Εσπασε όλα τα ρεκόρ: η Ferrari των 47,8 εκατ. ευρώ!

Εσπασε όλα τα ρεκόρ: η Ferrari των 47,8 εκατ. ευρώ!

Μία Ferrari 330 LM / 250 GTO του 1962, δημιούργημα του διάσημου Ιταλού καροσερίστα Scaglietti, πωλήθηκε έναντι 51,7 εκατομμυρίων δολαρίων (47,8 εκατομμύρια ευρώ) σε δημοπρασία του οίκου RM Sotheby’s στις 13 Νοεμβρίου στη Νέα Υόρκη.

Το εμβληματικό αυτοκίνητο είχε στην κατοχή του ο διάσημος συλλέκτης στο Οχάιο Jim Jaeger επί σχεδόν τέσσερις δεκαετίες. Ο νέος ιδιοκτήτης δεν κατονομάστηκε.

Η τιμή με το τελικό πέσιμο του σφυριού ήταν 47 εκατομμύρια δολάρια – και με τις πρόσθετες χρεώσεις-αμοιβές υπέρ της RM Sotheby’s ύψους 10%, η συνολική τιμή ανήλθε σε 51,7 εκατομμύρια δολάρια. Παρά το ρεκόρ, η τελική τιμή πώλησης ήταν χαμηλότερη από την αναμενόμενη καθώς ο οίκος RM Sotheby’s είχε καταχωρίσει την αξία του οχήματος «πάνω από» τα 60 εκατομμύρια δολάρια.

Εσπασε όλα τα ρεκόρ: η Ferrari των 47,8 εκατ. ευρώ!

Το αυτοκίνητο πουλήθηκε σε λιγότερο από 20 λεπτά και η τιμή εκκίνησης ήταν 34 εκατομμύρια δολάρια.

Βαμμένη σε κόκκινο χρώμα και φέροντας τον αριθμό ‘7’, είναι η μοναδική Ferrari GTO που αρχικά ήταν εξοπλισμένη με κινητήρα 4,0 λίτρων και η μοναδική εργοστασιακή GTO Tipo 1962 με την οποία έχει αγωνιστεί η Scuderia Ferrari. Το 1962, κέρδισε τη νίκη στην κατηγορία και τη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη στον αγώνα των 1.000 χλμ. του Nürburgring. Το 2012, απέσπασε το βραβείο Best in Show στο Amelia Island Concours d’Elegance στη Φλόριντα.

Το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε μία Ferrari 250 GTO του 1962, η οποία πλειοδοτήθηκε έναντι του ποσού των 48,4 εκατομμυρίων δολαρίων σε δημοπρασία του οίκου RM Sotheby’s το 2018.

Το γεγονός όμως ότι η αυτή η GTO με τον αριθμό πλαισίου 3765, αποτέλεσε το άρμα για την εργοστασιακή συμμετοχή της Ferrari στις 24 ώρες του Le Mans το 1962, σε συνδυασμό με τη νίκη που απέσπασε στην κατηγορία της στο Nürburgring και τις πολλαπλές συμμετοχές της ως εργοστασιακό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Scuderia, την καθιστά απολύτως μοναδική.


About the author


Δείτε επίσης

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης