Τιμή
Κυβικά
Ισχύς (PS)
Κατανάλωση (λτ/100χλμ)
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος)
208 e FL ACTIVE
Τιμή:
27.200 €
Κυβικά:
0
Ισχύς (PS):
156
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
14
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
--
208 e FL ALLURE
Τιμή:
30.200 €
Κυβικά:
0
Ισχύς (PS):
156
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
14
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
--
208 e FL GT
Τιμή:
34.200 €
Κυβικά:
0
Ισχύς (PS):
156
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
14
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
--
208 1.2 PureTech 75 ACTIVE
Τιμή:
20.400 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
75
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
4,1
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
Δεν πληρώνει
208 1.2 PureTech 100 ACTIVE
Τιμή:
21.600 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
100
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
5
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
Δεν πληρώνει
208 1.2 PureTech 100 ALLURE
Τιμή:
23.100 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
100
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
5
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
Δεν πληρώνει
208 Hybrid 100 PS e-DCS6 ACTIVE
Τιμή:
24.100 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
100
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
4,6
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
Δεν πληρώνει
208 Hybrid 100 PS e-DCS6 ALLURE
Τιμή:
25.400 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
100
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
4,6
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
Δεν πληρώνει
208 1.2 PureTech 100 GT
Τιμή:
27.200 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
100
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
5
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
Δεν πληρώνει
208 Hybrid 100 PS e-DCS6 GT
Τιμή:
30.200 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
100
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
4,6
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
Δεν πληρώνει
208 Hybrid 136 PS e-DCS6 GT
Τιμή:
32.200 €
Κυβικά:
1199
Ισχύς (PS):
136
Κατανάλωση (λτ/100χλμ):
4,7
Τέλη Κυκλοφορίας (ευρώ/έτος):
Δεν πληρώνει
Δείτε επίσης

|
F1: Χωρίς Verstappen το FP1 στο Μπαχρέιν – Μπαράζ αλλαγών με rookies και αναπληρωματικούς στην πίστα

|
Παρκάρισμα: Αυτή η κακή συνήθεια καταστρέφει τα δισκόφρενα του αυτοκινήτου

|
Τι σημαίνει η ένδειξη «O/D Off» στο ταμπλό του αυτοκινήτου σου – Τι είναι το Overdrive ;

|
Τι σημαίνει τελικά το «MT» στις μοτοσυκλέτες της Yamaha;

|
Τι σημαίνουν οι δασμοί Trump για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και την F1

|