Το ABT XGT των 599 χιλιάδων ευρώ, είναι ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό Audi R8 δρόμου, που μπορεί με την ίδια άνεση να συχνάζει σε χλιδάτες πλατείες, όσο και σε αγωνιστικές πίστες.
Η ABT ανακοίνωσε μια νέα έκδοση του R8 LMS GT2. Ονομάζεται XGT, περιορίζεται σε αποκλειστικά 99 αντίτυπα και είναι «πρόστυχα» νόμιμο για χρήση στο δρόμο.
Έτσι, ενώ έχει σημαντικά λιγότερο χώρο αποσκευών από, ένα κανονικό R8, έχει τον πραγματικά θηριώδη V10 αυτού του αυτοκινήτου, ο οποίος στέλνει 640 ίππους στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου επτά ταχυτήτων. Ένα σετ από σφυρήλατες ζάντες απο κράματα, «φοράνε» τα ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R για μικτή χρήση.
Το βάρος είναι περίπου 1.400 κιλά, λιγότερο από ένα Audi RS3 και είναι εξοπλισμένο με διπλή ρυθμιζόμενη ανάρτηση και τροποποιημένα ελατήρια, πράγμα που σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες έχουν περισσότερες επιλογές για ρυθμίσεις, ανάλογα την χρήση του αυτοκινήτου την δεδομένη στιγμή.
Η τελική ταχύτητα του XGT, εξαρτάται από τη ρύθμιση της πίσω πτέρυγας του αυτοκινήτου, αλλά η ABT αναφέρει ως μέγιστη, τα 310χλμ/ώρα..
Κύριο χαρακτηριστικό του υπεραυτοκινήτου, το τυπικό γκρι χρώμα της Audi, μαζί με μαύρες και μπρονζέ πινελιές. Τα μπρονζέ τμήματα περιλαμβάνουν τις εμπρός λεπτομέρειες, τους καθρέφτες και τις ζάντες. Σφηνωμένη ακριβώς στο κέντρο είναι μια τεράστια χοάνη οροφής, που κατευθύνει τον αέρα προς την ενεργό πίσω «φτερούγα».
Το καπό έχει δύο ξεχωριστές θυρίδες αέρα, ενώ εμφανείς και επιτηδευμένα «αδιάκριτοι» αεραγωγοί, βρίσκονται κατά μήκος των πλευρών.
Η αγωνιστική εξάτμιση σε ότι αφορά το μεσαίο «καζανάκι» παραμένει, αλλά έχει τροποποιηθεί ώστε να επιτρέπει στο XGT να περνάει τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, ενώ στο εσωτερικό διατηρεί το ίδιο τιμόνι που υπάρχει στην έκδοση GT2.
Η ABT λέει επίσης ότι έχει «εφαρμόσει προσεκτικά» τα πάντα για τις ανέσεις, όπως ένα αναβαθμισμένο ταμπλό οργάνων και διακοπτών, ένα χειρόφρενο, ένα κεντρικό κλείδωμα και μια κάμερα οπισθοπορείας. Για την ιστορία, το R8 έχοντας κάνει το ντεμπούτο του στους αγώνες DTM πριν από 23 χρόνια, έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 250 τερματισμούς στο βάθρο, σε περισσότερους από 300 αγώνες, με συσσωρευμένη εμπειρία, η οποία αντανακλάται σαφέστατα σε αυτήν την ειδική και πανάκριβη έκδοση της ΑΒΤ.
ABT History
Στις αρχές του Απρίλη του 1896, η τοπική εφημερίδα της Βαυαρίας έγραφε: «Ο Johann Baptist Abt, αναλαμβάνει επισκευές αμαξωμάτων στο σιδηρουργείο του στο Burgstraße του Kempten». Το σιδηρουργείο αυτό, έκτοτε αναπτύχθηκε και σήμερα αποτελεί την ABT Sportline, τον μεγαλύτερο προμηθευτή after market κιτ βελτίωσης, για τα μοντέλα της Audi και της VW. H ABT διατηρεί επίσης επιτυχημένες αγωνιστικές ομάδες ανα τον κόσμο, ενώ με καινοτόμες ιδέες πρωτοπορεί και στην ηλεκτροκίνηση.