Ο οίκος βελτιώσεων AC Schnitzer με έδρα το Άαχεν της Γερμανίας, είναι ο “δράστης” των ειδικών βελτιωμένων εκδόσεων των αυτοκινήτων της BMW εδώ και αρκετές δεκαετίες.
Μια ομάδα 35 ατόμων εργάζεται στο κτίριο της AC Schnitzer, για την ανάπτυξη και την σχεδίαση του after market tuning, αλλά και για το μαρκετινγκ, όσον αφορά τις παγκόσμιες πωλήσεις εξελιγμένων ανταλλακτικών βελτίωσης των οχημάτων που εξειδικεύεται η AC Schnitzer.
Με πιστοποιητικά TUV, οι βελτιώσεις τόσο αισθητικές, όσο και μηχανικές, καλύπτονται με εγγύηση καλής λειτουργίας και αξιοπιστίας. Από νέες σχεδίασης σφυρήλατες ή μη ζάντες ελαφρών κραμάτων, νέες ρυθμιζόμενες αναρτήσεις τόσο σε σκληρότητα όσο και σε ύψος, πολυεστερικά body kit ολόκληρα ή επί μέρους, αεροτομές πίσω, νέα βελτιωμένα και μεγαλύτερα φρένα, ηλεκτρονικά συστήματα αύξησης της εργοστασιακής ιπποδύναμης καθώς και εξελιγμένα συστήματα εξάτμισης για το κάθε μοντέλο ξεχωριστά, η εταιρεία έχει αποκτήσει με τα χρόνια την δική της υπεραξία στον τομέα της επώνυμης βελτίωσης.
Αυτήν την υπεραξία “εξαργύρωσε” προσθέτοντας στην γκάμα της τις εκδόσεις των γνωστών Mini Cooper και John Cooper Works, αυτοκινήτων που είναι υπό την “εποπτεία” της Βαυαρέζικης μητρικής εταιρείας του Μονάχου (BMW).
Καυτή SUPRA!
Η έκπληξη ήρθε, όταν στην γκάμα των αυτοκινήτων που βελτιώνει, προστέθηκε πρόσφατα και η τελευταία “καυτή” δημιουργία της Toyota, σε συνεργασία με την BMW το Supra MK5 Gr. Για την ιστορία, η ισχυρότερη έκδοση του τελευταίας γενιάς Supra, έχει κάτω από το μακρύ καπό, έναν 3λιτρο 6κύλινδρο σε σειρά που αποδίδει 340 PS από τις 5.000 rpm έως τις 6.500 rpm και 500 Nm ροπής από τις 1.600 rpm έως τις 4.500 rpm.
Συνδυάζεται δε με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF, ενώ η κίνηση φτάνει στους πίσω τροχούς μέσα από ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό με χαρακτηριστικά torque vectoring και δυνατότητα κλειδώματος 100%, με τα 0-100 να έρχονται σε 4,3” και η τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250χμ/ώρα. Το σούπερ αυτό GT κοστίζει περίπου 88.000 ευρώ.
Η AC Schnitzer τώρα, ανέπτυξε μια αναβάθμιση της απόδοσης του εργοστασιακού κινητήρα, η οποία αυξάνει κατά 60 ίππους την ισχύ και κατά 10 κιλά την ροπή, φτάνοντας εύκολα τους 400 ίππους και τα 600 Nm!
To κόστος της μετατροπής αγγίζει τα 4.340 ευρώ, ενώ αν θές και το διακοσμητικό νέο καπάκι βαλβίδων με τα χρώματα και τα λογότυπα της AC Schnitzer, αυτό χρεώνεται έξτρα 547 ευρώ. Στο κιτ βελτίωσης περιλαμβάνεται επίσης και ένα νέο περισσότερο ελεύθερης ροής τελικό καζανάκι εξάτμισης με κόστος 2.550 ευρώ.
Τώρα για όσους διαθέτουν το ανάλογο μπάτζετ και θέλουν μια ξεχωριστή εξωτερική εμφάνιση, η AC Schnitzer διαθέτει ενα ολοκληρωμένο “αγριεμένο” body kit με κόστος 23.483 ευρώ. Όταν έχεις φτάσει σε τέτοιο μπάτζετ ολικής αισθητικής και μηχανικής βελτίωσης, δεν θα μπορούσες να αφήσεις τους εργοστασιακούς τροχούς. Με ακόμα λοιπόν 8.500 ευρώ η AC Schnitzer διαθέτει σφυρήλατες ανθρακί – ασημί ή μαύρες 21” ζάντες, που “απογειώνουν” πραγματικά την αισθητική του ΜΚ5!
Συνοψίζοντας, η AC Schnitzer βελτιώνει είτε επιμέρους είτε ολοκληρωτικά αν το ζητήσει ο πελάτης το συγκεκριμένο μοντέλο, όπως και τα υπόλοιπα που προαναφέραμε. Είναι θέμα γούστου, επιλογής αλλά και τσέπης!