Τα πιο εμβληματικά ραδιοφωνικά μηνύματα των Xavier Marcos Padros και Charles Leclerc.

Τα πιο εμβληματικά ραδιοφωνικά μηνύματα των Xavier Marcos Padros και Charles Leclerc.

Μετά τη συνεργασία τους από το ντεμπούτο του Leclerc με τη Ferrari το 2019, ο Xavier Marcos, ή αλλιώς Xavi, μετακινήθηκε σε άλλο τμήμα της ομάδας, ενώ ο Bryan Bozz θα είναι ο νέος άνθρωπος που θα καθοδηγεί τον Leclerc κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού weekend. Έχοντας αυτό κατά νου, ακολουθούν μερικές από τις πιο εμβληματικές ατάκες του Xavi.

Οι καλύτερες ατάκες του Xavi Marcos καθώς η Ferrari αλλάζει μηχανικό αγώνων για τον Charles Leclerc

“Αν κρατήσουμε τον Bottas πίσω, P1”

Το 2021, ο Leclerc κυνηγούσε μια σπάνια νίκη στην Τουρκία και με 13 γύρους να απομένουν, βρέθηκε επικεφαλής του αγώνα.

Το μόνο πρόβλημα ήταν, ότι είχε έναν ορμητικό Valtteri Bottas πίσω του.

Ο Leclerc είχε την επιλογή να πιέσει και να υποστεί πιθανώς ακραία αποκόλληση των ελαστικών ή να διαχειριστεί τα ελαστικά του και να ελπίζει να κρατήσει τον Bottas στους πίσω του.

Ο Leclerc επικοινώνησε με τον Marcos για να τον ρωτήσει: «Αν διατηρήσουμε αυτόν τον ρυθμό, τι περιμένουμε όσον αφορά τη θέση;»

Και η απάντηση που πήρε δεν ήταν και τόσο χρήσιμη.

«Αν μπορούμε να κρατήσουμε πίσω τον Bottas, P1»

Ευχαριστώ, Xavi.

“Τι στο καλό σημαίνει αυτό;”

Ένα από τα πιο πρόσφατα μηνύματα του Marcos μέσω ασυρμάτου ήρθε στην Κίνα, όταν ο Leclerc, που βρισκόταν άνετα στην 4η θέση, δυσκολευόταν να καταλάβει τι προσπαθούσε να του πει ο μηχανικός του.

Ο Marcos είπε στον Leclerc να «δοκιμάσει την αρχική γραμμή στις στροφές 7 και 8 για σύγκριση» στον προτελευταίο γύρο, κάτι που αντιμετωπίστηκε με ένα «τι;» σαν απάντηση από τον οδηγό.

Ο Marcos προσπάθησε ξανά να μεταφέρει την οδηγία, στην οποία ο Λεκλέρκ είπε «Οριζόντια γραμμή; Τι στο καλό είναι αυτό; Δεν καταλαβαίνω.»

«Αρχική γραμμή! Όπως στην αρχή του αγώνα,» απάντησε ο Marcos και αυτό φαινόταν να είναι το τέλος αυτού, αλλά λίγο αργότερα, η συζήτηση εξελίχθηκε ως εξής:

Leclerc: «Αρχική γραμμή», είπατε;

Marcos: ναι, «Αρχική γραμμή».

Leclerc: «Τι στο καλό σημαίνει αυτό» ρώτησε πάλι;

Marcos: «Ξέχασέ το απλά, είναι τελευταίος γύρος» απάντησε.

Ο Leclerc παρέμεινε στην τέταρτη θέση.

Ο Marcos προκάλεσε καρδιακή προσβολή στον Leclerc

Πέρυσι στο Όστιν, ο Μάρκος αποφάσισε να προκαλέσει καρδιακή προσβολή στον Λεκλέρ κάτω από τον ήλιο του Τέξας, ίσως επειδή δεν χρησιμοποίησε την καλύτερη σύνταξη, αφού ο οδηγός της Ferrari είχε πάρει την pole position.

Marcos: «Ο χρόνος γύρου διαγράφεται για τον Verstappen».

Λεκλέρκ: «Για όνομα του Θεού, πες μου το όνομα από πριν.»

Marcos: «Ο χρόνος γύρου του Verstappen διαγράφηκε,»

Λεκλέρκ: «Ναι, αλλά στο μεταξύ έπαθα καρδιακή προσβολή».

Ο Xavi ο κακομοίρης του πάρτι

Αν κάποιος θυμάται τον Mick Schumacher που του είπε όχι η Haas για μερικά ντόνατς μετά τη σεζόν, ο Leclerc είχε παρόμοια μοίρα όταν ήθελε να ξεσκάσει στο Abu Dhabi πέρυσι.

Έχοντας περάσει μια δύσκολη καμπάνια, ο οδηγός έλαβε αρχικά την εντολή να χρησιμοποιήσει το «mode slow», στο οποίο απάντησε: «Δεν με νοιάζει για το mode slow, πού βρισκόμαστε στους κατασκευαστές;»

«P3» ήταν η απάντηση στην οποία είπε ότι θα κάνει μερικά burnouts.

«Όχι burnouts, παρακαλώ. Κατευθείαν στην εκκίνηση». είπε ο Μάρκος.

«Arghhhh, ούτε αυτό, για όνομα του Θεού», απάντησε ο Leclerc.

Ένα πολύ ξεκάθαρο μήνυμα από τον τοίχο των pit της Ferrari

Ένα πράγμα που θέλεις ως οδηγός είναι ένα ξεκάθαρο και περιεκτικό μήνυμα από τον μηχανικό του αγώνα σου, και ένας από τους εκνευρισμούς του Leclerc όλα αυτά τα χρόνια είναι ο τρόπος που αναγκάζεται να είναι μισός οδηγός και μισός στρατηγός.

Λοιπόν, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα του Marcos ήρθε στη Spa, όταν έδωσε αυτό το ραδιοφωνικό μήνυμα στον οδηγό του.

«Προς το παρόν, το σκληρό ελαστικό φαίνεται να είναι εντάξει, αλλά νομίζω ότι είσαι σε μεσαίο, το οποίο επίσης φαίνεται να λειτουργεί. Αν μπεις τώρα στα pit θα σου βάλουμε το μεσαίο ελαστικό, αλλά και αν θες να είσαι με σκληρό δεν υπάρχει πρόβλημα. Ελπίζω να μην είσαι πολύ απασχολημένος, αλλά ο ρυθμός σου αυτή τη στιγμή είναι καλός. Αν κάνεις τώρα στάση στα pit θα πρέπει να μπεις και να κάνεις box. Ερώτηση;»

Ο καημένος ο Leclerc αναγκάστηκε να ακούσει όλα αυτά ενώ ήταν «πολύ απασχολημένος» οδηγώντας ένα μονοθέσιο της Formula 1.

Ο Μάρκος και η Ferrari κρατούν τον παλμό

Η Ferrari προσπαθεί να έχει τον απόλυτο έλεγχο της κατάστασης.

Παρόλο που οι άνθρωποι της Ferrari, όπως ο Marcos, προσπαθούν να είναι συνεχώς ενήμεροι για την εξέλιξη του αγώνα, πολλές φορές οι αποφάσεις τους δημιουργούν σύγχυση στον Leclerc.

Δεν χρειάζεται πολύς χρόνος για να βρούμε παραδείγματα στιγμών που ο Leclerc ήταν απογοητευμένος με την έλλειψη χρόνου και ταχύτητας στις αποφάσεις από τον τοίχο των pit της Ferrari.

Είτε επρόκειτο για καθυστερημένη εντολή για pit stop, είτε για το αντίθετο, ή για δισταγμό στη λήψη αποφάσεων στρατηγικής, ο Leclerc ποτέ δεν ήταν μακριά από ένα συγκεχυμένο ραδιοφωνικό μήνυμα.

Αλλά ένα από τα πιο αξέχαστα παραδείγματα, συνέβη στον εντός έδρας αγώνα του Leclerc πέρυσι, όταν του επιβλήθηκε ποινή κατάταξης τριών θέσεων για παρεμπόδιση του Lando Norris.

Ωστόσο, οι οι διαχειριστές επανεξέτασαν τη ραδιοφωνική επικοινωνία της ομάδας και η ομάδα του Leclerc απέτυχε να τον προειδοποιήσει για την προσέγγιση του Norris μέχρι ο οδηγός της McLaren να βρισκόταν ήδη ακριβώς πίσω του.

Ο Norris όρμησε μέσα από τη σήραγγα αλλά αναγκάστηκε να σταματήσει απότομα πίσω από τον Leclerc, ο οποίος είχε ήδη ολοκληρώσει τον γύρο του για χρόνο.

Αυτό οδήγησε σε έρευνα από τους αγωνοδίκες και ο αιτιολογικός τους συλλογισμός για την ποινή κατάταξης τριών θέσεων κατέδειξε ξεκάθαρα ποιος έφταιγε.

«Οι διαχειριστές πιστεύουν ότι ο Leclerc θα μπορούσε να είχε κάνει πολλά πριν τη σήραγγα για να αποφύγει την παρεμπόδιση εάν είχε λάβει προειδοποίηση από την ομάδα του σε κατάλληλη στιγμή, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη ότι η προσέγγιση του Norris ήταν εμφανής στο σύστημα των σημαιοφόρων.»

«Ελέγχουμε»

Κανείς δεν ξέρει πόσες φορές ακριβώς έχει πει ο Μάρκος αυτές τις τρεις λέξεις, αλλά η συχνότητά τους τις έχει κάνει το σήμα κατατεθέν του.

Με τη χαρακτηριστική ισπανική προφορά του, ο όρος «ελέγχουμε» είναι κάτι που μπορείς να ακούσεις στο μυαλό σου και να συνδυαστεί άνετα με τη φράση «ερώτηση;»

Ο Μάρκος μπορεί να είχε τα ελαττώματά του, αλλά αυτή η φωνή θα λείψει από το δίκτυο.

Δείτε επίσης

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης