Συνέχεια στη μέχρι τώρα πορεία του R8 πρόκειται να δώσει η Audi, εξασφαλίζοντας μια θέση για το εμβληματικό sportscar στην ηλεκτροκίνητη γκάμα της.
Αφορμή για την εξέλιξη ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου σπορ αυτοκινήτου αποτελεί η συνεργασία της Audi με την Porsche και η από κοινού εξέλιξη μιας νέας πλατφόρμας -γνωστή με την κωδική ονομασία SSP.
Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα αποτελέσει τη ραχοκοκαλιά των σπορ προτάσεων της Audi, κρατώντας ζωντανή την ελπίδα ότι τόσο το TT όσο και το R8 θα επιστρέψουν κάποια στιγμή στη γραμμή παραγωγής.
Σταδιακά η SSP θα υιοθετηθεί από το 80% των ηλεκτρικών προτάσεων του ομίλου Volkswagen, έχοντας τη δυνατότητα να υποστηρίξει προτάσεις οι οποίες θα φτάνουν σε ισχύ ακόμα και τους 1.700 ίππους.
H ίδια πλατφόρμα θα αξιοποιηθεί από την Porsche για τη δημιουργία ενός SUV που θα τοποθετηθεί ιεραρχικά πάνω από τη μέχρι σήμερα γνωστή Cayenne, ενώ κάτι περισσότερο από πιθανό θα πρέπει να θεωρείται και η δημιουργία ενός καθαρόαιμου sportscar με ηλεκτρικά καρδιά και πιο ακραία χαρακτηριστικά από εκείνα της Τaycan.
Επιστρέφοντας στην Audi, σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της γερμανικής φίρμας, Oliver Hoffmann, η εξέλιξη του ηλεκτροκίνητου R8 βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο, κάτι που σημαίνει ότι δεν πρόκειται να το δούμε στη γραμμή παραγωγής πριν το 2027.
Μέχρι τότε η Audi θα παρουσιάσει περισσότερες από 20 νέες προτάσεις, το 50% των οποίων θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητες.
Ανάμεσα σε αυτές θα είναι και ο διάδοχος του σημερινού A4, το οποίο θα χρειαστεί να προσπαθήσει πολύ ώστε να ανακτήσει τη λάμψη που το χαρακτήριζε στο παρελθόν.