Διαφήμιση ηλεκτρικών οχημάτων: που κάνουν λάθος οι εταιρείες

Διαφήμιση ηλεκτρικών οχημάτων: που κάνουν λάθος οι εταιρείες

Την τελευταία πενταετία, έχουμε δει να συντελείται μία έκρηξη στις πωλήσεις νέων ηλεκτρικών οχημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο – ένα ηλεκτρικό όχημα ταξινομείται στη χώρα κάθε 60 δευτερόλεπτα – ενώ την ίδια ώρα έχει επιτευχθεί σημαντική πρόοδος σε τομείς όπως η αυτονομία της μπαταρίας και ο χρόνος φόρτισης.

Παρά ταύτα, υπάρχει μεγάλη απόσταση από τους Βρετανούς μεταξύ της πρόθεσης και της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων.

Σύμφωνα με την Society of Motor Manufacturers and Traders (SMMT), ενώ τα δύο τρίτα των οδηγών (68%) συμβατικών οχημάτων δηλώνουν ότι επιθυμούν να οδηγούν ένα ηλεκτρικό όχημα, μόλις το 2% σχεδιάζει να το πραγματοποιήσει φέτος και περισσότεροι από τους μισούς δηλώνουν ότι δεν θα είναι έτοιμοι πριν το 2026 ή και αργότερα. Είναι σημαντικό να ειπωθεί ότι αυτό είναι ένα ποσοστό που παραμένει αμετακίνητο τα τελευταία χρόνια.

Διαφήμιση ηλεκτρικών οχημάτων: που κάνουν λάθος οι εταιρείες

Μετά την απόφαση της βρετανικής κυβέρνησης να καθυστερήσει την απαγόρευση πώλησης νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων κατά πέντε χρόνια, τώρα είναι μια κρίσιμη στιγμή για την παρέμβαση της βιομηχανίας και την επίδειξη της συνεχούς δέσμευσής της στη μετάβαση σε πράσινα μονοπάτια. Η διαφήμιση πρέπει να διαδραματίσει εδώ καθοριστικό ρόλο.

Η διαφήμιση χρησιμοποιείται εδώ και καιρό από τις εταιρείες για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών και την προώθηση των πωλήσεων. Ωστόσο, οι προϋπολογισμοί δεν είναι αυτοί που ήταν κάποτε – εκτιμάται ότι ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει μειώσει τις διαφημιστικές του δαπάνες κατά 30% τα τελευταία πέντε χρόνια. Στη φάση δημιουργίας μιας διαφημιστικής καμπάνιας για τα EV, υπάρχουν τρεις βασικές συμβουλές που θα βοηθήσουν τους κατασκευαστές να δουν μεγαλύτερη απόδοση της επένδυσής τους.

Στόχευση, στόχευση και επαναστόχευση

Όταν πρόκειται για την πώληση EVs, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να προσπαθήσουν περισσότερο. Ένας μεγάλος κατασκευαστής εκτιμά ότι χρειάζεται δεκαπλάσιος αριθμός επισκεπτών σε έναν ιστότοπο για να δημιουργηθεί μια «ηλεκτρική» παραγγελία από ό,τι για να πουληθεί η βενζινοκίνητη έκδοση του ίδιου οχήματος.

Η προσέγγιση δυνητικών αγοραστών σε πολλαπλά κανάλια – στο διαδίκτυο, σε περιοδικά και στην τοπική τους κοινότητα μέσω διαφημιστικών πινακίδων και stand σε στάσεις λεωφορείων – θα τους βοηθήσει ώστε οι αγοραστές να περάσουν από τη φάση της ευαισθητοποίησης στην εστίαση στα EV και εντέλει στη δημιουργία πραγματικών πωλήσεων.

Να είστε εκεί που βρίσκονται οι αγοραστές σας

Η οδήγηση εξακολουθεί να είναι ο πιο συνηθισμένος τρόπος μετακίνησης στο Ηνωμένο Βασίλειο, με το 51% των πολιτών να οδηγούν για να μεταβούν στην εργασία τους. Η διαφήμιση εκτός σπιτιού (out-of-home) είναι το ιδανικό μέσο για να προσεγγίσει κανείς πιθανούς αγοραστές.

Οut-of-home διαφήμιση

Σύμφωνα με έρευνα της Clear Channel, οι αναζητήσεις μέσω κινητού τηλεφώνου που πραγματοποιούνται αφού οι καταναλωτές δουν μία διαφήμιση εκτός σπιτιού έχουν 38% περισσότερες πιθανότητες να οδηγήσουν σε αγορά.

Διαφήμιση ηλεκτρικών οχημάτων: που κάνουν λάθος οι εταιρείες

Ένα τέτοιο παράδειγμα έρχεται από το Leasing.com, τη μεγαλύτερη αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου που διαφημίζει όλες τις καλύτερες προσφορές leasing αυτοκινήτων από μεσίτες και κύριους αντιπροσώπους. Η Leasing.com διεξήγαγε μια εθνική διαφημιστική και ψηφιακή out-of-home καμπάνια με την Clear Channel, η οποία είδε μια αύξηση 15-20% στην άμεση επισκεψιμότητα στον ιστότοπο τις καθημερινές και οδήγησε σε μια άνοδο 40% περίπου στις συνολικές πωλήσεις.

Με το δεδομένο ότι βρισκόμαστε σε ένα σταυροδρόμι στο ταξίδι της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, η επένδυση στη διαφήμιση θα είναι καθοριστικής σημασίας για τις εταιρείες αυτοκινήτου που επιθυμούν την επιτάχυνση της λήψης αποφάσεων από τους καταναλωτές και την προώθηση των πωλήσεων τους.

Καθώς η αγορά EV συνεχίζει να αναπτύσσεται με νεοεισερχόμενους παίκτες και υφιστάμενες μάρκες, ήρθε η ώρα να κλείσει το χάσμα μεταξύ πρόθεσης και αγοράς.


About the author


Δείτε επίσης

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης