Νέο άνοιγμα της Nissan στην κατηγορία αυτοκινήτων πόλης με νέο ηλεκτρικό, βασισμένο στην πλατφόρμα του Renault Twingo EV, σύμφωνα με τον CEO της ιαπωνικής μάρκας.
Το νέο ηλεκτρικό Twingo της Renault, αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026 και στόχος της γαλλικής μάρκας είναι να κοστίζει κάτω από 20.000 ευρώ, προσφέροντας μια προσιτή επιλογή για τους καταναλωτές που αναζητούν εναλλακτική αυτοκίνηση, χωρίς να χαλάσουν μια περιουσία. Αν και προηγουμένως φαίνεται πως θα υπάρχει συνεργασία με τη Volkswagen για τη μείωση του κόστους παραγωγής, οι συνομιλίες έληξαν τον Μάιο, και η Renault συνεχίζει την παραγωγή μόνη.
Παρόλα αυτά, η Nissan μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο να μπει αυτή στο παιχνίδι ηλεκτρικών αυτοκίνητών πόλης, προσθέτοντας νέο ηλεκτρικό στον στόλο της, ένα μοντέλο που θα βασίζεται στην πλατφόρμα στην οποία θα είναι χτισμένο και το Twingo EV.
Έρχεται αδερφάκι του Renault Twingo EV από τη Nissan
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault είναι σε συνομιλίες με τη Nissan για τη δημιουργία ενός προσιτού ηλεκτρικού αυτοκινήτου, βασισμένο στο Twingo EV.
Η συνεργασία αυτή στοχεύει στην ταχύτερη κυκλοφορία ενός οικονομικού ηλεκτρικού οχήματος που θα ανταγωνιστεί τις φθηνές κινεζικές μάρκες, όπως η BYD που στοχεύουν στην περαιτέρω εξάπλωση στις ευρωπαϊκές αγορές.
Η Nissan, που συνεργάστηκε ήδη με τη Renault για το ηλεκτρικό Micra, στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με τη συνεργασία αυτή να είναι ένα από τα βήματα της ιαπωνικής μάρκας προς αυτή την κατεύθυνση. Ταυτόχρονα, σε πρόσφατη δήλωσή του από εργοστάσιο της Ampere, μονάδας ανάπτυξης των ηλεκτρικών μοντέλων της Renault, ο CEO της Nissan, Makoto Uchida, επεσήμανε τη δέσμευση της εταιρείας για ταχύτερη ανάπτυξη νέων ηλεκτρικών μοντέλων.
Κινήσεις της Renault στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης
Η Renault προχωρά επίσης σε συνεργασία με τη Mitsubishi για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού SUV C-κατηγορίας. Από το 2026, η Ampere θα χρησιμοποιεί μπαταρίες φωσφορικού λιθίου (LFP), οι οποίες είναι οικονομικότερες και με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τις τυπικές μπαταρίες νικελίου και κοβαλτίου.
Μέχρι το 2028, στοχεύει στην παραγωγή μπαταριών χωρίς κοβάλτιο, με ανταγωνιστική ενεργειακή πυκνότητα και πιο προσιτό κόστος. Ο CEO της Renault, de Meo δήλωσε ότι η Ampere αναμένεται να φτάσει τις κινεζικές εταιρείες σε απόδοση και κόστος μέχρι το 2028, προσφέροντας ηλεκτρικά που είναι απόλυτα εναρμονισμένα με τις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς και τις νέες ανάγκες του αυτοκινητικού κοινού.