν μπορούν να απαλύνουν τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με την φόρτιση της μπαταρίας σε όσους πίστεψαν την ηλεκτροκίνηση και επένδυσαν υψηλά ποσά στην αγορά ενός αυτοκινήτου μηδενικών ρύπων.
Σημειώνω την τελευταία αναφορά του Reuters, σχετικά με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί EV στην Ισπανία, «οι οδηγοί των EV που ελπίζουν να γεμίσουν τις μπαταρίες τους σε έναν από τους 1.600 ισπανικούς σταθμούς φόρτισης της γνωστής πετρελαϊκής ισπανικής εταιρείας Repsol, μπορεί να απογοητευτούν, καθώς σχεδόν οι μισοί βρίσκονται σε αδράνεια επειδή δεν έχουν σύνδεση ρεύματος».
Τι να πει κανείς σε όσους μένουν στο δρόμο από ρεύμα είτε δεν μπορούν να ολοκληρώσουν ένα ταξίδι; Είναι τόσο μεγάλα τα προβλήματα σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναγκάστηκε να αναθεωρήσει τα σχέδια της για την αναβάθμιση των δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας της ΕΕ. Παροτρύνει τους φορείς, να ολοκληρώσουν σε 18 μήνες τα προγράμματα τους και να αντιμετωπίσουν άμεσα τις ελλείψεις ηλεκτρικού ρεύματος στους σταθμούς EV.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι πάροχοι των σταθμών EV, ρίχνουν τώρα στη γραφειοκρατία τις ευθύνες, για την καθυστερήσεις στην υλοποίηση των προγραμμάτων που είχαν εξαγγείλει και στην αδυναμία τους να τροφοδοτήσουν με ηλεκτρικό ρεύμα τους ήδη έτοιμους σταθμούς. Δεν γνώριζαν τα πλοκάμια της γραφειοκρατίας πριν δώσουν τις έωλες υποσχέσεις τους σε χιλιάδες οδηγούς με οικονομική άνεση;
Και δεν αναφέρομαι στην Ελλάδα όπου ένας αδύναμος τοπικός σύλλογος βρίσκει τον τρόπο να απαγορεύσει ακόμη και την κοπή ενός δένδρου που εμποδίζει την λειτουργία του σταθμού, αλλά σε ανεπτυγμένες χώρες με σωστή κρατική δομή όπως η Ισπανία και η Γερμανία.