Audi R8 V10 Competition: o τελευταίος των V10-νών!

Audi R8 V10 Competition: o τελευταίος των V10-νών!

Το Audi R8 δυστυχώς δεν υπάρχει πια και ενώ μπορεί τελικά να αναβιώσει ως ένα πλήρως ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο κάποια στιγμή, σίγουρα δεν θα προσφερθεί ξανά με έναν ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα.

Ευτυχώς, η αγορά μεταχειρισμένων είναι γεμάτη με πολλά εκλεκτά R8, που αναζητούν νέα σπίτια και αυτό το αυτοκίνητο του 2018, είναι πιο ιδιαίτερο από τα περισσότερα άλλα.

Audi R8 V10 Competition: o τελευταίος των V10-νών!

Βλέπετε, αυτό το Audi R8 V10 Plus Coupe, είναι μία από τις δέκα μόλις μονάδες εξοπλισμένες με το Competition Package. Η Audi αποκάλυψε αυτή την έκδοση του R8, στα τέλη του 2018 και το χαρακτήρισε ως το πιο «προσανατολισμένο στην απόδοση R8 παραγωγής που έχει κατασκευαστεί ποτέ», και είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί.

Audi R8 V10 Competition: o τελευταίος των V10-νών!

Μια σειρά από ανταλλακτικά της Audi Sport, κάνουν αμέσως το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει. Αυτά περιλαμβάνουν έναν διαχωριστή από ανθρακονήματα, αεροδυναμικά σκερτς, προεκτάσεις πλαϊνής ποδιάς, έναν χαρακτηριστικό πίσω διαχύτη, αεροδυναμικές γραμμές στον πίσω προφυλακτήρα και ένα μεγάλο πίσω φτερό, επίσης κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.

Audi R8 V10 Competition: o τελευταίος των V10-νών!

Έρχεται επίσης εξοπλισμένο με ειδικούς τροχούς των 20 ιντσών εμπνευσμένους από αυτούς του αγωνιστικού αυτοκινήτου R8 GT4. Μία από τις πιο σημαντικές αναβαθμίσεις που έγιναν στο αυτοκίνητο, είναι η τοποθέτηση ενός συστήματος ανάρτησης coilover ρυθμιζόμενο σε τρεις κατευθύνσεις. 

Περιέργως, η Audi δεν δημοσίευσε ποτέ επίσημα στοιχεία απόδοσης για το πακέτο R8 V10 Competition, αλλά κάποιοι που το οδήγησαν είπαν, ότι έχει τον ίδιο «ζεστό» κινητήρα με τη Lamborghini Huracan Performante, καθώς και μια προσαρμοσμένη μετάδοση για πιο ομαλές αλλαγές.

Audi R8 V10 Competition: o τελευταίος των V10-νών!

Μια ματιά στο εσωτερικό της καμπίνας, αποκαλύπτει ότι το αυτοκίνητο έχει μαύρα δερμάτινα καθίσματα με κόκκινες ραφές αντίθεσης. Υπάρχει επίσης ένας υγιής συνδυασμός πινελιών από ανθρακονήματα και ένα τιμόνι Alcantara.

Το αυτοκόλλητο του παραθύρου αποκαλύπτει ότι το αυτοκίνητο είχε αρχική τιμή 220.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των επιπλέον 31.300 ευρώ που ζητήθηκαν για το Competition Package.

Ενώ η αξία των νέων Audi συνήθως πέφτει κατακόρυφα μόλις απομακρυνθούν από την αντιπροσωπεία, αυτό δεν συμβαίνει με αυτό το αυτοκίνητο, καθώς η προσφορά έχει ήδη ξεπεράσει τα 192.400 ευρώ, παρόλο που είναι πέντε ετών και έχει διανύσει 1.770 χιλιόμετρα.


About the author


Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε