Η Dacia είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης και LPG) ECO-G 100 σε ολόκληρη την γκάμα των μοντέλων της.
Aπό το 2010 οι πωλήσεις των μοντέλων LPG της Dacia (Sandero Streetway, Stepway, Duster και Jogger) έχουν φτάσει το ένα εκατομμύριο οχήματα. Είναι ο ηγέτης στην ευρωπαϊκή αγορά LPG με μερίδιο που έφτασε το 67% στο τέλος του Ιουλίου του 2024.
Αριθμός που φανερώνει ότι σχεδόν το 40% των αγοραστών της μάρκας επέλεξε μοντέλα με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG). Το σύστημα διπλού καυσίμου παρέχει ροπή έως και 170 Nm από τις 2.000 σ.α.λ.
Το κινητήριο σύνολο ECO-G 100 είναι πιο ισχυρό από το αντίστοιχο της βενζινοκίνητης έκδοσης (με 10 περισσότερους ίππους και 10 περισσότερα Nm ροπής), καταναλώνει 10% λιγότερο και εκπέμπει 10% λιγότερο CO2.
Το αποτύπωμα άνθρακά του είναι μικρότερο και εκλύει έως και 90% λιγότερα μικροσωματίδια. Το σύστημα είναι εργοστασιακά τοποθετημένο, ενσωματώνοντας όλη την τεχνογνωσία του Renault Group. Είναι τόσο αποδοτικό και αξιόπιστο όσο ένας βενζινοκινητήρας.
Τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να λειτουργούν με υγραέριο και το ρεζερβουάρ βρίσκεται στον χώρο που σε άλλα αυτοκίνητα φιλοξενείται η ρεζέρβα, κάτι που σημαίνει ότι δεν «κλέβει» χώρο από το ρεζερβουάρ βενζίνης, αλλά ούτε και από το πορτμπαγκάζ.
Τα μοντέλα υγραερίου διαθέτουν τις ίδιες εγγυήσεις, όπως κάθε άλλο όχημα στην γκάμα της μάρκας, με θερμικούς κινητήρες. Το υγραέριο εξασφαλίζει κέρδος άνω των 40 ευρώ σε κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ. Το σύστημα κίνησης ECO-G 100 επιτυγχάνει αυτονομία ρεκόρ που φτάνει και μέχρι τα 1.500 χλμ.