Nissan: H Honda της είπε να εγκαταλείψει την υβριδική της τεχνολογία για να προχωρήσει η συμφωνία

Nissan: H Honda της είπε να εγκαταλείψει την υβριδική της τεχνολογία για να προχωρήσει η συμφωνία

Nissan: Ή τα υβριδικά… ή εμένα από την Honda. Εκτός από τη στάση της να κάνει τη Nissan θυγατρική της, εμπόδιο στις μεταξύ τους συνομιλίες για πιθανή συγχώνευση ήταν και η θέληση της Honda να κάνει την Nissan να εγκαταλείψει την υβριδική της τεχνολογία, e-Power και να υιοθετήσει τη δική της.

Η Honda και η Nissan διέκοψαν τις συνομιλίες συγχώνευσης την περασμένη εβδομάδα, λιγότερο από δύο μήνες μετά τη συμφωνία τους να εξετάσουν τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας έως το 2026. Τώρα αρχίζουν να βγαίνουν στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες για τους λόγους που οδήγησαν στην αποτυχία των συζητήσεων και το «ναυάγιο» του μεγάλου deal ύψους 60 δισ. δολαρίων.

Ήδη είναι γνωστό ότι η Honda ήθελε να κάνει τη Nissan θυγατρική της, αλλά σύμφωνα με νέο ρεπορτάζ, υπήρχε ακόμα μια μεγάλη απαίτηση.

Σύμφωνα με τη The Japan News, την αγγλόφωνη έκδοση της Yomiuri Shimbun, η Honda ζήτησε από τη Nissan να εγκαταλείψει το υβριδικό σύστημα e-Power και να υιοθετήσει αντ’ αυτού την τεχνολογία της Honda. Αυτή η πρόταση αντιμετωπίστηκε με έντονη αντίδραση από τη Nissan, δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερο χάσμα μεταξύ των δύο εταιρειών.

Η Nissan συνεχίζει με το e-Power

Η Nissan προχωράει κανονικά με την τρίτη γενιά του e-Power, η οποία, σύμφωνα με πρόσφατες παρουσιάσεις προϊόντων, θα είναι:
20% πιο αποδοτική από το αρχικό σύστημα του 2016.
15% πιο οικονομική στον αυτοκινητόδρομο σε σχέση με τη δεύτερη γενιά.
20% φθηνότερη στην παραγωγή από την πρώτη έκδοση

.

Τι είναι το e-Power της Nissan;

Το e-Power αποτελεί το υβριδικό σύστημα της Nissan, το οποίο συνδυάζει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης  με έναν ηλεκτροκινητήρα, ωστόσο η διαφοροποίηση έγκειται στο ότι το θερμικό μοτέρ δεν κινεί απευθείας τους τροχούς άλλα λειτουργεί ως γεννήτρια, φορτίζοντας μια μπαταρία, η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα.

Ως αποτέλεσμα,  τα αυτοκίνητα που διαθέτουν το υβριδικό σύστημα e-Power έχουν συμπεριφορά ηλεκτρικού οχήματος, με άμεση επιτάχυνση και αθόρυβη λειτουργία.

Η Honda συνεχίζει με τη δική της υβριδική τεχνολογία

Η Honda συνεχίζει να εξελίσσει το δικό της υβριδικό σύστημα e:HEV, βασισμένο στους κινητήρες 1.5L και 2.0L άμεσου ψεκασμού της μάρκας.

Οι βελτιώσεις που ανακοίνωσε:
10% αύξηση στην οικονομία καυσίμου για τις εκδόσεις με τον μεγαλύτερο κινητήρα.
Μείωση βάρους κατά περίπου 90 κιλά σε σύγκριση με τα τρέχοντα μοντέλα.
Μείωση του κόστους παραγωγής έως και 50% μέχρι το 2027, σε σχέση με τα υβριδικά μοντέλα του 2018.

 

Αν και η συγχώνευση απέτυχε, οι δύο εταιρείες θα συνεχίσουν τη συνεργασία τους στην ηλεκτροκίνηση.

 

Δείτε επίσης

F1: Ο Leclerc πρέπει να δείξει πυγμή έναντι του Hamilton λέει ο Eddie Jordan

F1: Ο Leclerc πρέπει να δείξει πυγμή έναντι του Hamilton λέει ο Eddie Jordan

5 συνηθισμένοι λόγοι που η μοτοσικλέτα δεν παίρνει μπρος

5 συνηθισμένοι λόγοι που η μοτοσικλέτα δεν παίρνει μπρος

Καθαρισμός αυτοκινήτου με κεραμική επίστρωση: Έτσι διατηρείς τη λάμψη

Καθαρισμός αυτοκινήτου με κεραμική επίστρωση: Έτσι διατηρείς τη λάμψη

F1: Το πρώτο σχόλιο του Hamilton για τον Charles Leclerc

F1: Το πρώτο σχόλιο του Hamilton για τον Charles Leclerc

Σε ποια χώρα βγήκε πρώτη σε πωλήσεις η…911 της Porsche;

Σε ποια χώρα βγήκε πρώτη σε πωλήσεις η…911 της Porsche;

Ρεπορτάζ λέει πώς VW και Audi βάζουν φρένα στα ηλεκτρικά και επενδύουν στα θερμικά μοτέρ

Ρεπορτάζ λέει πώς VW και Audi βάζουν φρένα στα ηλεκτρικά και επενδύουν στα θερμικά μοτέρ