F1: Μετά τα ρεπορτάζ που κάνανε λόγο πως η FIA και ο πρόεδρος της σκέφτονται την επιστροφή των V10 κινητήρων, ο Lewis Hamilton εξέφρασε την ευχαρίστηση του για αυτή την πιθανότητα. Μάλιστα, ζήτησε να σκεφτούν και τους V12 κινητήρες.
Με τη FIA να εξετάζει την πιθανότητα επιστροφής των κινητήρων V10 στην F1, ο Lewis Hamilton δήλωνε ενθουσιασμένος με την ιδέα να οδηγήσει ένα μονοθέσιο με τέτοιο κινητήρα. Μάλιστα, προτείνει στην FIA να σκεφτεί και τους V12 κινητήρες.
F1 – Hamilton: «Δεν θέλω πλήρως ηλεκτρικά, V10 και V12 με μηδενικό αποτύπωμα άνρθακα»
Μετά την τελευταία αλλαγή των κανονισμών, η F1 χρησιμοποιεί κινητήρες V6 με υβριδικό σύστημα κίνησης, ωστόσο το 2026 ξεκινά μια νέα εποχή για την F1, με νέους κανονισμούς και μικρότερα, πιο ευέλικτα μονοθέσια, καθώς και έναν κινητήρα που θα λειτουργεί κατά 50% με ηλεκτρική ενέργεια και κατά 50% με θερμικό κινητήρα. Ο θερμικός κινητήρας των μονοθεσιών θα χρησιμοποιεί βιοκαύσιμα μηδενικών εκπομπών άνθρακα.
Για τον Hamilton, το όνειρο πάντως είναι η επιστροφή των V10 και των V12 κινητήρων.
Μιλώντας σε εκδήλωση της Ferrari στο Μιλάνο, είπε:
«Ελπίζω ότι σε 20 χρόνια θα έχουμε εξαιρετικούς αγώνες και μονοθέσια που θα ακούγονται εντυπωσιακά. Σίγουρα δεν θέλω να είναι πλήρως ηλεκτρικά, αλλά βιώσιμα, με κινητήρες V10 ή V12 και μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα.»
Η ιδέα της επιστροφής των V10 κερδίζει όλο και περισσότερους υποστηρικτές, με τον πρόεδρο της FIA, Mohammed Ben Sulayem, να ηγείται της πρωτοβουλίας, ενώ και ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, έχει εκφράσει ότι είναι θετικά προσκείμενος στην επιστροφή των V10.
Αντίθετα, βέβαια, ο CEO της F1, Stefano Domenicali δεν είναι εντελώς αντίθετος, αλλά κρατά επιφυλάξεις.
Ανήσυχος ο Toto Wolff
Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, έχει εκφράσει τις ανησυχίες του για αυτή τη συζήτηση, θεωρώντας την πρόωρη, δεδομένου ότι οι νέοι υβριδικοί κινητήρες του 2026 δεν έχουν καν εισαχθεί ακόμα.
«Πρέπει να είμαστε ενθουσιασμένοι για τους νέους κανονισμούς και να επικεντρωθούμε σε αυτούς. Είναι μια συναρπαστική περίοδος, καθώς η F1 πρωτοπορεί στην τεχνολογία των μπαταριών και στα βιώσιμα καύσιμα. Μιλάμε για ένα κύκλο πέντε ετών, οπότε είναι νωρίς να ανοίγουμε τη συζήτηση για το τι θα ακολουθήσει.»
Δείτε επίσης

Πώς καθαρίζω τον κινητήρα του αυτοκινήτου σε 9 απλά βήματα – Μην κάνεις πότε αυτό το λάθος

F1- Συνεχίζει η κόντρα Verstappen – Russell: «Όλοι τον φοβούνται, εγώ όχι»

Ποιο είναι το πιο οικονομικό diesel αυτοκίνητο το 2025;

Πόσο διαρκούν τα φρένα σε ένα αυτοκίνητο; Μην περάσεις πότε αυτό το όριο

5 τρόποι να μειώσεις τη θολούρα στο παρμπρίζ και τις αντανακλάσεις στο ταμπλό
