Το συγκεκριμένο Ford GT είναι ένα από τα 343 αντίτυπα Heritage Edition που παράχθηκαν και έχει φινιριστεί σε χρωματικό συνδυασμό Heritage Blue και Epic Orange.
Προετοιμάστηκε από το εργοστάσιο με σφυρήλατες αλουμίνιες ζάντες της BBS, φρένα της Brembo, προβολείς HID, μπροστινό διαχωριστή, πίσω διαχύτη, στερεοφωνικό CD και κλιματισμό. Αποκτήθηκε από τον πωλητή το 2024, ενώ αυτό το Heritage Edition GT έχει 620 χλμ και τώρα προσφέρεται στη Νέα Υόρκη με μια αναφορά από την Carfax, χωρίς ατυχήματα και με έναν καθαρό τίτλο της πολιτείας Montana.
Ιστορικό – Χαρακτηριστικά
Το GT εμπνεύστηκε από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα GT40 της δεκαετίας του 1960 και διαθέτει «διαστημικό» πλαίσιο από εξωθημένο αλουμίνιο, δάπεδα με ρολό και πάνελ αμαξώματος αλουμινίου.
Η Heritage Edition, περιλάμβανε ένα μπλε και πορτοκαλί χρώμα εμπνευσμένο από αυτό που φορούσε το GT40 που κέρδισε το Le Mans το 1968 και το 1969. Οι πρόσθετες λεπτομέρειες, περιλαμβάνουν γραφικά Ford GT, προβολείς HID, προβολείς ομίχλης, πλευρικές εισαγωγές αέρα, αεριζόμενο καπό, μπροστινό διαχωριστή, πίσω διαχύτη και σύστημα εξάτμισης διπλής κεντρικής εξόδου.
Οι εργοστασιακές προαιρετικές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της BBS, έχουν διαστάσεις 18″ μπροστά και 19″ πίσω και είναι τοποθετημένες μαζί με ελαστικά της Goodyear Eagle F1 με κλιμακωτό πλάτος, που εμφανίζουν κωδικούς ημερομηνίας του 2006. Το σύστημα πέδησης της Brembo, διαθέτει μονομπλόκ δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων σε αεριζόμενους και τρυπητούς δίσκους, που έχουν διαστάσεις 14″ μπροστά και 13,2″ πίσω.
Το κόκπιτ
Το πιλοτήριο είναι διακοσμημένο με δέρμα έβενο και τα πατάκια από καουτσούκ, καλύπτουν το γυμνό αλουμινένιο δάπεδο. Τα χειροκίνητα ρυθμιζόμενα καθίσματα, σχεδιάστηκαν από την Sparco και διαθέτουν κελύφη από ανθρακονήματα, με οπές αερισμού και υποδοχές καλωδίωσης τύπου GT40.
Η κονσόλα στο κεντρικό τούνελ, φιλοξενεί περιστροφικά χειριστήρια κλιματισμού και οι ανέσεις περιλαμβάνουν κλιματισμό, απομακρυσμένη είσοδο χωρίς κλειδί, στερεοφωνικό CD και ανάφλεξη με κουμπί. Το δερμάτινο τιμόνι, είναι στερεωμένο σε μια ανακλινόμενη και τηλεσκοπική στήλη, μπροστά από τη διάταξη οργάνων εμπνευσμένη από το GT40, που αποτελείται από ένα κεντρικό στροφόμετρο με κόκκινη γραμμή στις 6.500 σ.α.λ. και ένα ταχύμετρο των 350 χλμ/ώρα.
Τα χειριστήρια του διακόπτη εναλλαγής, είναι τοποθετημένα κάτω από πρόσθετους μετρητές για τη θερμοκρασία του ψυκτικού, την πίεση λαδιού, την τάση, την ώθηση και τη στάθμη καυσίμου. Ο ψηφιακός χιλιομετρητής δείχνει 620 χλμ.
Μηχανικά
Ο μεσαίας τοποθέτησης κινητήρας DOHC σε διάταξη V8 των 5,4 λίτρων, διαθέτει μπλοκ αλουμινίου, κυλινδροκεφαλές και έμβολα, έναν υπερσυμπιεστή τύπου Lysholm, ένα σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ και έναν ενδιάμεσο ψύκτη νερού-αέρα.
Η εργοστασιακή απόδοση ήταν 550 ίπποι και 500 lb-ft ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων της Ricardo και ενός ελικοειδούς διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
Η τρέχουσα προσφορά στην ηλεκτρονική δημοπρασία του Bring & Trailer, είναι στα $461.000 και λήγει σε 9 ημέρες!