Porsche: Έτσι θα είναι το νέο 918 Spyder

Porsche: Έτσι θα είναι το νέο 918 Spyder

Η έκδοση παραγωγής του Mission X concept, είναι πιθανό να έχει AWD και να είναι διαθέσιμη μόνο με αριστερό τιμόνι. Τα στοιχεία σχεδίασης αυτής της ιδέας είναι ρεαλιστικά και πιθανόν να φτάσουν στην παραγωγή.

Porsche Spyder

Το AWD στην έκδοση παραγωγής, μπορεί να είναι απαραίτητο για την ανάκτηση της αυτονομίας και για τη διαχείριση της τεράστιας ισχύος του υπεραυτοκίνητου. Μιλώντας με τοπικά μέσα ενημέρωσης στο δημόσιο ντεμπούτο της Mission X στην Αυστραλία, ανώτερα στελέχη της Porsche, αποκάλυψαν περισσότερες πληροφορίες για το πώς θα ήταν μια έκδοση παραγωγής.

Η Porsche δεν έχει ποτέ επίσημα δεσμευτεί για έκδοση παραγωγής και δεδομένων των στόχων που έχει θέσει για την πιθανή αντικατάσταση της 918 Spyder, αυτό δεν αποτελεί έκπληξη. Για την ιστορία, αυτοί οι στόχοι περιλαμβάνουν αναλογία ισχύος προς βάρος 1:1, μπαταρία στη μέση και «σημαντικά μεγαλύτερη δύναμη προς τα κάτω από την τρέχουσα 911 GT3 RS».

Τώρα, τα στελέχη της εταιρείας αποκάλυψαν περισσότερες λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένου ότι το όχημα πιθανότατα θα στέλνει ισχύ και στους τέσσερις τροχούς και πιθανότατα θα είναι διαθέσιμο μόνο με αριστερό τιμόνι.

Οι λόγοι για AWD και LHD

Μιλώντας κατά τη διάρκεια μιας προεπισκόπησης των μέσων ενημέρωσης του concept στο Αυστραλιανό Grand Prix της Formula 1, ο διευθυντής του έργου Michael Behr, εξήγησε γιατί το αυτοκίνητο πιθανότατα θα είχε το τιμόνι μόνο στη μία πλευρά: «Είναι πιο περίπλοκο να έχεις δύο εκδόσεις. Αν κάνεις μόνο τη δεξιά έκδοση, δεν πειράζει γιατί έχεις περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων για μικρότερο αριθμό αγορών, αλλά αν υπάρχουν δύο εκδόσεις, είναι πολύ πιο περίπλοκο. Έτσι, νομίζω ότι θα είναι μια εκδοχή, και νομίζω ότι θα είναι αριστεροτίμονη».

Porsche Spyder

Αν και μια πλήρως ηλεκτρική αρχιτεκτονική φαίνεται να υποδηλώνει μείωση της πολυπλοκότητας, αξίζει να θυμόμαστε ότι πρόκειται για ένα υπεραυτοκίνητο και δεν μπορεί να υπάρξει χαμένος χώρος.

Porsche Spyder

Ο Behr πρόσθεσε, ότι το μεταξόνιο μπορεί να αλλάξει ελαφρώς, αλλά ότι το ουσιαστικό σχήμα θα μεταφερθεί από την αρχική ιδέα, όπως και πολλά άλλα στοιχεία.

Ρεαλιστικός σχεδιασμός

Ο Kai Leibrandt, Επικεφαλής της Ομάδας Σχεδίασης Επιφανειών της Porsche, δήλωσε ότι το concept δεν δείχνει τίποτα που είναι απίθανο να φτάσει στην παραγωγή: «Ό,τι κάνουμε στα πρωτότυπα αυτοκίνητα μας, είναι για κάτι που θα στοχεύουμε να είναι παραγωγικό και χρησιμοποιήσιμο».

Porsche Spyder

Πρόσθεσε ότι ακόμη και αυτές οι φανταχτερές πόρτες έχουν σκοπό, ενσωματώνουν γυαλί για εξοικονόμηση βάρους και μεγιστοποίηση του εσωτερικού χώρου. Ο Leibrandt πρόσθεσε, ότι το «αεροσκάφος» είναι πολύ παρόμοιο, με αυτό που θα βλέπατε στον αγώνα 919 Hybrid LMP1. «Δεν υπάρχει καθόλου ψύξη μπροστά από το αυτοκίνητο και είναι όλα στο πίσω μέρος του».

Porsche Spyder

Αυτό επιτρέπει στο μπροστινό μέρος να διαμορφώνεται για καθαρά αεροδυναμικά οφέλη, χωρίς να γίνονται παραχωρήσεις για οποιοδήποτε υλικό, που δεν σχετίζεται με τον μπροστινό άξονα.

Το AWD θα είναι απαραίτητο, αλλά όχι μόνο για την πρόσφυση

Σύμφωνα με τον Behr, το Mission X οδηγείτε αποκλειστικά από τους πίσω τροχούς, αλλά μια έκδοση παραγωγής, μπορεί να χρειαστεί να τροφοδοτήσει και τους δύο άξονες. Λαμβάνοντας υπόψη την τεράστια αναμενόμενη ισχύ (δυνητικά στην περιοχή των 1.500 ίππων), θα ήταν λογικό να υποθέσουμε ότι ένα σύστημα AWD θα είχε περισσότερο πλεονέκτημα για την πρόσφυση.

Ωστόσο, ο Behr πρότεινε ότι το AWD θα ήταν απαραίτητο και για την ανάκτηση της εμβέλειας. «Αυτό το αυτοκίνητο είναι δικίνητο και κάναμε πολλές προσομοιώσεις ξεκινώντας το 2016 για το μελλοντικό σπορ αυτοκίνητο. Και δεν υπάρχει πραγματικά διαφορά μεταξύ δικίνητων και τετρακίνητων, παρά μόνο σε ένα: Είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, οπότε χρειάζεστε ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο για να ανακτήσετε πολλή ενέργεια, για να έχετε μεγαλύτερη αυτονομία στο Nordschleife, όχι μόνο για έναν γύρο, ίσως για τρεις γύρους».

Ωραία όλα αυτά, αλλά πότε θα φτάσει το αυτοκίνητο; Όπως έχει πει η Porsche στο παρελθόν, δεν έχει ληφθεί ακόμη απόφαση, αλλά ο Behr λέει ότι η απόφαση αναμένεται να είναι «εμπορική, όχι τεχνική».

Αυτό υποδηλώνει ότι το Zuffenhausen αναμένει να είναι σε θέση να εκπληρώσει όλους τους στόχους απόδοσης, απλώς δεν γνωρίζει αν υπάρχει αρκετή αγορά, για ένα πλήρως ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο Porsche.

Τσέκαρε τις γνώσεις σου

Ποιο μοντέλο της Porsche έχει εμφανιστεί σε ταινία του James Bond;

Correct! Wrong!

Το συγκεκριμένο μοντέλο εμφανίζεται στην ταινία "Tommorow never Dies".

Δείτε επίσης

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Τι κάνουν οι μαύρες κουκίδες στο παράθυρο αυτοκινήτου – Γιατί απαγορεύεται να τις βγάλεις

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Ποτέ πρέπει να έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να καθαρίσω τα καθίσματα του αυτοκινήτου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πως να διατηρείς το χρώμα του αυτοκινήτου σου

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Πώς προστατεύω το ποδήλατο μου από σκουριά

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης

Τέλη κυκλοφορίας διαφορετικών ταχυτήτων: Πώς διαμορφώνονται τα ποσά ανάλογα με το όχημά σας – Η προθεσμία εξόφλησης