Το φημισμένο δίθυρο εμβληματικό σπορτ κουπέ, που έγραψε την δική του ιστορία παγκόσμια (αν και δεν προωθήθηκε όσο θα έπρεπε στη Ελληνική αγορά τις προηγούμενες δεκαετίες), επιστρέφει τώρα με νέα «καρδιά» που διαθέτει πλέον υβριδική δύναμη.
Το νέο Prelude μάλλον επιστρέφει δυναμικά, αν και σε πρώτο χρόνο παρουσιάστηκε σε μορφή κόνσεπτ, στο σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο, θέλοντας να προϊδεάσει ίσως τους φανατικούς φίλους της φίρμας, για ένα υβριδικό και όχι καθαρά ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδόσεων, που θα μπει σύντομα στην γραμμή παραγωγής.
Το concept Prelude, μοιάζει περίπου με την εκμοντερνισμένη εικόνα που περιμέναμε για τα Ιαπωνικά κουπέ μετά την θρυλική δεκαετία του ’90. Χωρίς να είναι ιδιαίτερα ψηλό, φέρνει μνήμες απο μια πιο στυλάτη έκδοση ενός κουπέ Accord η οποία καταργήθηκε αρκετά χρόνια πριν που και πάλι δεν είδαμε να κυκλοφορεί ευρέως στη χώρα μας.
Έτσι ένα γνήσιο δίθυρο, ξαναμπαίνει με καλούς οιωνούς στη γκάμα της Honda, αφού μετά τις εκδόσεις των Civic Type R και το εκρηκτικό S2000, δεν υπήρχε ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο, που να παράγει «τόννους» αδρεναλίνης. Πιθανόν να αποτελεί και τον προπομπό, για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της εταιρείας που ίσως να ακολουθήσουν, με έμφαση τις επιδόσεις και την οδηγική ευχαρίστηση, κάτι που ξέρει καλά να κάνει η Honda.
Οι άνθρωποι της εταιρίας, δεν έχουν δώσει ακόμα σαφείς πληροφορίες σχετικά με το ποια πλατφόρμα βάσης θα χρησιμοποιήσουν, όπως και με το τι θα έχει, πως θα είναι και ποια ισχύ θα αποδίδει ο νέος υβριδικός κινητήρας του Prelude, που στην καλύτερη των περιπτώσεων, αναμένουμε να είναι ίση ή αρκετά μεγαλύτερη των 205 ίππων του υβριδικού Accord.
Γρίφος επίσης παραμένει, το αν θα διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο, ή κάτι διαφορετικό! Πάντως τα χαρακτηριστικά και η τεχνολογία της υβριδικής μετάδοσης με υψηλά στάνταρτς, δεν αποτελούν πλέον πονοκέφαλο για να μπορέσει να βγει στην παραγωγή ένα αμιγές αληθινό σπορ αυτοκίνητο.
Λέτε να δούμε τον επόμενο καιρό απο την Honda ένα υβριδικό NSX; Eίμαστε συντονισμένοι..!