Η Karma Automotive, η οποία προέκυψε από τη χρεοκοπία της Fisker Automotive το 2013, παρουσίασε το πρώτο της τετράθυρο EV στο Amelia Island Concours d’Elegance. Το Karma Gyesera, διαθέτει ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης με 590 ίππους και 693 λίβρες-πόδια ροπής. Η Karma ισχυρίζεται ότι η μπαταρία των 120,0 kWh, θα επιτρέπει αυτονομία 400 χλμ, ενώ οι πωλήσεις πρόκειται να ξεκινήσουν στα τέλη του 2024.
Το πρότζεκτ
Το περασμένο φθινόπωρο, η Karma Automotive με έδρα την Καλιφόρνια και κινεζική ιδιοκτησία, αποκάλυψε ένα ηλεκτρικό κουπέ, που θα προσφέρει ισχύ έως και 1000 ίππους και αναμένεται στα τέλη του 2025. Η αυτοκινητοβιομηχανία έκανε επίσης υπαινιγμούς, για ένα μελλοντικό τετράθυρο ηλεκτρικό αυτοκίνητο και τώρα έχουμε την πρώτη επίσημη ματιά, στο Karma Gyesera, το οποίο αποκαλύφθηκε στο Amelia Island Concours d’Elegance.
Αν και ο Πρόεδρος της Karma, Marques McCammon, δήλωσε ότι σχεδόν όλο το αμάξωμα του Gyesera είναι νέο, το sedan διατηρεί σίγουρα μεγάλο μέρος του σχήματος του αρχικού Fisker Karma, που κατασκευάστηκε το 2011 και το 2012, το οποίο αργότερα δημιούργησε το πρώτο όχημα της Karma, το plug-in υβριδικό Revero. Ενώ η απαρχή του σχεδιασμού του Gyesera μπορεί να εκτείνεται σε μια δεκαετία, το αρχικό Karma από τον Henrik Fisker, ήταν ένα υπέροχο όχημα και το Gyesera, είναι μια κομψή εξέλιξη αυτού του οράματος.
Χαρακτηριστικά
Ενώ οι λεπτομέρειες του συστήματος μετάδοσης της κίνησης είναι περιορισμένες, το Karma υπόσχεται αυτονομία άνω των 400 χλμ, από μια μπαταρία 120,0 kWh. Αν και το και αλουμίνιο είναι διαμορφωμένο γύρω από ένα πλαίσιο αλουμινίου «διαστημικού» πλαισίου, το Gyesera εξακολουθεί να είναι βαρύ, με ένα τεράστιο βάρος 2.400 κιλών. Με μήκος 5 μέτρων, το Gyesera είναι περίπου 12,7 εκατοστά μακρύτερο από μια Porsche Taycan, αλλά η οροφή του είναμάξωμα από ανθρακονήματα και περίπου 6,3 εκατ. χαμηλότερα από το έδαφος.
Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης, λέγεται ότι αποδίδει συνολικά 590 ίππους και 693 λίβρες-πόδια ροπής. Αυτό επιτρέπει στο Gyesera να επιταχύνει στα 0-100 χλμ/ώρα, σε λιγότερο από 4,2 δευτερόλεπτα, ισχυρίζεται η Karma, πριν φτάσει σε τελική ταχύτητα περίπου 217 χλμ/ώρα. Η εταιρεία λέει ότι θα κατασκευάσει μόνο μια περιορισμένη ποσότητα Gyesera EVs, με τον McCammon να λέει, ότι τα σχέδια είναι για 2000 μονάδες, σε διάστημα τεσσάρων έως πέντε ετών. Οι τιμές θα κυμαίνονται μεταξύ 175.000 και 225.000 δολαρίων και οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη του τρέχοντος έτους.