Υπάρχει κάτι τρομακτικό αλλά και συναρπαστικό στις μοτοσικλέτες που μπορούν να παράγουν ωμή, απόλυτη δύναμη. Αποδεικνύοντας περίτρανα το παρατσούκλι «φθηνό αεροπλάνο», αυτές οι supersport υψηλών επιδόσεων έχουν μοναδική ανάγκη την ταχύτητα και είναι όσο πιο κοντά μπορείτε να φτάσετε στο να οδηγήσετε έναν πραγματικό πύραυλο χωρίς την έκρηξη στο τέλος -ελπίζουμε.
Σε αυτήν την κατηγορία, οι supersport είναι αυτές που επιδεικνύουν ένα επίπεδο αγριότητας με τους ίππους τους, που μόνο οι πιο ικανoί τολμηροί θα τολμήσουν ακόμη και να τις τιθασεύσουν. Αυτές οι μοτοσικλέτες δεν απευθύνονται σε άτομα με πολλά νεύρα και σίγουρα όχι σε εκείνους που δεν έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη στις οδηγικές τους ικανότητες.
Για αυτό το άρθρο, θα ρίξουμε μια ματιά σε πέντε μοτοσικλέτες με τους πιο άγριους κινητήρες που παράγονται σήμερα. Αυτή η λίστα θα είναι αποκλειστικά για μοτοσικλέτες με κινητήρες που μπορούν να ξεπεράσουν τους 200 ίππους. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, αυτές οι superbikes είναι απόλυτα τέρατα στην κατηγορία βάρους τους, όσον αφορά την ωμή, αχαλίνωτη δύναμη.
Δεθείτε καλά και κρατηθείτε γερά γιατί αυτά τα 2τροχα τέρατα θα δοκιμάσουν όχι μόνο τις ικανότητές σας αλλά και το θάρρος σας.
2023 Ducati Panigale V4: 210 hp
Η σειρά Ducati Panigale V4 είναι ένα από τα κορυφαία μοντέλα σπορ μοτοσικλέτας της μάρκας στην αγορά σήμερα. Ένα απόλυτο τέρας στην πίστα, η Panigale V4 είναι επίσης νόμιμη για χρήση στο δρόμο, αλλά θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με τον μέγιστο σεβασμό από τον αναβάτη. Αυτό οφείλεται στον ισχυρό κινητήρα Desmosedici Stradale Moto GP 1.103 cc, ο οποίος μπορεί να αποδώσει περίπου 210 ίππους στις 12.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 122,8 Nm στις 11.000 σ.α.λ.
Χάρη στις γνώσεις της εσωτερικής ομάδας αγώνων της Ducati που βοήθησαν στην εξέλιξη αυτής της επιβλητικής superbike, η Panigale V4 μπορεί να διασχίσει στροφές και να εκτοξευτεί σε ευθείες με σχετική ευκολία, διατηρώντας παράλληλα αξιοπρεπείς ταχύτητες, ακριβώς αυτό που θα θέλατε αν αποφασίζατε να δοκιμάσετε τις δυνατότητές της σε πίστα. Επίσης αξιοσημείωτο είναι το ελαφρύ κτίσμα της Panigale V4 των 192 κιλών, το οποίο βελτιώνει περαιτέρω την επιτάχυνση και τον συνολικό χειρισμό της superbike.
Η Panigale διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Η V4, V4 S και V4 SP2, οι οποίες αποδίδουν όλες την ίδια ισχύ καθώς όλες χρησιμοποιούν τον ίδιο τύπο κινητήρα. Η κύρια διαφορά μεταξύ των τριών εκδόσεων έρχεται στο βασικό πακέτο που συνοδεύει κάθε μία. Η V4 έχει σχεδιαστεί κυρίως για το δρόμο, ενώ οι V4 S και SP2 λαμβάνουν υπόψη την πίστα. Δείτε αυτή τη σύγκριση μεταξύ της Panigale V4 και της BMW S 1000 RR για να αξιολογήσετε καλύτερα τη θέση της πρώτης σε σύγκριση με άλλες κορυφαίες superbikes.
2023 Aprilia RSV4: 217 hp
Ένας σοβαρός διεκδικητής στην πίστα αγώνων, η Aprilia RSV4 του 2023 και η εργοστασιακή της παραλλαγή καίνε αβίαστα λάστιχο και άσφαλτο με τον κινητήρα V4 1.099 cc που αποδίδει 217 ίππους στις 13.000 σ.α.λ. μαζί με μέγιστη ροπή 125 Nm στις 10.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας V4 που χρησιμοποιείται εδώ είναι ένα δοκιμασμένο και αποδεδειγμένο θηρίο στην πίστα. Επιπλέον του επιθετικού κινητήρα, η Aprilia RSV4 είναι επίσης σχετικά ελαφρύτερη με υγρό βάρος 207 κιλών, συνδυασμός που μπορεί να δημιουργήσει μια διεκδικητής πρωταθλήματος στην πίστα αγώνων – ένα κατόρθωμα που η σειρά Aprilia έχει πετύχει πολλές φορές στο παρελθόν.
Οι δύο εκδόσεις RSV4 διαφέρουν στο ότι το εργοστασιακό μοντέλο διαθέτει αναβαθμισμένη ανάρτηση εμπρός και πίσω και ζάντες από σφυρήλατο αλουμίνιο. Εκτός αυτού, τα δύο μοντέλα είναι σχεδόν πανομοιότυπα όσον αφορά τη συνολική απόδοση. Η Aprilia είναι μία από τις κορυφαίες ιταλικές μάρκες μοτοσικλετών στον κόσμο, και ο κατάλογός της με κορυφαίες μοτοσικλέτες αποτελεί απόδειξη αυτού του ισχυρισμού.
2023 Kawasaki Ninja H2: 228 hp
Η Kawasaki Ninja H2 είναι μία από τις κορυφαίες superbikes του κορυφαίου Ιάπωνα κατασκευαστή στην αγορά, και διαθέτει ένα επίπεδο αγριότητας που ελάχιστες μπορούν να ξεπεράσουν. Είναι εξοπλισμένη με υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 998 cc που αποδίδει ισχύ 228 ίππων στις 11.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 142,2 Nm στις 11.000 σ.α.λ. Είναι ενδιαφέρον ότι η Kawasaki Ninja H2 έχει περιορισμούς που την εμποδίζουν να φτάσει την πραγματική της ισχύ. Η έκδοση H2 είναι εξοπλισμένη με ηλεκτρονικό περιοριστή που την εμποδίζει να ξεπεράσει τους 228 ίππους για να παραμείνει νόμιμη για χρήση στο δρόμο. Αν θέλετε να δείτε την Ninja H2 σε όλη της απελευθερωμένη δόξα, η έκδοση Ninja H2R είναι αυτή που πρέπει να αναζητήσετε.
Άξια τιμητικής αναφοράς είναι η Kawasaki Ninja H2R και ο απίστευτα ισχυρός της, απεριόριστος κινητήρας 310 ίππων στις 14.000 σ.α.λ. και 165 Nm μέγιστης ροπής. Αυτή είναι η πραγματική μορφή της Ninja H2 και εκεί που της επιτρέπεται να απελευθερώσει όλες τις δυνατότητές της. Προς το παρόν, η Ninja H2R είναι αυστηρά για αγώνες πίστας και με αυτούς τους αριθμούς, είμαστε χαρούμενοι που είναι έτσι. Δείτε εδώ την ιστορία αυτού του δαιμόνα ταχύτητας 2 τροχών της Kawasaki αν θέλετε να μάθετε περισσότερα.
Lightning LS-218: 244 hp
Θεωρούμενη ως μία από τις καλύτερες και ταχύτερες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες στον κόσμο, η νόμιμη για χρήση στο δρόμο Lightning LS-218 της Lightning Motors μπορεί να αποδώσει καυτά 244 ίππους και μέγιστη ροπή 298 Nm. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι επιτυγχάνει αυτόν τον αριθμό με έναν υγρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα IPM 150kW. Αυτή τη στιγμή διανύει 540 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση, което είναι αρκετά καλό λαμβάνοντας υπόψη την ισχύ του και την καθιστά επίσης έναν αξιοπρεπή υποψήφιο για μεγάλες διαδρομές.
Φυσικά, εφόσον πρόκειται για ηλεκτρική superbike, συνιστάται ο προσεκτικός σχεδιασμός της διαδρομής. Ευτυχώς, η Lightning LS-218 διαθέτει σύστημα ταχείας φόρτισης Lightning (LFCS), πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα κολλήσετε να περιμένετε πάρα πολύ αυτή την εξαιρετικά προηγμένη ηλεκτρική superbike στους ειδικά σχεδιασμένους σταθμούς φόρτισης.
Η Lightning LS-218 αποτελεί θαύμα της σύγχρονης τεχνολογίας των ηλεκτρικών superbikes. Παλαιότερα θεωρούνταν αδύνατο οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες να ανταγωνιστούν τις παραδοσιακές μοτοσικλέτες με κινητήρες βενζίνης, αλλά η LS-218 απέδειξε ότι αυτή είναι μια λανθασμένη υπόθεση στις μέρες μας.
2024 MTT 420 RR: 420 hp
Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς θα έμοιαζε μια μοτοσικλέτα δεμένη σε έναν πραγματικό κινητήρα jet; Λοιπόν, οι τρελοί επιστήμονες της Marine Turbine Technology είχαν μια παρόμοια ερώτηση, αλλά και τα μέσα να την κάνουν πραγματικότητα. Έτσι, έχουμε το 2024 MTT 420 RR, το οποίο είναι λιγότερο μια superbike και περισσότερο μια jet bike, κοιτάζοντας τι κρύβει κάτω από τον κομψό της σκελετό.
Ήδη ασχολήθηκαν με την ανάπτυξη κορυφαίων superbikes με την MTT Y2K Turbine Superbike του 2000, την πρώτη μοτοσικλέτα με κινητήρα τουρμπίνας που είναι επίσης νόμιμη για χρήση στο δρόμο. Φυσικά, δεν είναι κάποιος που θα μείνει στα προηγούμενα επιτεύγματά του, η MTT αποφάσισε να παράγει μια άλλη εξαιρετικά γρήγορη και ισχυρή μοτοσικλέτα με τη μορφή της MTT 420 RR.
Αυτό το υπερτροφοδοτούμενο τέρας είναι εξοπλισμένο με κινητήρα τουρμπίνας Rolls-Royce Allison, ικανό για εκρηκτική ισχύ 420 ίππων στις 52.000 σ.α.λ. και αξιοσημείωτη μέγιστη ροπή 678 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Προφανώς, το MTT 420 RR δεν είναι μια superbike για παιχνίδια.
Δείτε εδώ την λεπτομερή επισκόπηση του MTT 420 RR από το SlashGear αν θέλεte να μάθετε περισσότερα. Με μια τόσο μοναδική φήμη και έναν τρελά κινητήρα διαφορετικό από οποιονδήποτε άλλο, αυτό το hyperbike προφανώς θα σας κοστίσει μια περιουσία.