Πριν από λίγους μήνες, άρχισαν να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο εικόνες μιας κόκκινης Lamborghini Urus, που είχε υποστεί μια δραματική μεταμόρφωση, αλλά το «τρελό» SUV, έχει πρόσφατα μαγνητοσκοπηθεί από κοντά από ένα ζευγάρι YouTubers και φαίνεται να είναι σχεδόν ολοκληρωμένο!
Η Mercedes-Benz G 63 AMG 6×6 πριν από μια δεκαετία, ξεκίνησε αναμφισβήτητα τη συνεχιζόμενη τάση των μετατροπών 6×6. Μετατροπές όπως αυτή, έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλείς μεταξύ ορισμένων αγοραστών φορτηγών που απευθύνονται σε εταιρείες, όπως η Hennessey, οι οποίες πωλούν ολοκληρωμένα έτοιμα, προσαρμοσμένα πακέτα για οχήματα όπως το Ford F-150 και το Ram 1500.
Lamborghini Urus 6×6: Η South Florida Jeeps μετατρέπει μια Lamborghini σε θηρίο
Ο δημιουργός αυτού του «θηρίου», φέρεται να είναι η South Florida Jeeps, οι ίδιοι άνθρωποι πίσω από το Apocalypse 6×6 εχουν δημιουργήσει μια σειρά από προσαρμοσμένες κατασκευές 6×6 όλα αυτά τα χρόνια και ακόμα πιο τρελό από αυτά τα pickup, είναι το γεγονός ότι πρόκειται για μια Lamborghini, που σημαίνει ότι είναι πολύ, πολύ ακριβή και ο ιδιοκτήτης πρέπει να έχει να διαθέσει ένα υπέρογκο χρηματικό ποσό για να το μετατρέψει έτσι, γνωρίζοντας βέβαια, ότι οι τροποποιήσεις αυτές δεν θα είναι αναστρέψιμες και η αξία του SUV πιθανότατα δεν θα είναι η ίδια μετά από αυτές.
Η γραμμή οροφής λοιπόν έχει επεκταθεί σε μεγάλο βαθμό, τεντώνοντας το πίσω μισό για να επιτρέψει την τοποθέτηση ενός τρίτου άξονα και δύο επιπλέον τροχών. Υπάρχει επίσης ένας νέος πίσω διαχύτης, φαρδύτεροι θόλοι των πίσω τροχών, πρόσθετα παράθυρα και μαύρες γυαλιστερές ζάντες aftermarket.
Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο, είναι αν ο πρόσθετος άξονας είναι πραγματικά κινούμενος ή απλώς υπάρχει για «μόστρα». Όσο για το σχέδιο, θα δυσκολευτούμε να το αποκαλέσουμε πιο όμορφο από ένα κανονικό Urus, αν και αναμφίβολα θα τραβήξει περισσότερη προσοχή.
Ανάλογα με τον τρόπο ρύθμισης, ένα 6×6 αυξάνει τη σταθερότητα, την κατανομή βάρους, την πρόσφυση και την ικανότητα φόρτωσης, σε σχέση με τα πιο συμβατικά 4×4. Το τεράστιο μέγεθός του, περιορίζει την ευκινησία, επομένως δεν λειτουργεί τόσο καλά μέσα στη πόλη.
Το φυσικό περιβάλλον ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι τα δύσβατα εδάφη με λάσπη και σχεδόν ανύπαρκτη πρόσφυση. Εκεί πράγματι ένα τέτοιο όχημα μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμο.
Μένουμε συντονισμένοι!