Είναι σπάνιο να δεις διαφορετικά κομμάτια να ενώνονται τόσο όμορφα σε ένα ενιαίο restomod. Αυτό έγινε γεγονός, καθώς αυτό το Toyota Celica του 1977, διαθέτει κινητήρα Honda και εμβληματική βαφή από ένα Nissan.
Τα κλασικά Toyota Celica όπως αυτό, αρχίζουν να κερδίζουν λίγο μεγαλύτερη δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια. Το κλασικό τους σχήμα και οι μικρές αναλογίες τους, ταιριάζουν αρκετά καλά σε ορισμένους εκλεκτικούς συλλέκτες. Το σχετικά χαμηλό κόστος τους, τα καθιστά επίσης καλούς υποψηφίους για δημιουργίες restomod.
Στην περίπτωση αυτού του αυτοκινήτου, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης φαίνεται να έχει δώσει ρεσιτάλ μετατροπής. Όταν αυτό το Celica έφυγε από το εργοστάσιο ως ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο, είχε τετρακύλινδρο κινητήρα και κίνηση στους πίσω τροχούς.
Σήμερα, εξακολουθεί να έχει τετρακύλινδρο κινητήρα και κίνηση στους πίσω τροχούς, αλλά ο κινητήρας προέρχεται από ένα Honda S2000. Γνωστός για την απίστευτη αναλογία ισχύος προς κυβισμό, ο συγκεκριμένος κινητήρας του S2000 κάτω από το καπό, δεν είναι απλώς ένας σταύλος απο 241 ατίθασα άλογα!
Είναι μια προσαρμοσμένη μετατροπή με τετραπετάλουδα σώματα γκαζιού της Jenvey των 48 χιλιοστών, εξαγωγές της J’s Racing και ψυγείο αλουμινίου της Koyo. Ακόμη και το κάλυμμα των βαλβίδων απο τιτάνιο, εχει χρωματισμό ουράνιου τόξου!
Στη συνέχεια, υπάρχει η βαφή που είναι το διάσημο Midnight Purple III της Nissan, ένας συνδυασμός που αλλάζει χρώμα απο μωβ σε πορτοκαλί και πολλά άλλα. Είναι λίγο πιο φωτεινό και πιο πολύχρωμο από τις εκδόσεις I και II. Δεν είναι μόνο το εξωτερικό και ο κινητήρας που κάνουν αυτό το αυτοκίνητο τόσο ξεχωριστό.
Ο δημιουργός έκανε πολλά για να βελτιώσει και το εσωτερικό. Μέσα στην καμπίνα υπάρχουν bucket καθίσματα Bride Stradia Venus II Maziora Edition με ζώνες Takata και πολύ σουέτ στο ταμπλό, στις πόρτες και τα πίσω καθίσματα. Ο οδηγός έχει πλήρη πρόσβαση σε ένα επιλογέα αλλαγής ταχυτήτων, στο τιμόνι και στα πεντάλ, όλα από το NRG, μαζί με ένα ψηφιακό σύμπλεγμα μετρητών, απο Honda S2000.
Αυτό το αυτοκίνητο είναι τόσο καθαρό και προσεγμένο, που εκτέθηκε στο Μουσείο Petersen το 2018 και το 2019. Τώρα, είναι διαθέσιμο στον πλειοδότη στο BingATrailer!