10 λάθη που κάνετε όταν αλλάζετε λάδια στο αυτοκίνητο

10 λάθη που κάνετε όταν αλλάζετε λάδια στο αυτοκίνητο

Η τακτική αλλαγή λαδιού στο όχημά σας είναι μια από τις πιο βασικές, αλλά και πιο σημαντικές εργασίες συντήρησης. Μπορείτε να το πάτε σε ένα τοπικό συνεργείο αυτοκινήτων για να το αναλάβει ένας επαγγελματίας ή να προσπαθήσετε να εξοικονομήσετε μερικά χρήματα και να το κάνετε μόνοι σας στο σπίτι.

Πριν επιλέξετε τη λύση DIY (Do It Yourself – Κάντο Μόνος Σου), αξίζει να σκεφτείτε αν είναι πραγματικά φθηνότερο να αλλάξετε μόνοι σας το λάδι του αυτοκινήτου – εξαρτάται από τα εργαλεία που διαθέτετε ήδη και από τον τύπο του αυτοκινήτου που οδηγείτε.

Σε κάθε περίπτωση, χρειάζεται να γίνει αυτή η αλλαγή λαδιού, γιατί η διασφάλιση καθαρού λαδιού στον κινητήρα σας επιτρέπει στον κινητήρα να διαρκεί περισσότερο και να αποδίδει καλύτερα.

Με τον καιρό, το λάδι ενός αυτοκινήτου φθείρεται, καθιστάμενο ανίκανο να λιπάνει όλα τα εξαρτήματα όπως θα έπρεπε. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε χειρότερη κατανάλωση καυσίμου και να μειώσει τη συνολική διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου.

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να αλλάξετε το λάδι μόνοι σας, εάν ξέρετε τι κάνετε, αλλά πολλοί άνθρωποι δεν το γνωρίζουν. Ένα λάθος μπορεί να καταστρέψει ολόκληρη τη διαδικασία, να σας κοστίσει περισσότερα χρήματα μακροπρόθεσμα και ενδεχομένως να προκαλέσει ζημιά στον κινητήρα σας.

Η αλλαγή λαδιού είναι μία ενέργεια συντήρησης του αυτοκινήτου που μπορούν να αναλάβουν ακόμα και οι αρχάριοι, αρκεί να προσέξουν πρώτα αυτές τις προειδοποιήσεις.

Αυτά είναι μερικά από τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι όταν αλλάζουν το λάδι του αυτοκινήτου τους, επομένως θα πρέπει να γνωρίζετε τι να προσέξετε για να αποφύγετε να πάτε το όχημά σας σε ένα συνεργείο για να εξηγήσετε (και να πληρώσετε για) αυτό που κάνατε λάθος.

10 συνηθισμένα λάθη όταν αλλάζετε λάδια μόνοι σας

  1. Δεν αλλάζετε αρκετά συχνά λάδια.
  2. Χρησιμοποιώντας λάθος είδος λαδιού.
  3. Αποτυχία προθέρμανσης του κινητήρα πρώτα.
  4. Βάζοντας πολύ ή λίγο λάδι.
  5. Ξεχνώντας να εγκαταστήσετε ένα νέο φίλτρο λαδιού.
  6. Λανθασμένη τοποθέτηση του νέου φίλτρου λαδιού.
  7. Υπερσφίξιμο της τάπας αποστράγγισης λαδιού.
  8. Αποτυχία αντικατάστασης της φλάντζας της τάπας αποστράγγισης.
  9. Δεν έχει λιπανθεί το νέο παρέμβυσμα φίλτρου.
  10. Αποτυχία επανατοποθέτησης της τάπας λαδιού κινητήρα.

1. Δεν αλλάζετε αρκετά συχνά λάδια

Υπάρχει συχνά σύγχυση σχετικά με το πόσο συχνά χρειάζεται πραγματικά κάποιος να αλλάξει το λάδι του αυτοκινήτου του.

Ο παλιός κανόνας είναι αρκετά αυστηρός: Αυτή η εργασία πρέπει να γίνεται κάθε τρεις μήνες ή κάθε 4.800 χιλιόμετρα. Ωστόσο, η προόδος στην τεχνολογία των αυτοκινήτων σημαίνουν ότι οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να το κάνουν και λίγο πιο αραιά.

Ανάλογα με τον τύπο του οχήματός σας και το είδος λαδιού που χρειάζεται, ίσως να μπορείτε να διανύσετε μεταξύ 8.000 και 12.000 χιλιομέτρων (ή έξι έως δώδεκα μήνες) πριν χρειαστεί να αλλάξετε ξανά το λάδι. Το εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου σας θα σας πει ακριβώς το χρονικό πλαίσιο που πρέπει να έχετε κατά νου για αυτήν την εργασία, και είναι ζωτικής σημασίας να το ακολουθήσετε.

Γενικά, καλό είναι να αλλάζετε το λάδι σας τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο. Ακόμα και αν δεν οδηγείτε πολύ και το αυτοκίνητο βρίσκεται στο γκαράζ τις περισσότερες φορές, το λάδι μπορεί ακόμα να υποβαθμιστεί ανάλογα με τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.

Η ρυμούλκηση βαρέων φορτίων με το αυτοκίνητο σας μπορεί επίσης να υποβαθμίσει το λάδι πιο γρήγορα, οπότε ακόμα κι αν το αυτοκίνητό σας χρειάζεται συνήθως αλλαγή στα 8.000 χιλιόμετρα, μπορεί να το χρειαστεί νωρίτερα.

Τα πιο σύγχρονα οχήματα διαθέτουν ακόμη και ενδείξεις στον πίνακα οργάνων που σας ενημερώνουν εάν είναι ώρα για αλλαγή λαδιού. Είναι πάντα καλή ιδέα να ακολουθείτε την προειδοποίηση και να αντικαθιστάτε το λάδι το συντομότερο δυνατό για να αποφύγετε τη συσσώρευση προβλημάτων.

Δεν θέλετε ποτέ να παραλείψετε μια αλλαγή λαδιού, καθώς αυξάνει τον κίνδυνο συσσώρευσης λάσπης, η οποία τελικά αυξάνει το συνολικό κόστος όταν τελικά αντιμετωπιστεί.

2. Χρησιμοποιώντας λάθος είδος λαδιού

Τα λάδια κινητήρα διαφέρουν πολύ. Εάν πάτε το αυτοκίνητο σας σε συνεργείο αυτοκινήτων, οι εργαζόμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν ποιο λάδι είναι καλύτερο, αλλά όσοι το κάνουν μόνοι τους πρέπει να το γνωρίζουν από μόνοι τους.

Υπάρχουν μερικές διαφορετικές ποικιλίες: συμβατικό, για οχήματα με πολλά χιλιόμετρα, συνθετικό και μείγμα συνθετικού. Πολλά μπορούν να πάνε στραβά εάν χρησιμοποιήσετε λάθος τύπο λαδιού κινητήρα – και πάλι, το εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου σας θα σας πει ποιο τύπος είναι ο καλύτερος.

Το λάθος λάδι μπορεί να βλάψει σημαντικά την οικονομία καυσίμου του οχήματός σας. Εάν ο κινητήρας δεν λειτουργεί όσο καλά θα μπορούσε, θα χρειαστεί περισσότερη βενζίνη, πράγμα που σημαίνει ότι θα βρεθείτε στο βενζινάδικο πιο συχνά από όσο θα θέλατε.

Αλλά αυτό είναι μόνο η αρχή, ειδικά αν κάποιος συνεχίσει να χρησιμοποιεί επανειλημμένα λάθος λάδι.

Το λάθος λάδι μπορεί να μην έχει όλα τα πρόσθετα που απαιτεί ο κινητήρας σας, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολική φθορά και τελικά σε ολική βλάβη του κινητήρα. Εγγυήσεις ορισμένων αυτοκινήτων ακυρώνονται εάν αποδειχθεί ότι χρησιμοποιήσατε λάθος λάδι.

Σε περίπτωση αμφιβολίας, συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο χρήσης σας ή ρωτήστε έναν επαγγελματία. Ίσως κάποιοι να νιώθουν την ανάγκη να χρησιμοποιήσουν διαφορετικό λάδι επειδή είναι πιο φθηνό.

Για παράδειγμα, το συνθετικό λάδι μπορεί μερικές φορές να κοστίζει διπλάσια τιμή από το συμβατικό. Αλλά το κόστος αντικατάστασης ενός κινητήρα θα κάνει οποιονδήποτε να ευχηθεί να είχε χρησιμοποιήσει απλά το πιο ακριβό λάδι εξ αρχής.

3. Αποτυχία προθέρμανσης του κινητήρα πρώτα

Το να αφήνετε το αυτοκίνητο να ζεσταθεί πριν το οδηγήσετε στο κρύο είναι μύθος. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν χρειάζονται μερικά λεπτά για να μπουν μπρος πριν βγουν στο δρόμο. Ωστόσο, μια περίπτωση όπου θα πρέπει να αφήσετε το όχημά σας να ζεσταθεί αρχικά είναι ακριβώς πριν από μια αλλαγή λαδιού.

Η Seattle Times εξηγεί πολύ καλά γιατί είναι σημαντικό να αφήσετε τον κινητήρα σας να λειτουργήσει για λίγο πριν προχωρήσετε: “Ο κανόνας των πέντε λεπτών είναι καλός. Ζεσταίνετε το λάδι έτσι ώστε να είναι λιγότερο πυκνό και να ρέει καλύτερα. Με αυτόν τον τρόπο, λιγότερο από το παλιό λάδι παραμένει μέσα στον κινητήρα – κολλημένο στα τοιχώματα του κάρτερ λαδιού και σε άλλα μέρη του κινητήρα.”

Το θερμότερο λάδι ρέει πιο εύκολα και είναι πιο πιθανό να απομακρύνει τυχόν βρωμιά καθώς ρέει έξω. Σίγουρα μπορείτε να αδειάσετε το λάδι του αυτοκινήτου σας χωρίς να το ζεστάνετε, αλλά μπορεί να χρειαστεί να περιμένετε λίγο περισσότερο για να στραγγίξει τελείως και μπορεί να μην απομακρυνθεί οτιδήποτε θα μπορούσε να εμποδίσει τη λειτουργία του κινητήρα σας.

Εντάξει, δεν θέλετε το λάδι να είναι πολύ ζεστό και να διακινδυνεύσετε να καείτε. Επομένως, εάν θέλετε να αλλάξετε το λάδι σας αμέσως μετά την οδήγηση, συνιστάται να περιμένετε περίπου 30 λεπτά για να κρυώσει.

Από εκεί, απλά αφαιρείτε το βύσμα αποστράγγισης και αφήνετε τη βαρύτητα να κάνει τη δουλειά της. Αυτό ανοίγει το δρόμο για να εισέλθει το νέο λάδι με όσο το δυνατόν λιγότερα υπολείμματα στον κινητήρα.

4. Βάζοντας πολύ ή λίγο λάδι

Ένας καλός τρόπος για να διαπιστώσετε εάν το αυτοκίνητό σας χρειάζεται αλλαγή λαδιού είναι να ελέγξετε τη στάθμη του για να δείτε αν υπάρχει πολύ λίγο στον κινητήρα. Η ανεπαρκής στάθμη λαδιού σημαίνει ότι θα υπάρχει περισσότερη τριβή και διάφορα μέρη του κινητήρα δεν θα λιπαίνονται εξίσου καλά.

Αυτό δυσκολεύει την επίτευξη σωστής επιτάχυνσης και το αυτοκίνητό σας μπορεί να μην μπορεί να ανεβεί εύκολα σε λόφους ή να φτάσει την ταχύτητα που θέλετε στην εθνική οδό. Είναι σημαντικό να αντικαταστήσετε το λάδι σας με επαρκή ποσότητα – διαφορετικά, θα βρεθείτε πάλι στα ίδια.

Από την άλλη πλευρά, αντιμετωπίζετε εξίσου πολλά προβλήματα όταν γεμίζετε υπερβολικά τον κινητήρα με λάδι. Το πολύ λάδι αυξάνει τον κίνδυνο να έρθει σε επαφή με τον στροφαλοφόρο άξονα, πράγμα που σημαίνει ότι το λάδι μπορεί να εισέλθει στον σωλήνα εξαγωγής και να τον φράξει με την πάροδο του χρόνου.

Μπορεί επίσης να οδηγήσει σε αύξηση της πίεσης, προκαλώντας ζημιά στις φλάντζες και στα στεγανοποιητικά του κινητήρα, ενδεχομένως ανοίγοντας το δρόμο για διαρροή.

Υπάρχουν ορισμένα ενδεικτικά σημάδια που δείχνουν ότι κάποιος έχει γεμίσει υπερβολικά με λάδι, όπως ο κινητήρας που εκπέμπει περίεργους θορύβους και καπνό που βγαίνει από την εξάτμιση.

Θα πρέπει να κοιτάξετε το εγχειρίδιο χρήσης σας. Θα σας πει πόσο λάδι χρειάζεται ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας. Οι περισσότεροι κινητήρες απαιτούν από 5 έως 8 λίτρα (4,7 έως 7,5 λίτρα) λάδι κινητήρα – δεν θέλετε να μαντέψετε και να κάνετε λάθος.

5. Ξεχνώντας να εγκαταστήσετε ένα νέο φίλτρο λαδιού

Το αυτοκίνητό σας χρειάζεται περισσότερα από καινούριο λάδι κάπου κάπου. Με κάθε αλλαγή λαδιού, θα πρέπει επίσης να εγκαταστήσετε ένα νέο φίλτρο λαδιού, το οποίο βοηθά στην πρόληψη της κυκλοφορίας βρωμιάς, υπολειμμάτων και λάσπης στον κινητήρα και διασφαλίζει τη διέλευση καθαρού, αποδοτικού λαδιού.

Εάν αλλάξετε το λάδι αλλά διατηρήσετε το ίδιο βρώμικο φίλτρο στη θέση του, ίσως είναι σαν να μην αλλάξατε καθόλου το λάδι γιατί η λάσπη και άλλοι ρύποι θα φτάσουν παντού. Ο κινητήρας δεν θα λιπαίνεται τόσο καλά όσο θα έπρεπε και υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος υπερθέρμανσης.

Μια πλήρης αλλαγή λαδιού σε συνεργείο θα πρέπει να περιλαμβάνει καινούριο φίλτρο, αλλά είναι κάτι ακόμα που πρέπει να αγοράσετε όταν το κάνετε μόνοι σας.

Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι θα πάρετε φίλτρο πλήρους ροής, το οποίο είναι η κύρια συσκευή που χρησιμοποιείται για να συγκρατεί τυχόν ακαθαρσίες στο λάδι. Επιπλέον, ορισμένα οχήματα απαιτούν δευτερεύοντα φίλτρα λαδιού, τα οποία υπάρχουν για να προσπαθήσουν να πιάσουν οτιδήποτε μπορεί να έχει διαφύγει από το κύριο φίλτρο.

Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τι χρειάζεται το αυτοκίνητό σας, ώστε να έχετε τα πάντα έτοιμα πριν προχωρήσετε με τη δουλειά.

Ευτυχώς, μπορείτε να αντικαταστήσετε ένα φίλτρο λαδιού χωρίς να χρειάζεται να αντικαταστήσετε το λάδι. Σε περίπτωση που το ξεχάσετε, μπορείτε πάντα να βγείτε έξω και να αγοράσετε ένα χωρίς να χρειαστεί να κάνετε τα πάντα από την αρχή.

6. Λανθασμένη τοποθέτηση του νέου φίλτρου λαδιού

Υπάρχει σωστός και λάθος τρόπος εγκατάστασης νέου φίλτρου λαδιού, και ο δεύτερος τρόπος μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες. Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα είναι ουσιαστικά να το τοποθετείτε πολύ σφιχτά.

Πρέπει να είναι σταθερό, αλλά αν το παρακάνετε μπορεί να χαλάσουν οι σπειρώσεις ή να σπάσει ο δακτύλιος Ο-ring. Εάν σπάσει ο δακτύλιος Ο-ring, δεν θα υπάρχει επαρκής στεγανοποίηση για να διασφαλιστεί ότι το λάδι πηγαίνει εκεί που πρέπει. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε διαρροή.

Μια συμβουλή για να μειώσετε τις πιθανότητες να πάει κάτι στραβά κατά την εγκατάσταση του φίλτρου λαδιού είναι να λιπάνετε πρώτα τον δακτύλιο Ο-ring. Ο δακτύλιος Ο-ring πρέπει επίσης να αντικαθίσταται κάθε φορά που κάνετε αλλαγή λαδιού, και συνήθως περιλαμβάνεται ένας καινούργιος δακτύλιος στα καινούργια φίλτρα.

Χρησιμοποιήστε λάδι για να βρέξετε τον δακτύλιο Ο-ring, έτσι ώστε να μπορεί να αντέξει καλύτερα τη ροπή που σχετίζεται με το σφίξιμο του φίλτρου.

Σε αυτό το βήμα, είναι ζωτικής σημασίας να βεβαιωθείτε ότι έχετε το σωστό φίλτρο λαδιού. Όπως δεν θα βάζατε λάθος μέγεθος ελαστικά στο αυτοκίνητό σας, έτσι δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε φίλτρο που δεν είναι κατάλληλο. Θέλετε να διασφαλίσετε ότι έχει το σωστό ύψος, το σωστό μέγεθος φλάντζας και το σωστό μέγεθος σπειρώματος για τη μάρκα, το μοντέλο και το έτος του οχήματός σας.

Επίσης, γενικά δεν συνιστάται να επιλέγετε φίλτρο after market, καθώς μπορεί να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με αυτό που δεν το γνωρίζετε. Τα καινούργια φίλτρα λαδιού είναι ήδη αρκετά φθηνά, οπότε δεν υπάρχει λόγος να κάνετε οικονομία σε αυτό το σημείο.

7. Υπερσφίξιμο της τάπας αποστράγγισης λαδιού

Αφού αποστραγγίσετε όλο το παλιό λάδι από το αυτοκίνητό σας, αλλά πριν βάλετε νέο λάδι, βεβαιωθείτε ότι η τάπα αποστράγγισης λαδιού είναι καλά στερεωμένη στη θέση της.

Συνήθως, υπάρχει απλώς σπείρωμα για να τοποθετήσετε την τάπα εκεί που πρέπει να είναι, και πολλοί ερασιτέχνες μηχανικοί ίσως θέλουν να σιγουρευτούν ότι είναι καλά σφιγμένη. Αλλά αυτό στην πραγματικότητα κάνει περισσότερο κακό παρά καλό και μπορεί να οδηγήσει σε μια πολύ ακριβή επισκευή στο μέλλον.

Ίσως να μπείτε στον πειρασμό να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο αέρα για να βεβαιωθείτε ότι η τάπα δεν θα φύγει από τη θέση της, αλλά γενικά μπορείτε να το κάνετε αυτό στο χέρι. Και όταν νιώσετε ότι δεν σφίγγει άλλο, τότε πρέπει να σταματήσετε.

Εάν συνεχίσετε να προσπαθείτε να τη σφίξετε, θα αρχίσει να νιώθει πιο χαλαρή. Αυτό θα καταστρέψει τα σπειρώματα και όταν έρθει η ώρα να αδειάσετε το λάδι μερικούς μήνες αργότερα, μπορεί να διαπιστώσετε ότι είναι αδύνατο να την αφαιρέσετε λόγω στραβού σπειρώματος.

Σε αυτό το σημείο, θα χρειαστείτε ειδικά εργαλεία για να προσπαθήσετε να βγάλετε την τάπα. Τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι θα ήταν καλύτερα απλά να εγκαταστήσουν ένα ολοκαίνουργιο κάρτερ λαδιού συνολικά.

Είναι κατανοητό ότι οι άνθρωποι ανησυχούν για μια τάπα αποστράγγισης λαδιού που είναι πολύ χαλαρή. Μπορεί να προκαλέσει διαρροή ή να κροταλίσει πριν ξεβιδωθεί εντελώς. Η αρχή της Χρυσομαλλούσας εφαρμόζεται πλήρως διασφαλίζοντας ότι είναι σφιγμένη ακριβώς όσο πρέπει πριν προχωρήσετε.

8. Αποτυχία αντικατάστασης της φλάντζας της τάπας αποστράγγισης

Η φλάντζα της τάπας αποστράγγισης είναι ένα κρίσιμο εξάρτημα για την αποφυγή διαρροών λαδιού στο όχημά σας. Είναι και πάλι μικρή και εύκολο να την παραβλέψετε, αλλά γενικά, οι άνθρωποι θα πρέπει να αγοράζουν καινούργια κάθε φορά που αλλάζουν λάδι.

Ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου, ορισμένοι μπορεί να μπορέσουν να την αντικαταστήσουν κάθε δεύτερη φορά. Ωστόσο, δεδομένου ότι συνήθως κοστίζει μόνο λίγα ευρώ, αξίζει πιθανότατα να αγοράζετε μια καινούργια κάθε φορά.

Η φλάντζα της τάπας αποστράγγισης μπορεί να παραμορφωθεί και να φθαρεί με την πάροδο του χρόνου, αυξάνοντας τον κίνδυνο διαρροής. Φυσικά, υπάρχουν και πολλοί άνθρωποι σε διαδικτυακά φόρουμ που μιλούν για το πώς οδήγησαν τα αυτοκίνητά τους για περισσότερα από 100.000 μίλια και δεν αντικατέστησαν ποτέ τη φλάντζα της τάπας αποστράγγισης για μια αλλαγή λαδιού.

Αυτές οι ανεπίσημες αποδείξεις πρέπει να ληφθούν με επιφύλαξη και φαίνεται ότι ορισμένοι τύποι οχημάτων απαιτούν πιο συχνές αλλαγές από άλλους. Σε περίπτωση αμφιβολίας, προχωρήστε με ασφάλεια.

Μια παλιά φλάντζα δεν θα λειτουργήσει εξίσου καλά, και ο χρήστης του Reddit u/GotMyOrangeCrush θέτει αυτό το σημαντικό σημείο: “Η επαναχρησιμοποίηση της ροδέλας οδηγεί τους ανθρώπους στο να χαλάσουν τα σπειρώματα του κάρτερ λαδιού επειδή καταλήγουν να σφίγγουν τον μπουλόνι όλο και πιο δυνατά για να μην διαρρέει.

Μην προσπαθήσετε να εξοικονομήσετε μερικά ευρώ επαναχρησιμοποιώντας μια φλάντζα. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει ακόμη μεγαλύτερους πονοκεφάλους αργότερα.

9. Δεν έχει λιπανθεί το νέο παρέμβυσμα φίλτρου

Είπαμε προηγουμένως ότι είναι καλή συμβουλή να λιπάνετε τον δακτύλιο Ο-ring πριν εγκαταστήσετε μαζί με ένα καινούργιο φίλτρο λαδιού. Η λίπανση είναι επίσης καλή ιδέα όταν τοποθετείτε μια καινούργια φλάντζα φίλτρου στο σύστημα, για τους ίδιους λόγους.

Η λίπανση κάνει τη φλάντζα πιο εύκολη στην τοποθέτηση στη θέση της, επιτρέποντας στη φλάντζα να αντέχει καλύτερα τη ροπή και θα είναι πιο εύκολη η αφαίρεσή της όταν έρθει η ώρα για μια άλλη αλλαγή λαδιού.

Ενώ ορισμένα λάθη αλλαγής λαδιού μπορεί να οδηγήσουν σε καταστροφικά αποτελέσματα, δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε υπερβολικά αν ξεχάσετε αυτό το βήμα όταν κάνετε μια εργασία DIY.

Εάν δεν αντιληφθείτε ότι έχετε διαρροή λαδιού, πιθανότατα η φλάντζα είναι εκεί καλά, οπότε μπορείτε να την αφήσετε εκεί μέχρι να χρειαστεί να την ξανα-ασχοληθείτε. Σε πολλές περιπτώσεις, υπάρχει λίγο λάδι στην επιφάνεια του περιβλήματος του φίλτρου ούτως ή άλλως, επομένως μπορεί να έχει λιπανθεί λίγο χωρίς να το συνειδητοποιήσετε.

Το μόνο θέμα εδώ είναι αν είστε κάποιος που του αρέσει να σκουπίζει τα πάντα για να τα διατηρεί καθαρά. Ακόμα και τότε, αυτό είναι περισσότερο ένα έργο για να διευκολύνει τα πράγματα για εσάς (ή έναν μηχανικό) στο μέλλον.

10. Αποτυχία επανατοποθέτησης της τάπας λαδιού κινητήρα

Μόλις ετοιμαστείτε να ξαναβάλετε το όχημά σας στο δρόμο, και παραλείψετε να ξαναβάλετε το καπάκι πλήρωσης λαδιού του κινητήρα, μην αγχωθείτε. Είναι πολύ απλό – απλά βιδώστε το ξανά στη θέση του. Αν δεν το κάνετε, όταν βάλετε μπροστά το αυτοκίνητό σας, το λάδι μπορεί να πεταχτεί παντού και να σας αναγκάσει να ξανακάνετε όλη τη διαδικασία αλλαγής λαδιού.

Ψάξτε για μια εικόνα στο διαδίκτυο για το τι μπορεί να συμβεί αν δεν ξαναβάλετε το καπάκι στη θέση του – δεν είναι ευχάριστο θέαμα. Το λάδι θα φτάσει παντού στον κινητήρα και στο εσωτερικό του καπό. Εφόσον πρέπει να είστε σίγουροι ότι έχετε τη σωστή ποσότητα λαδιού στο όχημά σας, θα πρέπει να ξανακάνετε όλη τη διαδικασία για να βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε πολύ ή πολύ λίγο.

Συνιστάται επίσης να στραγγίξετε το υπόλοιπο λάδι επειδή δεν μπορείτε να ξέρετε αν μπήκε σκόνη ή άλλα υπολείμματα με το καπάκι ανοιχτό. Και δεν αναφέραμε καν τον δύσκολο καθαρισμό που σας περιμένει για να ξεφορτωθείτε όλο το λάδι που πετάχτηκε κάτω από το καπό.

Το να μάθετε πώς να αλλάζετε λάδι μόνοι σας είναι μια εξαιρετική δεξιότητα. Εάν ξέρετε τι κάνετε, μπορείτε να εξοικονομήσετε πολλά χρήματα με τα χρόνια σε σύγκριση με το να πηγαίνετε το αυτοκίνητό σας σε συνεργείο.

Απλά αποφύγετε αυτά τα λάθη για να μην καταλήξετε να δημιουργείτε στον εαυτό σας ακόμα περισσότερη δουλειά.

Δείτε επίσης

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης