Έχει ξαναβαφτεί σε κίτρινο χρώμα και είναι περαιτέρω τροποποιημένο, με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, συγκρότημα σφόνδυλου και συμπλέκτη τύπου UUC, προσαρμοσμένο σύστημα εξάτμισης, ελατήρια χαμηλώματος H&R, αμορτισέρ της Bilstein, ράβδους ταλάντευσης της Ireland Engineering και δαγκάνες φρένων της Brembo σε συνδυασμό με δισκόπλακες με σταυρωτό τρύπημα.
Το αυτοκίνητο κινείται με μαύρες ζάντες της Forgestar 17″ και οι εξωτερικές λεπτομέρειες περιλαμβάνουν κάλυμμα εμπρός προφυλακτήρα σε στυλ Euro, προβολείς HID, ρυθμιζόμενο πίσω φτερό και ηλεκτρική ηλιοροφή.
Τα μπάκετ καθίσματα της Recaro έχουν τοποθετηθεί και έχουν εξοπλιστεί με ζώνες της Takata, ενώ το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με roll bar, κλιματισμό, κεντρική μονάδα Clarion και ηχεία όπως και ενισχυτές της Quart MB.
Ιστορικό
Ο σημερινός ιδιοκτήτης αγόρασε το αυτοκίνητο από την Καλιφόρνια τον Οκτώβριο του 2020 και οι εργασίες προετοιμασίας για την πώληση, περιλάμβαναν την αλλαγή των υγρών και την αντικατάσταση της μπαταρίας και των μπουζί. Αυτό το E30 M3 με κινητήρα S50, προσφέρεται τώρα απο αντιπρόσωπο της BMW στη Φλόριντα, με αρχείο της πρόσφατης υπηρεσίας, άρθρα περιοδικών με το αυτοκίνητο, έκθεση της Carfax και τίτλο του Τέξας.
Όλο «καλούδια»
Το αμάξωμα με τις δύο πόρτες έφυγε από το εργοστάσιο σε χρώμα Salmon Silver και ξαναβάφτηκε δύο φορές σε κίτρινο, με πιο πρόσφατο το 2018. Οι εξωτερικές λεπτομέρειες, περιλαμβάνουν μαύρη μάσκα, κάλυμμα μπροστινού προφυλακτήρα σε στυλ Euro, ηλεκτρική ηλιοροφή, προβολείς HID, φλας με σκούρους φακούς καθώς και ρυθμιζόμενο πίσω φτερό, έγχρωμα καλύμματα καθρεπτών με φιμέ γυαλί.
Οι ζάντες της Forgestar με κλιμακωτό πλάτος 17″, έχουν φινίρισμα μαύρου χρώματος και τοποθετούνται σε ελαστικά της Hankook Ventus V12 EVO². Η ισχύς των φρένων παρέχεται από δαγκάνες της Brembo με κόκκινο φινίρισμα, με πλεγμένους εύκαμπτους σωλήνες από ανοξείδωτο χάλυβα που είναι τοποθετημένοι σε δίσκους με σταυρωτό τρύπημα σε κάθε τροχό.
Οι τροποποιήσεις της ανάρτησης, περιλαμβάνουν μπροστινό στήριγμα «πύργου γόνατου» της Racing Dynamics, ελατήρια χαμηλώματος της H&R, αμορτισέρ της Bilstein, ράβδους ταλάντευσης της Ireland Engineering και δακτυλίους βραχίονα ελέγχου της Treehouse Racing “Eyeball Arm”.
Εσωτερικό
Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με ένα roll bar στο χρώμα του αμαξώματος, που βρίσκεται πίσω από ένα ζευγάρι μαύρων δερμάτινων bucket καθισμάτων της Recaro εξοπλισμένα με ζώνες της Takata και μαξιλαράκια της Schroth. Μια κεντρική μονάδα της Clarion συνδέεται με ενισχυτές και ηχεία MB Quart, τα οποία βρίσκονται σε προσαρμοσμένο περίβλημα, που αντικαθιστά τα πίσω καθίσματα.
Λέγεται ότι έχει εγκατασταθεί ηχομόνωση, ενώ άλλες ανέσεις περιλαμβάνουν κλιματισμό, πατάκια με μοκέτα μάρκας M, ηλεκτρικά παράθυρα, καθρέφτες και κλειδαριές. Το τριάκτινο τιμόνι M-Tech II, είναι τυλιγμένο σε δέρμα και συνδυάζεται με ένα πόμολο αλλαγής ταχυτήτων με το σήμα M και ένα μποτάκι αλλαγής ταχυτήτων απο Alcantara.
Ανθρακονήματα περιβάλλουν έναν νέο πίνακα οργάνων, που αποτελείται από ένα στροφόμετρο με κόκκινη γραμμή στις 7.000 σ.α.λ, καθώς και ένα ταχύμετρο των 250 χλμ/ώρα, αλλά και μετρητές για τη στάθμη του καυσίμου, τη στιγμιαία οικονομία καυσίμου και τη θερμοκρασία του νερού. Ο εξαψήφιος μηχανικός χιλιομετρητής δείχνει 14.484 χλμ.
Μηχανικά
Το S50 inline-six των 3,2 λίτρων, προήλθε από ένα E36 M3 και εγκαταστάθηκε περίπου το 2008. Διαθέτει βαμμένο κάλυμμα βαλβίδων, ψυγείο αλουμινίου της Fluidyne, ελεύθερο φίλτρο αέρα, πολαπλές εξάτμισης με κεραμική επίστρωση και προσαρμοσμένο σύστημα εξάτμισης.
Το σέρβις κατά την προετοιμασία για την πώληση, περιλάμβανε αλλαγή λαδιού, έκπλυση του ψυκτικού υγρού, αντικατάσταση της μπαταρίας και των μπουζί. Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων, που προέρχεται από E36 M3 και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, με σχέση μετάδοσης 3,73:1.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μαζί με το κιβώτιο ταχυτήτων, τοποθετήθηκε ένα νέο συγκρότημα σφόνδυλου και συμπλέκτη UUC. Η αναφορά της Carfax ξεκινά με μια καταχώριση τον Μάρτιο του 1993, που δηλώνει ότι το αυτοκίνητο αναφέρθηκε ότι είχε κλαπεί στη Νέα Υόρκη, ενώ μια καταχώριση τον Αύγουστο του 1993, σημειώνει μια επιτυχή ανάκτηση από την κλοπή.
Κατά τα άλλα, η αναφορά είναι απαλλαγμένη από ατυχήματα ή άλλες ζημιές και περιέχει τις προαναφερθείσες εγγραφές, σημειώνοντας μια ασυνέπεια στα διανυθέντα χιλιόμετρα.
Ο τίτλος του Τέξας παραθέτει “Μη πραγματική χιλιομετρική απόσταση” κάτω από την επικεφαλίδα “Παρατηρήσεις”.
Η τρέχουσα προσφορά στην ηλεκτρονική δημοπρασία του Bring & Trailer είναι 32.000 δολάρια και λήγει σε 7 ημέρες!
ΒΙΝΤΕΟ
Τσέκαρε τις γνώσεις σου