Το τελευταίο τεχνολογικό της επίτευγμα, τα ανθρωποειδή ρομπότ, πρόκειται να επιδεικνύει στις εκθέσεις της η Tesla, θεωρώντας ότι με αυτόν τον τρόπο μπορεί να αυξήσει περαιτέρω τις πωλήσεις της.
Μια ευχάριστη έκπληξη θα περιμένει τους φίλους της τεχνολογίας που θα θελήσουν να επισκεφθούν τις εκθέσεις της Tesla ανά την υφήλιο.
Η καλιφορνέζικη αυτοκινητοβιομηχανία, με τον ιδιόρρυθμο Elon Musk στο τιμόνι της, αποφάσισε να τοποθετήσει τα ανθρωποειδή ρομπότ που έχει δημιουργήσει στις εκθέσεις αυτοκινήτων, πιστεύοντας ότι με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσει τις διελεύσεις από τα φυσικά καταστήματά της και συνεπώς θα καταφέρει να αυξήσει και τις πωλήσεις της.
Είναι γνωστό ότι τα τελευταία δύο χρόνια η Tesla εργάζεται πυρετωδώς πάνω στην εξέλιξη και την κατασκευή ρομπότ, τα οποία πρόκειται να αναλάβουν ενεργό ρόλο στην καθημερινότητά μας, απαλλάσσοντας τους ιδιοκτήτες τους από τις λιγότερο ευχάριστες και απαιτητικές εργασίες.
Μάλιστα, ο Elon Musk είχε θέσει και αρκετά ψηλά τον πήχη σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις των ανθρωποειδών ρομπότ, προβλέποντας ότι μακροπρόθεσμα πρόκειται να διατεθούν 10 έως και 20 δισεκατομμύρια αντίτυπα σε ολόκληρο τον κόσμο, υπερβαίνοντας τον πληθυσμό της γης.
Μέχρι βέβαια να επιβεβαιωθεί αυτό το μάλλον εφιαλτικό σενάριο, τα ρομπότ της Tesla θα αποτελέσουν την ατραξιόν των φυσικών σημείων πώλησης ενός κατασκευαστή, ο οποίος μέχρι πρότινος κοιτούσε αφ’ υψηλού οποιαδήποτε ενέργεια προώθησης των προϊόντων της.
Πλέον η Tesla επιστρατεύει όχι μόνο τον Optimus –το ανθρωποειδές ρομπότ που φέρει την υπογραφή της- αλλά και διαφημιστικές καμπάνιες στον μαγικό κόσμο του Διαδικτύου.
Η τελευταία φορά που τα ρομπότ της Tesla είχαν πραγματοποιήσει μια δημόσια εμφάνιση ήταν τον περασμένο Μάιο, επιδεικνύοντας την εντυπωσιακή πρόοδο που έχει σημειωθεί στην εξέλιξή τους.
Ακόμα και σήμερα, πάντως, παραμένει άγνωστο το πότε η Tesla θα πάρει τη γενναία απόφαση να διαθέσει προς πώληση τα ρομπότ που διαθέτει στο οπλοστάσιό της, αρκούμενη στην… εσωτερική αξιοποίησή τους για την προώθηση των μοντέλων της.