Nissan: Το εμβληματικό μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας εξηλεκτρίζεται, όπως μας είχε ανακοινώσει καιρό η Nissan. Ιεροσύλια ή μεταφόρα του παρελθόντος στο παρόν;
Η Nissan αποκάλυψε το νέο της πρότζεκτ για το θρυλικό Nissan Skyline GTR R32, ένα πρότζεκτ στο οποίο η ιαπωνική μάρκα εργάζεται από το Μάρτιο του 2023. Η επίσημη παρουσίαση του νέου GTR R32, το οποιό «παρατάει» το παραδοσιακό κινητήρα RB26DETT για χάρη της ηλεκτροκίνησης, θα γίνει στο Σαλόνι αυτοκινήτου στο Τόκυο το 2025.
Σύμφωνα με όσα λέει της εταιρείας, σκόπος του ηλεκτρικής ανακατασκευής του εμβληματικού μοντέλου είναι να διατηρήσει την γοητεία της αρχικής φιλοσοφίας του μοντέλου, άλλα να την φέρει στο σήμερα, εξηλεκτρίζωντας το.
Οπτικά, το ηλεκτρικό GT-R R32 μοιάζει αρκετά με το αυθεντικό μοντέλο, με μερικές μικρές αλλαγές, όπως η αφαίρεση των προβολέων ομίχλης και αλλαγές στις δαγκάνες των φρένων, που είναι πλεον πορτοκαλί.
Πιθανές Τεχνικές Προδιαγραφές
Η Nissan δεν έχει αποκαλύψει ακόμα επίσημες πληροφορίες για τις τεχνικές προδιαγραφές του ηλεκτρικού GT-R R32. Ωστόσο, μπορούμε να κάνουμε ορισμένες εκτιμήσεις:
- Σύστημα τετρακίνησης (AWD) – Πιθανώς θα χρησιμοποιηθούν δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας για κάθε άξονα, παρόμοια με την πλατφόρμα του Nissan Ariya Nismo.
- Ισχύς και ροπή – Το Ariya Nismo αποδίδει 430 ίππους και 443 lb-ft ροπής. Συγκριτικά, ο κινητήρας RB26DETT του αυθεντικού R32 απέδιδε 276 ίππους και 271 lb-ft ροπής. Μένει να δούμε πώς επέλεξε κινηθεί να η Nissan προς το σύστημα κίνησης του νέου ηλεκτρικού R32.
- Μπαταρία – Αν και η Nissan αναπτύσσει μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid-state batteries), αυτές δεν αναμένεται να είναι έτοιμος για ευρεία παραγωγή, τουλάχιστον μέχρι το 2028. Πιθανότατα, το R32 θα χρησιμοποιήσει συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου για την ηλεκτροδότηση του οχήματος.
【R32EV】vol.14
10月27日に富士スピードウェイで開催されたR’s Meetingにて、製作途中のR32EVを展示しました。#GTR #R32EV pic.twitter.com/xOxsZJMK6q
— 日産自動車株式会社 (@NissanJP) November 5, 2024