Ποιο αυτοκίνητο πήρε 0 αστέρια στο τεστ ασφάλειας;

Ποιο αυτοκίνητο πήρε 0 αστέρια στο τεστ ασφάλειας;

Τεστ ασφάλειας: Αυτό το αυτοκίνητο δεν έλαβε κανένα αστέρι στις δοκιμές ασφάλειας νεων αυτοκινήτων – Πως βαθμολογήθηκε σε δοκιμές μετωπικής/πλάγιας σύγκρουσης και ασφάλειας παιδών

Το Neta V έγινε το πρώτο ηλεκτρικό όχημα  που έλαβε μηδενική βαθμολογία ασφαλείας από το New Car Assessment Program for Southeast Asian Countries (ASEAN NCAP), σύμφωνα με το νέο πρωτόκολλο 2021-2025.

Το Neta V είναι ένα ηλεκτρικό όχημα που κυκλοφορεί σε Μαλαισία, Μπρουνέι, Ινδονησία και Ταϊλάνδη.

Neta V: χαμηλή βαθμολογία και απόδοση στα τεστ ασφάλειας

Η συνολική βαθμολογία του Neta V ήταν μόλις 28,55 πόντοι, που προέκυψε από τις εξής επιμέρους κατηγορίες:

  • Προστασία ενηλίκων επιβατών (AOP): 7,89 πόντοι
  • Προστασία παιδιών επιβατών (COP): 13,51 πόντοι
  • Υποβοήθηση ασφάλειας (SA): 7,14 πόντοι
  • Ασφάλεια μοτοσικλετιστών: 0 πόντοι

Κακή Απόδοση στις Δοκιμές Πρόσκρουσης

Πρόσκρουση με μετωπική εκτροπή

Το Neta V απέτυχε παταγωδώς στη μετωπική πρόσκρουση, με τον οδηγό να λαμβάνει «κακή προστασία» για το κεφάλι, τον αυχένα, το στήθος και το δεξί κάτω άκρο. Το αυτοκίνητο απέσπασε μηδενική βαθμολογία στη συγκεκριμένη δοκιμή.

Πλάγια πρόσκρουση

Στη δοκιμή πλευρικής πρόσκρουσης, το Neta V βαθμολογήθηκε με 6,31 από 8 πόντους, αλλά η προστασία του θώρακα του επιβάτη χαρακτηρίστηκε ως «οριακή». Η έλλειψη τεχνολογίας προστασίας κεφαλιού συνέβαλε στη χαμηλή βαθμολογία.

Προστασία παιδιών

Στον τομέα της προστασίας των παιδιών, το Neta V απέδωσε σχετικά καλύτερα, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα. Παρόλο που κατάφερε να σημειώσει καλή απόδοση στις μετωπικές και πλευρικές προσκρούσεις, η εγκατάσταση του Παιδικού Συστήματος Ασφαλείας (Child Restraint System – CRS) ήταν προβληματική.

Παρά την ύπαρξη ISOFIX και επάνω ιμάντα πρόσδεσης, περισσότερα από τα μισά συνιστώμενα παιδικά καθίσματα δεν μπορούσαν να εγκατασταθούν σωστά, γεγονός που αποτελεί σοβαρό κίνδυνο για την ασφάλεια των μικρών επιβατών.

Έλλειψη συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού

Το Neta V προσφέρει ελάχιστα συστήματα ασφαλείας, διαθέτοντας:

  • 2 αερόσακους (μόνο για οδηγό και συνοδηγό)
  • Υπενθύμιση ζώνης ασφαλείας μόνο για τον οδηγό
  • Σύστημα ABS και έλεγχο ευστάθειας (ESC)

Αυτό που λείπει είναι κρίσιμο:

  • Χωρίς ADAS (Συστήματα Υποβοήθησης Οδηγού) όπως αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (AEB) ή προειδοποίηση πρόσκρουσης (FCW)
  • Χωρίς προεντατήρες ζωνών ασφαλείας και περιοριστές φορτίου

Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση σύγκρουσης, οι επιβάτες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να χτυπήσουν το τιμόνι ή τους αερόσακους.

Διαρθρωτικά προβλήματα – αδύναμο αμάξωμα και κακή προστασία

Το αμάξωμα του Neta V χαρακτηρίστηκε ως «αδύναμο» από το ASEAN NCAP, ενώ το σύστημα συγκράτησης επιβατών (ζώνες ασφαλείας, αερόσακοι κ.λπ.) κρίθηκε ανεπαρκές. Κατά τη μετωπική πρόσκρουση, υπήρξε αισθητή μετατόπιση της κολώνας Α (A-pillar) και του τιμονιού, κάτι που θέτει σε σοβαρό κίνδυνο τους επιβάτες.

Δείτε επίσης

F1 – Hamilton: Πότε θα δούμε το μονοθέσιο της Ferrari

F1 – Hamilton: Πότε θα δούμε το μονοθέσιο της Ferrari

Ποια μάρκα αποδείχθηκε πιο «αξιόπιστη» από την Toyota σε τεστ κατόχων;

Ποια μάρκα αποδείχθηκε πιο «αξιόπιστη» από την Toyota σε τεστ κατόχων;

Κάθε πότε θέλει σέρβις το αυτοκίνητο

Κάθε πότε θέλει σέρβις το αυτοκίνητο

Τρόμπα βενζίνης: Συμπτώματα που δείχνουν πρόβλημα

Τρόμπα βενζίνης: Συμπτώματα που δείχνουν πρόβλημα

F1: Τέλος ο Perez από Red Bull- Η αντίδραση του Verstappen

F1: Τέλος ο Perez από Red Bull- Η αντίδραση του Verstappen

Γιατί τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και μεγαλύτερα

Γιατί τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και μεγαλύτερα