F1: Οι 10 οδηγοί που θα καλύψουν τις τελευταίες θέσεις στο grid της F1 2025

F1: Οι 10 οδηγοί που θα καλύψουν τις τελευταίες θέσεις στο grid της F1 2025

Πώς θα εξελιχθεί λοιπόν η ανόητη περίοδος της F1 αυτή τη φορά; Το Γκραν Πρι του Καναδά αυτό το Σαββατοκύριακο θα σηματοδοτήσει την έναρξη μιας σειράς αγώνων χωρίς ανάσα μέχρι τις καλοκαιρινές διακοπές του Αυγούστου.

Συζητήσεις και συμφωνίες θα γίνουν τις επόμενες εβδομάδες, αλλά ποιος θα καταλήξει πού όταν το ετήσιο παιχνίδι μουσικών καρεκλών της F1 σιωπήσει; Με τις πολύτιμες θέσεις στη Red Bull και τη Mercedes να είναι ακόμα διαθέσιμες για την F1 2025, ας δούμε πώς θα εξελιχθούν όλα αυτά…

Ο Carlos Sainz στη Mercedes

Το PlanetF1.com ανέφερε πριν από το Σαββατοκύριακο του Grand Prix του Μονακό ότι ο Carlos Sainz έχει αποκλειστεί από τη διεκδίκηση μιας θέσης στη Mercedes για το 2025 της F1, τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον.

Αυτό το τελευταίο μέρος είναι και το πιο σημαντικό, γιατί ενώ η Merc μπορεί να είναι ενθουσιασμένη από τις δυνατότητες του μικρού θαύματος Andrea Kimi Antonelli, θα μπορούσε ο Toto Wolff, από τους πιο ευφυείς συναισθηματικά ηγέτες του σύγχρονου αθλητισμού, να φορτώσει μια τόσο μεγάλη πίεση σε έναν τόσο νεαρό;

Περίοδος ανοησίας της F1: Όλες οι βασικές λεπτομέρειες

Ο Sainz έχει μιλήσει συχνά για την ανάγκη να πάρει όσο χρόνο χρειάζεται για να πάρει τη σωστή απόφαση για το μέλλον του στη F1, ώστε να βρει τον ιδανικό προορισμό για τον ίδιο και τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της καριέρας του.

Αν είναι αρκετά γενναίος για να περιμένει λίγο περισσότερο, θα μπορούσε τελικά να ανταμειφθεί με μια θέση στη Mercedes.

Ο Σέρτζιο Πέρες θα παραμείνει στην Red Bull

Ναι, γνωρίζουμε ότι μπορεί να είναι μερικές φορές απρόβλεπτος, αργός και να μην εμπνέει, αλλά δεν πρέπει να υποτιμάται ο ρόλος του Σέρτζιο Πέρες στο να επιτρέψει στον Μαξ Φερστάπεν να φτάσει σε τόσο εντυπωσιακά επίπεδα τα τελευταία χρόνια.

Ευρέως διαδεδομένες αναφορές από το Μονακό και μετά, δείχνουν ότι μια νέα σύμβαση για τον Πέρες είναι απλά θέμα χρόνου.
Η δέσμευση σε αυτόν τώρα, εν μέσω της ανόδου της McLaren και της Ferrari αντιπροσωπεύει ένα ρίσκο για τη Red Bull, αλλά η δυναμική που έχει ο Perez με τον Verstappen είναι κάτι που θα πρέπει να είναι επιφυλακτικοί στο να πετάξουν μακριά, εκτός αν είναι απολύτως απαραίτητο.

Με το να είναι ο Σέρτζιο Πέρες, επιτρέπει στον Μαξ Φερστάπεν να είναι ο Μαξ Φερστάπεν.

Ο Esteban Ocon στην Audi

Όταν ένας διευθυντής ομάδας της F1 απειλεί δημόσια να θέσει έναν οδηγό στον πάγκο για έναν αγώνα, όπως έκανε ο Bruno Famin στον Esteban Ocon μετά το Grand Prix του Μονακό, τότε αυτή η σχέση οδεύει μόνο προς μία κατεύθυνση.

Και έτσι συνέβη τη Δευτέρα, καθώς η Alpine ανακοίνωσε ότι ο Ocon θα αποχωρήσει από την ομάδα στο τέλος της σεζόν.

Παρ’ όλα το σχετικά χαμηλό προφίλ του και τη φήμη του ως δύσκολου συνεργάτη, θεωρείται ότι ο Ocon βρίσκεται πολύ ψηλά στη λίστα της Audi εάν ο κορυφαίος στόχος Sainz είναι ανέφικτος.

Εκτιμούμε ότι θα γίνει ο συμπαίκτης του Nico Hulkenberg για την F1 2025, καθώς η Audi θα αποκτήσει ένα αξιόπιστο, δίδυμο, ένα χρόνο πριν από την είσοδό τους στην F1 το 2026.

Ο Oliver Bearman στην Haas

Από τη στιγμή που μπήκε στη Ferrari του Sainz και τερμάτισε στην έβδομη θέση στη Σαουδική Αραβία τον Μάρτιο, ο Oliver Bearman φαινόταν ότι προοριζόταν να αγωνιστεί για τους πελάτες της Ferrari, Haas, στη F1 2025.

Ακόμα κι αν τα αποτελέσματά του στη Formula 2 φέτος δεν είναι μέχρι στιγμής ιδιαίτερα εντυπωσιακά, εκείνη η βραδιά στη Τζέντα ήταν αρκετή για να δείξει ότι ο Bearman είναι έτοιμος.

Ο Yuki Tsunoda στην Haas

Χωρίς μέλλον στη Red Bull ανεξάρτητα από το τι κάνει, και με την Aston Martin να είναι απίθανο να τον δεχτεί είτε με τη Honda είτε χωρίς αυτήν, μήπως τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για τον Yuki Tsunoda να πάρει τη μοίρα του στα χέρια του;

Έχοντας αποκτήσει ένα σαφές πλεονέκτημα έναντι του Daniel Ricciardo στις αρχές της F1 2024, η φήμη του βρίσκεται στο αποκορύφωμά της και ο Tsunoda αποκάλυψε πρόσφατα ότι έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον από πιθανούς μνηστήρες.

Η Haas, ίσως, θα μπορούσε να είναι ένας ελκυστικός προορισμός, ειδικά αν η ομάδα επιλέξει να αποχωρήσει από τον Mick Schumacher.

Η επιρροή του συμπατριώτη του, Ayao Komatsu, του διευθυντή της Haas, θα μπορούσε να είναι σημαντική όταν ο Tsunoda έρθει να πάρει την τελική απόφαση για το μέλλον του.

Είναι δελεαστικό να φανταστεί κανείς τον Komatsu να μπαίνει σχεδόν στο ρόλο του Franz Tost και να ενεργεί ως μέντορας για τον Tsunoda, βοηθώντας τον να ξεπεράσει τις τελευταίες αδυναμίες του.

Ο Valtteri Bottas στην Williams

Πολλαπλές αναφορές τον περασμένο μήνα, που επιβεβαιώθηκαν από το PlanetF1.com, ισχυρίζονται ότι ο Valtteri Bottas πρόκειται να επιστρέψει στη Williams στην F1 2025.

Είναι η πιο συναρπαστική επιλογή που θα μπορούσε να έχει η Williams; Όχι.

Αλλά σίγουρα είναι μια σημαντική βελτίωση σε σχέση με αυτό που έχουν τώρα στο δεύτερο μονοθέσιο δίπλα στον Alex Albon.

Ο Daniel Ricciardo θα παραμείνει στην Red Bull

Εάν η Red Bull επρόκειτο ποτέ να υποκύψει, να αφήσει τον Πέρες και να δώσει πίσω στον Daniel Ricciardo το παλιό του μονοθέσιο δίπλα στον Max Verstappen, θα το είχε κάνει προς το τέλος της περασμένης χρονιάς, όταν ο Τσέκο βρισκόταν στο χειρότερο του σημείο.

Αλλά δεν το έκαναν.

Και όταν στη συνέχεια ο Πέρες ανέκτησε την αυτοπεποίθησή του με ένα ενθαρρυντικό ξεκίνημα στην F1 2024, το όνειρο του Ricciardo για επιστροφή στη Red Bull έσβησε.

Τώρα στα μέσα της δεκαετίας των 30 του, και έχοντας σταθεροποιήσει τις δικές του επιδόσεις τις τελευταίες εβδομάδες μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα στη νέα σεζόν, ο Daniel δείχνει στην Red Bull ότι μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο για την ομάδα για τον επόμενο χρόνο και πιθανώς και για το μέλλον.

Ο Liam Lawson στην Red Bull

Εάν υπήρχε δικαιοσύνη στον κόσμο, ο Liam Lawson θα αγωνιζόταν ήδη για την Red Bull στην F1 2024 και θα ξεχώριζε ως μελλοντική επιλογή για την senior ομάδα της Red Bull.

Ο Helmut Marko αποκάλυψε πριν από μερικές εβδομάδες ότι ένας όρος στο συμβόλαιο του Lawson θα του επιτρέψει να αποχωρήσει οριστικά από τη Red Bull εάν δεν προαχθεί σε μόνιμη θέση για την F1 2025.

Ο Pierre Gasly θα παραμείνει στην Alpine

Λίγες μετακινήσεις στην πρόσφατη ιστορία της F1 έδειχναν τόσο σωστές στα χαρτιά (Γάλλος οδηγός, Γαλλική ομάδα) και όμως κατέληξαν τόσο φρικτά λάθος.

Ο αγαπημένος underdog όλων στην AlphaTauri, ένας ήρωας έστω και για μια μέρα στη Monza, ο Gasly έχει εξαφανιστεί από το προσκήνιο της F1 από τότε που μετακινήθηκε στην Alpine στην F1 2023.

Το συμβόλαιό του λήγει στο τέλος του χρόνου, αλλά για κάποιο λόγο – και σε αντίθεση με τον συμπαίκτη του, ο οποίος έχει τα πάει καλύτερα σε μια κακή κατάσταση μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν – δεν φαίνεται να απασχολεί ιδιαίτερα τις σκέψεις άλλων ομάδων για την F1 2025.

Καθώς ο Ocon αναζητά μια πιθανή διέξοδο από την Alpine, ο Gasly αντιμετωπίζει την προοπτική να κολλήσει ακριβώς εκεί που βρίσκεται.

Η δεύτερη θέση της Alpine: Μαντέψτε το ποιος θα την πάρει.

Μετά τα αυτοτραυματισμένα λάθη των τελευταίων χρόνων, λίγοι εν ενεργεία οδηγοί θα είναι στην ουρά για να αγωνιστούν για την Alpine την επόμενη σεζόν. Κλείστε τα μάτια σας και μπορείτε να φανταστείτε την ομάδα να ξεκινάει ξανά από το μηδέν.

Θα επιλέξει λοιπόν η Alpine την επιλογή των χρημάτων και θα προσφέρει μια σανίδα σωτηρίας στην F1 στον πρώην junior Zhou Guanyu – με όλη την απήχηση στην κινεζική αγορά που αναπόφευκτα θα επιφέρει – ή στον Felipe Drugovich, έναν από τους λίγους πρωταθλητές F2/GP2 που δεν πήρε προαγωγή στην F1, ως team-mate του Gasly;

Ή μήπως η αποχώρηση του Ocon θα δώσει στον Jack Doohan την ευκαιρία που περίμενε υπομονετικά;

Να ξέρετε πως ο Doohan μπορεί να εκπλήξει μερικούς ανθρώπους.

Δείτε επίσης

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης