Η smart αποτέλεσε μια από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως η οποία κατήργησε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, προσφέροντας στην ούτως ή άλλως ολιγομελή γκάμα της αμιγώς ηλεκτροκίνητες προτάσεις.
Smart #1: Ένα στοίχημα που δεν βγήκε
Βέβαια η πρώιμη μετάβασή της στον ηλεκτρισμό δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα, οδηγώντας με αργό αλλά σταθερό ρυθμό στον παραγκωνισμό της. Ακόμα και οι πολλά υποσχόμενες προδιαγραφές του smart #1 δεν στάθηκαν αρκετές να αλλάξουν τη μοίρα ενός κατασκευαστή, ο οποίος έχει συνδέσει το όνομά του με τα μικρά και αποδοτικά αυτοκίνητα πόλης.
Η διαφαινόμενη επιστροφή της, λοιπόν, στη συγκεκριμένη κατηγορία δημιουργεί την ελπίδα ότι η smart θα ανακτήσει τη χαμένη της λάμψη, χάρη στο φυσικό διάδοχο του smart fortwo, ο οποίος και θα περάσει στη γραμμή παραγωγής τα επόμενα χρόνια.
Smart fortwo: Μετονομάζεται σε Smart #2
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το smart fortwo θα μετονομαστεί σε smart #2 και θα διατηρήσει την αυστηρά διθέσια αρχιτεκτονική του, όπως και τις εξαιρετικά συμπαγείς διαστάσεις του. Σημαντική πρόοδο πρόκειται να επιτευχθεί στον τομέα της αυτονομίας η οποία πρόκειται να διπλασιαστεί, αγγίζοντας ακόμα και τα 300 χιλιόμετρα.
Παρά την αναβάθμιση των προδιαγραφών του, ωστόσο, η τιμή του αναμένεται να παραμείνει ανταγωνιστική και να μην ξεπεράσει τα 25.000 ευρώ, βάζοντας απέναντί του προτάσεις όπως το Fiat 500e.
Δείτε επίσης

F1 – GP Ιαπωνίας: Ο Max απαντά, η McLaren ζυγίζει, η Alpine αμφιταλαντεύεται

Είναι ασφαλές να οδηγείς με προβληματικό αισθητήρα οξυγόνου (αισθητήρα λάμδα);

F1: Ο Hamilton αποκαλύπτει τα τεχνικά προβλήματα και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στην Ferrari

F1- Horner:«Έστρωσαν το κρεβάτι τους και τώρα κοιμούνται σε αυτό στην McLaren»

Πώς οι αερόσακοι μας προστατεύουν
