Καθιερωμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Toyota, κάνουν αγώνα δρόμου για να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Tesla και ορισμένων Κινέζων κατασκευαστών EV, σχεδιάζοντας ηλεκτρικές πλατφόρμες από λευκό χαρτί σε μία προσπάθεια να μειώσουν το κόστος, να βελτιώσουν τις επιδόσεις και να προστατεύσουν τα περιθώρια κέρδους.
Η Audi δεν έχει αγοράσει πλατφόρμα από άλλον κατασκευαστή στο παρελθόν και μέχρι τώρα χρησιμοποιούσε την αποκλειστική για EV πλατφόρμα MEB της Volkswagen για τα μοντέλα που προσφέρονται στην Κίνα.
Αυτή τη στιγμή αναπτύσσει μια νέα πλατφόρμα EV με την Porsche που ονομάζεται Premium Platform Electric (PPE), η οποία θα αποτελέσει τη βάση για το Q6 e–tron και την Porsche Macan Electric. Στην Κίνα, η πλατφόρμα PPE θα υποστηρίζει αυτοκίνητα που θα παράγονται από το τέλος του 2024 σε ένα εργοστάσιο το οποίο κατασκευάζει η Audi στην πόλη Changchun της Κίνας.
Τον περασμένο μήνα, ο διευθύνων σύμβουλος της Audi Markus Duesmann, ο οποίος θα αποχωρήσει από τον ρόλο του τον Σεπτέμβριο, δήλωσε στο Reuters ότι η μάρκα πρέπει να επιταχύνει την ανάπτυξη νέων μοντέλων για να ανταποκριθεί στην αύξηση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα, ιδίως στην Κίνα.
Η Audi προσφέρει στην Κίνα δύο μοντέλα EV – τα Q4 E–tron και Q5 E–tron – που ανέπτυξε πάνω στην πλατφόρμα ΜΕΒ της Volkswagen.