Το Honda S2000 είναι ένα πραγματικό αυτοκίνητο και όχι μόνο ένα από τα καλύτερα σπορ αυτοκίνητα που έχει παράγει η εταιρεία, αλλά ένα από τα καλύτερα, που έχει βγει ποτέ από την Ιαπωνία.
Ο ανήσυχος ιδιοκτήτης του όμως, σκέφτηκε ότι θα ήταν καλή ιδέα να εγκαταλείψει τον τυπικό τετρακύλινδρο κινητήρα και να τον αντικαταστήσει με έναν 6,2 λίτρων ατμοσφαιρικό LS3 V8. Η Import Muscle, ήταν υπεύθυνη για την μετατροπή, αφού ειδικεύεται στις εναλλαγές κινητήρων LS για το S2000.
Εκτός από τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου με ένα LS3 από ένα Chevrolet Camaro του 2012, η βελτιωτική εταιρεία, εγκατέστησε επίσης έναν εκκεντροφόρο BTR Stage 2 και συνέδεσε τον κινητήρα με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο Tick Performance Stage 3 T-56, που τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς.
Έχουν γίνει πολλές άλλες μηχανικές αλλαγές στο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, διαθέτει κιτ συμπλέκτη και σφονδύλου απο την αγορά του aftermarket, άξονα μετάδοσης κίνησης από αλουμίνιο DSS, αναβαθμίσεις του πίσω άξονα DSS και ένα σετ ελατηρίων της Ohlins, που μεταμορφώνουν την κατευθυντικότητα και την ακρίβεια στην οδήγηση του «καυτού» Honda.
Συμπλήρωμα του νέου κινητήρα, είναι ένα ενισχυμένο σύστημα φρένων με δίσκους της StopTech και τακάκια φρένων της Project Mu. Μια εξάτμιση Invidia N1, υποσχέθηκε επίσης να βελτιώσει σημαντικά την απόδοση και τον ήχο του αυτοκινήτου.
Όταν το βλέπει κανείς από έξω, το αυτοκίνητο φαίνεται σχεδόν «μαμά», εκτός από τις ζάντες της Wedsport TC105X, που «φορούν» ελαστικά 245/40. Μπορούμε επίσης να δούμε ότι το αυτοκίνητο έχει εφοδιαστεί με πίσω φώτα από ένα S2000 γενιάς AP2.
Όλη η «φασαρία» της ασυνήθιστης αυτής μετατροπής, είχε σαν αποτέλεσμα το τροποποιημένο μηχανικά S2000, να αποδίδει τώρα 492 ίππους και 63,2 κιλά ροπής στους πίσω τροχούς, ενώ το κόστος άγγιξε τα 27.500 ευρώ!
Το αυτοκίνητο είναι τώρα προς πώληση!