Ο Esteban Ocon έδωσε ένα «καταπληκτικό» σαρκαστικό μήνυμα στον μηχανικό του αγώνα Josh Peckett, αφού πληροφορήθηκε ότι ο Pierre Gasly δεν θα του έδινε πίσω την P9 στον τελευταίο γύρο του καναδικού Grand Prix.
Ένα αντίγραφο της ραδιοφωνικής συνομιλίας του με τον μηχανικό αγώνα του αποκάλυψε την απογοήτευση του Γάλλου για την κατάσταση.
Esteban Ocon: Έκανα αυτό που έπρεπε να κάνω…
Προσπερνώντας τον Daniel Ricciardo στα τέλη του θρίλερ της Κυριακής στο Μόντρεαλ, ο Esteban Ocon είχε τον συμπαίκτη του Gasly κοντά στην πίσω πτέρυγα του και η Alpine του είπε να τον αφήσει να περάσει για να δει αν ο Gasly θα μπορούσε να κυνηγήσει τον Ricciardo.
Αφού αρχικά αρνήθηκε την εντολή της ομάδας, «ξεχάστε το», ο Ocon πέρασε με την προσδοκία ότι ο Gasly θα του έδινε πίσω τη θέση αν δεν μπορούσε να πάρει την όγδοη θέση από τον οδηγό της RB.
Δεν το έκανε, και επίσης δεν έδωσε πίσω την P9 στον Ocon.
Το παρακάτω κείμενο δείχνει την απογοήτευση του Ocon να βγαίνει στην επιφάνεια.
Το πλήρες κείμενο της εντολής της ομάδας
Μηχανικός: Esteban, πρέπει να αφήσουμε τον Pierre να περάσει, σε παρακαλώ. Το κενό πίσω του είναι δύο δευτερόλεπτα από τον Hulkenberg.
Ocon: Ποιος είναι ο λόγος;
Μηχανικός: Πρέπει να προσπαθήσουμε να επιτεθούμε στον Ricciardo.
Ocon: Ναι, ξεχάστε το!
Μηχανικός: Εντάξει, αυτό είναι ένα αίτημα. Έχουμε τρεις γύρους να κάνουμε.
Ocon: Θα επιστρέψετε τη θέση μετά ή όχι;
Μηχανικός: Αυτό προσπαθώ να κάνω.
Ocon: Εντάξει, τον άφησα να περάσει. Κατανοητό.
Ο Ocon άφησε τον Gasly να περάσει στη στροφή 8 στον 69ο γύρο του Grand Prix των 70 γύρων.
Μηχανικός: Esteban, τα μονοθέσια δεν αλλάζουν θέσεις. Σπρώξε μέχρι το τέλος, σε παρακαλώ.
Ocon: Ναι, καταπληκτικό. Ευχαριστώ, καταπληκτικό. Σας ευχαριστώ.
Μηχανικός: ΟΚ, ο ασύρματος είναι ακόμα ανοιχτός.
Ocon: Εντάξει, φίλε. Ναι, ναι, είσαι εντάξει. ΕΝΤΆΞΕΙ. Ναι, εντάξει. Κανένα σχόλιο. Πολύ ωραία. Πολύ ωραία. Εντάξει, φίλε.
Μηχανικός: Εντάξει, ακούστε. Ήρθαμε ακόμα 10οι. Έχουμε ακόμα ένα βαθμό, εντάξει; Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας. Εντάξει, το ξέρω, το ξέρω, το ξέρω. Ξέρω ότι είναι απογοητευτικό.
Ocon: Έκανα αυτό που έπρεπε να κάνω, το οποίο είναι το πιο σημαντικό, αλλά εσείς δεν κάνατε αυτό που έπρεπε να κάνετε. Αυτό είναι όλο.
Μηχανικός: Αυτό που θα πω είναι ότι ήρθαμε στην P10 και ξεκινήσαμε ακριβώς από το τέλος με πολύ λίγες ελπίδες να πάρουμε κάτι από αυτό. Και το μεγαλύτερο μέρος αυτού οφείλεται στο γεγονός ότι οδηγήσατε πολύ καλά και διατηρήσατε την ψυχραιμία σας σε δύσκολες συνθήκες. Θα πρέπει λοιπόν να είστε πολύ ευχαριστημένοι με τον εαυτό σας γι’ αυτό. Και σας ευχαριστώ που το κάνατε αυτό.
Ocon: Σας ευχαριστώ. Ναι, χαίρομαι που δουλεύω μαζί σας, Dave και Josh. Πολύ χαρούμενοι.
Ocon: Ocon: Ευχαριστώ για την υποστήριξη. Ευχαριστώ για την υποστήριξη.
Μηχανικός: Συγγνώμη φίλε, έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας. Άλλοι 15 αγώνες, ναι.
Μιλώντας στα μέσα ενημέρωσης μετά τον αγώνα, ο Ocon επανέλαβε ότι ήταν ο «καλός τύπος» μόνο και μόνο για να τιναχτεί αυτό στον αέρα για εκείνον.
«Νομίζω ότι σήμερα έκανα το δικό μου κομμάτι της δουλειάς», είπε. “Αλλά δεν νομίζω ότι η ομάδα έκανε το δικό της μέρος της δουλειάς.
“Ήμουν πάντα ομαδικός παίκτης και πάντα σεβόμουν τις οδηγίες που μου έδιναν, πάντα – αυτό συνέβαινε πάντα και το έδειξα για άλλη μια φορά σήμερα.
«Αλλά το καλό παιδί δεν αποδίδει πάντα στη Formula 1 και αυτό με ενοχλεί πολύ».
Το φετινό πρωτάθλημα είναι το τελευταίο του Ocon με την Alpine, αφού νωρίτερα αυτό το μήνα ανακοίνωσε ότι οι δρόμοι τους θα χωρίσουν μετά από πέντε χρόνια συνεργασίας. Ο Γάλλος έχει συνδεθεί με τη Haas.