Η τροποποιημένη Huracan, «βαπτίσθηκε» σε LP1020 Stimolante και χάρη στον τώρα διπλό υπερτροφοδοτούμενο V10 των 5,2 λίτρων κινητήρα, το Zyrus «στροφάρει» πλέον στις 9.000 σ.α.λ, ενώ απέκτησε μια νέα τελική ταχύτητα των 350 χλμ/ώρα. Κακά τα ψέμματα, ένα πολύ καλό «διεγερτικό» σούπερ αυτοκίνητο, για τους λάτρεις της αδρεναλίνης!
Θα κατασκευαστούν μόλις 24 μονάδες, αλλά ίσως το πιο εντυπωσιακό γεγονός είναι, ότι το Stimolante θα είναι εντελώς νόμιμο στο δρόμο. Η Zyrus έχει εφοδιάσει τον «μαινόμενο ταύρο» με νέα σκληρότερα αμορτισέρ της Ohlins TTX, ανθρακεραμικούς δίσκους φρένων και λάστιχα Pirelli Trofeo R. Υπάρχει ένα πακέτο carbon aero που περιλαμβάνει νέους διαχύτες, θόλους τροχών, θύλακες αέρα και αυτή την πίσω αεροτομή που «βγάζει μάτια».
Αυτό σημαίνει ότι χαμηλώνει το συνολικό βάρος του hypecar στα 1.592 κιλά και χάρη στην ειδική σχεδίαση απο ανθρακόνημα, το Stimolante παράγει 1.300 κιλά κάθετης δύναμης στα 240 χλμ/ώρα.Τέλος, ο Zyrus έχει τοποθετήσει ένα ελαφρύ και αποδοτικότερο σύστημα εξάτμισης της Inconel για να βγάλει στο δρόμο, όλη αυτή την «εξαγριωμένη» δύναμη.
Στο εσωτερικό, θα βρείτε την παραδοσιακή αγωνιστική ζώνη έξι σημείων προσαρτημένη σε καρμπόν καθίσματα με προσαρμοσμένες ραφές. Τοποθετήθηκε επίσης ένα rollcage από τιτάνιο, που βάφεται στα χρώματα της επιλογής του ιδιοκτήτη. Αξιοσημείωτο είναι ότι το Stimolante έχει τη δυνατότητα να καταγράφει βίντεο χρησιμοποιώντας το σύστημα ελέγχου «Smart Dash» του Zyrus, με τους αισθητήρες συνδεδεμένους σε ένα δίκτυο που βασίζεται σε cloud.
Οι οδηγοί μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να προβάλουν δεδομένα και τηλεμετρία, τα οποία στη συνέχεια μπορούν να γίνουν διαχειρίσιμα μέσω του smartphone τους. Παρά την ισχύ των 1.090 ίππων και την «εξωφρενική» του σχεδίαση, το αναβαθμισμένο Huracan, είναι απολύτως νόμιμο σε όλα για το δρόμο. Η Zyrus, η οποία ιδρύθηκε το 2018, ασχολείται με την πλατφόρμα Huracán από την έναρξή της και μάλιστα την οδήγησε σε αγώνες με το όνομα Racing NM Norway διεκδικώντας 30 νίκες στο τοπικό GT1+ και δύο τίτλους πρωταθλημάτων στον θεσμό του NM.