Ο Carlos Sainz βρέθηκε στα πρωτοσέλιδα των ειδήσεων της F1 την Τετάρτη, με το μέλλον του να παραμένει στον αέρα μετά το τέλος της σεζόν 2024.
Το πού θα καταλήξει στη συνέχεια είναι ένα από τα βασικά κομμάτια του παζλ που μένει να μπουν στη θέση τους για την επόμενη χρονιά μετά την επιβεβαίωση ότι ο Sergio Perez θα συνεχίσει στη Red Bull.
F1 news: Θα μπορούσε η Williams να προσγειώσει τον Carlos Sainz του χρόνου;
Ο επικεφαλής σχολιαστής του Sky Sports F1, David Croft, περιόρισε τις επιλογές του Carlos Sainz στη Williams και την Audi, μετά από συζητήσεις με το στρατόπεδό του – και από τις δύο, πιστεύει ότι η ομάδα με έδρα το Grove θα κερδίσει στις διαπραγματεύσεις.
«Προσωπικά, με το χέρι στην καρδιά, πιστεύω ότι θα πάει στη Williams», δήλωσε ο Croft στο podcast του Sky Sports F1. «Νομίζω ότι εκεί κατευθύνεται ο Carlos Sainz, επειδή μπορεί να δει τι έχει μπροστά του η Williams.
«Πιθανότατα δεν μπορεί να δει το όραμα της Audi αυτή τη στιγμή, επειδή δεν υπάρχουν πολλά να πούμε. Δεν έχουν αναλάβει τη Sauber, κατασκευάζουν μονάδες ισχύος, αλλά μέχρι εκεί.
«Και αν ο James Vowles τον πάρει, τότε fair play στον James Vowles. Πέρυσι, είπα ότι ήταν ο διευθυντής ομάδας της χρονιάς για μένα. Ίσως πρέπει να τον βάλω να τον βάλω και στη λίστα για το 2024, γιατί αυτό [θα ήταν] ένα μεγάλο πραξικόπημα και μια λαμπρή σύνθεση οδηγών που θα μπορούσε να τροφοδοτήσει αυτή την ομάδα για πολλά χρόνια».
Ο Κρίστιαν Χόρνερ «ξεκάθαρος νικητής» στη Red Bull μετά τη νέα συμφωνία με τον Πέρεζ
Ο Craig Slater του Sky Sports ανέφερε ότι οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του Carlos Sainz και της Red Bull, πριν από την είδηση ότι ο Sergio Perez ανανέωσε με την ομάδα, άλλαξαν από τον Helmut Marko στον Christian Horner.
«Είναι ενδιαφέρον ότι το σημείο επαφής που είχαν οι διαπραγματευτές του Sainz με τη Red Bull άλλαξε από τον Dr. Helmut Marko στον ίδιο τον Christian Horner», είπε.
«Τώρα, είναι αυτό ένα σημάδι ενδεχομένως, ότι αν υπήρχε αυτός ο εσωτερικός αγώνας εξουσίας στη Red Bull, ότι ο Christian Horner έχει αναδειχθεί ξεκάθαρα ως ο νικητής εδώ;
«Ο Checo Perez, μεταξύ άλλων, ήταν σταθερά πιστός στον Christian Horner μέσα από όλα τα προβλήματά του στις αρχές του τρέχοντος έτους. Νομίζω ότι είναι σίγουρα μια επιλογή του Christian Horner, αυτό είναι ξεκάθαρο.
«Ίσως αν ο Dr. Marko είχε την αποφασιστική ψήφο εδώ, ίσως κάποιος άλλος να βρισκόταν σε αυτή τη θέση απέναντι από τον Verstappen; Ποιος ξέρει. Αλλά η συνέχεια είναι δεδομένη».
Αναπαύσου εν ειρήνη, Παρνέλι Τζόουνς
Ο πρώην ιδιοκτήτης ομάδας της Formula 1 και θρύλος των αμερικανικών αγώνων, Parnelli Jones, απεβίωσε σε ηλικία 90 ετών.
Ο Jones ήταν ο πρώτος οδηγός στην ιστορία που ξεπέρασε τα 150 μίλια/ώρα μέση ταχύτητα τεσσάρων γύρων στις κατατακτήριες δοκιμές για το Indianapolis 500, αλλά πέρα από αυτό, θα τον θυμόμαστε και για τα χρόνια που έζησε στη Formula 1 ως ιδιοκτήτης ομάδας και για πολλά, πολλά άλλα.
Η Αμερικανίδα συντάκτριά μας, Elizabeth Blackstock, έκανε μια αναδρομή στη ζωή και την καριέρα του.
Αρκετές χώρες θέλουν να ενταχθούν στο ημερολόγιο της F1
Ο διευθύνων σύμβουλος της Liberty Media, Greg Maffei, δήλωσε ότι τόσο η Νότια Κορέα όσο και η Ταϊλάνδη κάνουν «μεγάλη προσπάθεια» να ενταχθούν στο ημερολόγιο της Formula 1 στο μέλλον, ή να επανενταχθούν η Νότια Κορέα, με την Ινδονησία όπου είχαν δείξει ενδιαφέρον να ενταχθεί στο παρελθόν.
Δήλωσε στον Tom Clarkson στο podcast Beyond the Grid: «Προχωρήσαμε πολύ μακριά με τη Νότια Αφρική. Δεν καταφέραμε να συνάψουμε αυτή τη συμφωνία, δεν καταφέραμε να την κάνουμε να λειτουργήσει, αλλά συνεχίζουμε να ψάχνουμε.
«Υπάρχει μεγάλη ζήτηση σε άλλα μέρη, συμπεριλαμβανομένης της Νοτιοανατολικής Ασίας, με μια μεγάλη προσπάθεια από τη Νότια Κορέα και την Ταϊλάνδη. Η Ινδονησία με την σειρά της είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον κατά καιρούς».
Πράγματι, οι πολυαναμενόμενοι κανονισμοί της F1 2026 θα έρθουν στο φως της δημοσιότητας το απόγευμα της Πέμπτης στην Ευρώπη, με τη FIA να ανακοινώνει ότι θα παρουσιαστούν επίσημα στις 3.30 μ.μ. CEST [2.30 μ.μ. UK].
Πρόκειται για ένα μεγάλο βήμα για τη FIA και τη Formula 1, καθώς το άθλημα προχωρά σε μια τεράστια αλλαγή στους κανονισμούς των πλαισίων και των μονάδων ισχύος, οι οποίοι θα καθορίσουν την εμφάνιση και τον ήχο των μονοθέσιων για τα επόμενα χρόνια.