Mercedes-Benz Vision EQXX: 1.300 χιλιόμετρα αυτονομίας με μία φόρτιση

Mercedes-Benz Vision EQXX: 1.300 χιλιόμετρα αυτονομίας με μία φόρτιση

Σε μια διαφορετική επίδειξη τεχνολογικής ισχύος επιδόθηκε η ηλεκτροκίνητη Mercedes-Benz Vision EQXX υπενθυμίζοντας σε όλους τις εξωπραγματικές της επιδόσεις στον τομέα της αυτονομίας.

Το πρωτότυπο μοντέλο της Mercedes βρέθηκε αυτή τη φορά στην έρημο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, όπου και πραγματοποίησε ένα ταξίδι 1.010 χιλιομέτρων χωρίς να χρειαστεί φόρτιση. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι το γεγονός ότι μετά την ολοκλήρωση του ταξιδιού αυτού, η υπολειπόμενη αυτονομία της ηλεκτροκίνητης Mercedes-Benz Vision EQXX έφτασε τα 309 χιλιόμετρα.

Το ταξίδι της Mercedes-Benz Vision EQXX ξεκίνησε από το Riyadh και μετά από 12 ώρες και 45 λεπτά ολοκληρώθηκε στο Dubai. Η μέση ταχύτητα του ταξιδιού ήταν 79,4 χλμ./ώρα και κατά τη διάρκεια της ημέρας, τα φωτοβολταϊκά πάνελ στην οροφή του αμαξώματος κατάφεραν να ανακτήσουν 1,8 kWh, προσθέτοντας 23 επιπλέον χιλιόμετρα αυτονομίας.

Mercedes-Benz Vision EQXX
Η μέγιστη ταχύτητα που ανέπτυξε η της Mercedes-Benz Vision EQXX κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού των 1.010 χιλιομέτρων ήταν τα 140 χλμ./ώρα και η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου διαμορφώθηκε στις 7,4 kWh/100 χλμ.

Ο παραπάνω αριθμός ισοδυναμεί με 0,9 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα, γεγονός που μαρτυρά την αποδοτικότητα με την οποία μπορεί να κινηθεί η Mercedes-Benz Vision EQXX ακόμα και μακριά από το περιβάλλον ενός αστικού κέντρου.

Ένα ακόμα στοιχείο που θα πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι ότι οι θερμοκρασίες της αραβικής χερσονήσου δεν επηρέασαν την απόδοση των μπαταριών και συνεπώς την αυτονομία του αυτοκινήτου, η οποία θα μπορούσε να υπερβεί ακόμα και τα 1.300 χιλιόμετρα.

Mercedes-Benz Vision EQXX

Από την ημέρα που η Mercedes-Benz Vision EQXX πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα της μέχρι και σήμερα, έχει διανύσει περισσότερα από 23.300 χιλιόμετρα προσφέροντας στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία πολύτιμα δεδομένα.

Η Mercedes-Benz Vision EQXX ξεχωρίζει για τον αεροδυναμικό σχεδιασμό της -ο αντίστοιχος συντελεστής είναι μόλις 0,17 cd– και το χαμηλό αναλογικά βάρος το οποίο φτάνει τα 1.750 κιλά.

Αν και πρόκειται για μια πρωτότυπη πρόταση, το γεγονός ότι μπορεί να διανύει περισσότερα από 1.300 χιλιόμετρα με την υπάρχουσα τεχνολογία μπαταριών αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο στο μέλλον να λυθεί οριστικά το πρόβλημα με την περιορισμένη αυτονομία την συντριπτικής πλειονότητας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε