Ο Νεο Ζηλανδός Στηβ Μίλλεν ή αλλιώς «Στίλεν» αντιπρόσωπος και βελτιωτής της Nissan στην Κόστα Μέστα της Καλιφόρνια, έχει πάθος για τα 300 ZX απο την δεκαετία του ΄90, όπου με ένα 300ZX IMSA GTS, «πουσαρισμένο» στα 800 άλογα, κατάφερε να διακριθεί στους αγώνες σε πίστα.
Το 300ZX twin-turbo ήταν ήδη μια αρκετά δυνατή απόδοση στην εποχή του, καθώς ο κινητήρας του των 300 ίππων παρείχε αρκετή δύναμη για να αντιμετωπίσει τα πανίσχυρα τότε Toyota Supra. Έτσι ο Στήβ αποφάσισε να βελτιώσει περισσότερο το αυτοκίνητο στην απόδοση του κινητήρα, βελτιώνοντας τα φρένα και «φορώντας» μια σκληρότερη ανάρτηση, όλα αυτά με τις ευλογίες της Nissan, ενώ το αναβαθμισμένο 300 ΖΧ, ονομάστηκε SMZ.
Με νέα διπλά «πειραγμένα» τούρμπο και βελτιωμένη ροή για την εισαγωγή και την εξαγωγή του αέρα, αυτά τα αυτοκίνητα είχαν μέγιστη ισχύ 365 ίππων και επιτάχυνση για τα 0-100 χλμ/ώρα, σε 5,3 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με τα πρότυπα του 1996, η τελική δημιουργία του «Στίλεν» ήταν ένα τέρας επιδόσεων.
Τα αυτοκίνητα ήταν εργοστασιακά 300ZX twin-turbo, που αποστέλλονταν από τη Nissan απευθείας στο κατάστημα του «Στίλλεν» για αναβάθμιση. Μετά την ολοκλήρωση της μετατροπής, τα αυτοκίνητα πήγαιναν στη συνέχεια σε ειδικά επιλεγμένες αντιπροσωπείες της Nissan όπου ήταν προς πώληση, με πλήρη εγγύηση νέου αυτοκινήτου.
Κατασκευάστηκαν κάτι λιγότερα από 60, με το 1996 να είναι η χρονιά για το τελευταίο ένδοξο 300ZX στις Ηνωμένες Πολιτείες.