Το Ράλι Ντακάρ ξεκινά την Παρασκευή 5 Ιανουαρίου και τη σημαία τερματισμού θα δουν τα πληρώματα και οι αναβάτες στις 19 Ιανουαρίου. Ο αγώνας γίνεται για 5η συνεχή φορά στη Σαουδική Αραβία και αναμένεται, όπως πάντα εντυπωσιακός.
Μηχανές και άνθρωποι θα δοκιμαστούν σκληρά για 15 ημερες στις δύσκολες συνθήκες της ερήμου.
Μια περιπέτεια μακράς διαρκείας
Η περιπέτεια ξεκίνησε το 1977, όταν ο Tιερί Σαμπίν χάθηκε με τη μοτοσικλέτα του στην έρημο της Λιβύης κατά τη διάρκεια του Rally Abidjan-Nice. Σώθηκε από την άμμο της ερήμου, επέστρεψε στη Γαλλία εκστασιασμένος από το μαγικό τοπίο, υποσχόμενος στον εαυτό του, ότι θα μοιραστεί την εμπειρία του, με όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.
Κατέληξε σε μια διαδρομή, ξεκινώντας από την Ευρώπη, συνεχίζοντας στο Αλγέρι και διασχίζοντας το Aγκατέζ, πριν τελικά τερματίσει στο Ντακάρ. Ο εμπνευστής και ιδρυτής αυτής της περιπέτειας, επινόησε ένα σύνθημα για την ιδέα του: “Μια πρόκληση για αυτούς που πηγαίνουν. Ένα όνειρο για όσους μένουν πίσω”. Με την ευγένεια, που χαρακτήρισε τη μεγάλη του πεποίθηση, αλλά και εκείνη τη μικρή τρέλα, που χαρακτηρίζει όλες τις μεγάλες ιδέες, το σχέδιο του, έγινε γρήγορα πραγματικότητα.
Έκτοτε, το Παρίσι – Ντακάρ είναι ένα μοναδικό γεγονός, που πυροδοτείται από το πνεύμα της περιπέτειας, ανοιχτό σε όλους τους οδηγούς και που μεταφέρει ένα μήνυμα φιλίας, μεταξύ όλων των ανθρώπων. Ένα γεγονός που πάντα, προκαλεί και ενθουσιάζει. Κατά τη διάρκεια σχεδόν τριάντα ετών ζωής, έχει δημιουργήσει αναρίθμητες αθλητικές και ανθρώπινες ιστορίες.
Κάθε χρόνο και πιο δύσκολα
Η πέμπτη έκδοση του Ράλι Ντακάρ στη Σαουδική Αραβία υπόσχεται να πιέσει τον άνθρωπο και τη μηχανή πιο σκληρά από οποιαδήποτε από άλλο μέχρι τώρα. Από την πρώτη εβδομάδα οι αγωνιζόμενοι θα αισθανθούν τη ζέστη από την αρχή του αγώνα στην AlUla.
Στη συνέχεια οι αγωνιζόμενοι θα αντιμετωπίσουν μια νέα πρόκληση. Ένα τρίπτυχο Empty Quarter, που δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια ειδική διαδρομή 48 ωρών, όπου οι αγωνιζόμενοι σε αυτή την “ειδική” θα αφεθούν ουσιαστικά στην τύχη και την έμπνευσή τους.
Η ημέρα ανάπαυσης στο Ριάντ, δεν είναι παρά μόνο μια σύντομη ανάπαυλα, καθώς το ποικίλο έδαφος μεταξύ αυτού του σημείου και του τερματισμού στο Γιανμπού είναι γεμάτο με προκλήσεις πλοήγησης, που θα μπορούσαν να αλλάξουν την ισορροπία δυνάμεων, ανά πάσα στιγμή. Από ότι φαίνεται το φετινό Ντακάρ από την αρχή μέχρι το τέλος θα είναι άκρως συναρπαστικό και αμφίρροπο.
Όλοι μπορούν να νικήσουν, κάποιοι ξεχωρίζουν
Το περσινό Ντακάρ κέρδισαν οι Νάσερ Αλ Ατίγια-Μάθιου Μπάουμελ με Toyota, ενώ δεύτερος ήταν ο Σεμπαστιάν Λεμπ-Φαμπιάν Λουρκίν με Hunter, ενώ τρίτος ήταν ο rookie Λούκας Μοράες με το Toyota του και συνοδηγό τον Τίμο Γκότλσακ.
Από τους φετινούς συμμετέχοντες ξεχωρίζουν, ο περσινός νικητής Νάσερ Αλ Ατίγια – ο πρίγκιπας του Κατάρ γνωρίζει πολύ καλά τα μυστικά της ερήμου και είναι έτοιμος να υπερασπιστεί το στέμμα του. Οδηγεί ένα Hunter με τον αριθμό 200 στις πόρτες του, για την ομάδα της Prodrive.
O Σεμπαστιάν Λεμπ θέλει, όσο τίποτα άλλο να κερδίσει το Ντακάρ. Δεν το έχει καταφέρει μέχρι τώρα και φέτος πιστεύει, πως είναι η σειρά του. Οδηγεί ένα Hunter για την ομάδα της Prodrive με το 203 στις πόρτες του.
Τι να πει κανείς για τον τρομερό Γάλλο του Ντακάρ. Ο Στεφάν Πεντερανσέλ έχει κερδίσει το Ντακάρ και ως αναβάτης και ως οδηγός. Ο Γάλλος οδηγεί για την ομάδα της Audi ένα RS Q E-TRON E2 με το 202 στις πόρτες του.
Για την Audi οδηγεί ένας ακόμα θρύλος του μηχανοκίνητου σπορ ο Κάρλος Σάινθ. Ο Ισπανός θέλει να κερδίσει και να χαρίσει στο γερμανό κατασκευαστή μια ακόμα νίκη. Ο Σάινθ, όπως και ο Πετερανσελ οδηγεί ένα Audi RS Q E-TRON E2 με το 204 στις πόρτες του. Toyota, Prodrive, Audi, Mini, Ford, όλοι θα είναι εκεί για να παλέψουν με την έρημο.
Το πρόγραμμα του φετινού αγώνα
Δείτε το βίντεο με τον Κάρλος Σάινθ με το Audi του, λίγο πριν το φετινό Ράλι Ντακάρ
https://www.instagram.com/fia.official/reel/C0UFwidtGxy/
Δείτε το βίντεο με τον Κάρλος Σάινθ με το Audi του, λίγο πριν το φετινό Ράλι Ντακάρ.