Η πρώτη προσπάθεια της Xiaomi στα EV έρχεται με εντυπωσιακές προδιαγραφές και έως και 664 ίππους!
Η απόλυτη ανατροπή στα EV, ονομάζεται Xiaomi SU7 και γίνεται από μια εταιρεία, που είναι περισσότερο γνωστή για τα smartphone της, αλλά έχει παράλληλα και ορισμένα σοβαρά φιλόδοξα σχέδια στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Σήμερα, η Xiaomi παρουσίασε επίσημα το SU7, αποκαλύπτοντας τα πάντα, από τη σειρά ισχύος και το εύρος οδήγησης, μέχρι τη δύναμη σύσφιξης της μηχανής χύτευσης που χρησιμοποιήθηκε, για την κατασκευή του. Με μήκος 4.997 χλστ. και μεταξόνιο 3.000 χλστ., το SU7 είναι μερικώς μεγαλύτερο και από τους δύο βασικούς αντιπάλους του, τα Tesla Model S και την Porsche Taycan.
Είναι δε και απίστευτα «γλιστερό», με την «μύτη» του σε στυλ Mac Laren, να δίνει συντελεστή οπισθέλκουσας μόνο 0,195. Η αρχιτεκτονική της Modena, είναι συμβατή με ηλεκτρικά των 400 και 800 volt και υπάρχουν πολλαπλές διαμορφώσεις μετάδοσης της κίνησης και έξοδοι ισχύος από κινητήρες που ονομάζονται V6, V6s και V8s.
Τα βασικά αυτοκίνητα V6, διαθέτουν έναν μόνο κινητήρα και διαθέτουν 299 PS και 40,0 κιλά ροπής στους πίσω τροχούς, παρέχοντας μια επιτάχυνση για τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα. Το αρχικό μοντέλο περιορίζεται στα 400 volt, επομένως δεν φορτίζει τόσο γρήγορα όσο τα ακριβότερα αδέρφια του, αλλά εξακολουθεί να προσφέρει χρήσιμη ηλεκτρική αυτονομία 668 χλμ, από μια μπαταρία 73,6 kWh.
Τα κορυφαία αυτοκίνητα V8s από την άλλη πλευρά, είναι εκδόσεις διπλού κινητήρα, που παράγουν 673 PS, μπορούν να εκτοξευτούν από το μηδέν στα 100 χλμ/ώρα σε 2,78 δευτερόλεπτα και να ξεπερνούν τα 265 χλμ/ώρα τελικής ταχύτητας!
Είναι επίσης ικανά να διανύουν αυτονομία 800 χλμ, από την πλήρη φόρτιση των μπαταριών τους των 101 kWh, κάτι που είναι περισσότερο από αυτό που μπορεί να διαχειριστεί ένα Model S.
Η τεχνολογία γρήγορης φόρτισης 800 βολτ, σημαίνει ότι μπορείτε να προσθέσετε αυτονομία 220 χλμ. σε 5 λεπτά ή 390 χλμ. Σε 10 λεπτά, όταν συνδέεστε σε έναν κατάλληλα γρήγορο σταθμό. Δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένου του ιστορικού της Xaomi, τα SU7 να είναι υψηλής τεχνολογίας, τόσο όσον αφορά την υποβοήθηση του οδηγού, όσο και την ψυχαγωγία, η οποία διαχειρίζεται μια κεντρική οθόνη αφής των 16,1 ιντσών.
Το αυτόνομο πακέτο, αποτελείται από lidar, κάμερες και ραντάρ, που προσφέρουν οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο και αυτόματη στάθμευση αρχικά, αλλά θα μπορούσαν να επεκτείνουν το στοιχείο της αυτόνομης οδήγησης στους δρόμους της πόλης, μόλις πραγματοποιηθούν δοκιμές το 2024.
Το μόνο πράγμα που η Xiaomi δεν αποκάλυψε επακριβώς είναι το κόστος, αν και ο Διευθύνων Σύμβουλος Lei Jun, παραδέχτηκε ότι δεν θα είναι μικρό. Θα μάθουμε τις τιμές τους επόμενους μήνες, μαζί με λεπτομέρειες σχετικά με το ποιες χώρες εκτός Κίνας, θα πάρουν στα χέρια τους το SU7.
Από ότι φαίνεται ότι οι ΗΠΑ δεν θα είναι ανάμεσά τους.