Νικητής του πρώτου αγώνα της χρονιάς ήταν ο Μαξ Φερστάπεν. Ο οδηγός της Redbull ξεκίνησε και τερμάτισε πρώτος, χωρίς να τον ενοχλήσει ούτε στιγμή, κανένας από τους αντιπάλους του. Εντυπωσιακός ήταν ο οδηγός της Ferrari Κάρλος Σάινθ, ο οποίος τερμάτισε τρίτος πίσω από τον Πέρεζ και ψηφίστηκε, ως ο οδηγός της ημέρας.
Κι ο Πέρεζ δεν πήγε πίσω!
Οι μάχες για την πρώτη θέση, που όλοι περιμέναμε δεν έγιναν. Ο Μάξ Φερστάπεν, ο οποίος ξεκινούσε πρώτος, έστριψε και πρώτος και αμέσως έφτιαξε μια διαφορα ασφαλείας από τους υπόλοιπους. Μάχες έγιναν για τις άλλες θέσεις. Ο Πέρεζ κατάφερε να ανέβει θέσεις και με μια έξυπνη στρατηγική από την όμαδα του – του έβαλαν στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα μαλακή γόμα, όταν οι αντίπαλοι του φόρεσαν τη σκληρή. Ο Μεξικανός έκανε σωστή διαχείριση και έμεινε μπροστά από τον εκπληκτικό Κάρλος Σάινθ.
Smooth operator!
Ο οδηγός της Ferrari είχε δηλώσει, πριν τον αγώνα και αμέσως μετά τη μεταγραφή του Λιούις Χάμιλτον στην ιταλική ομάδα, πως φέτος θα οδηγήσει όσο καλύτερα μπορεί. Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς το κατάφερε, παρόλες τις τρικλοποδιές της ομάδας του. Ο Κάρλος Σάινθ, που οδηγεί φέτος για τελευταία χρονιά για τη Ferrari, πέρασε εντυπωσιακά τον team mate του Σαρλ Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος είχε χάσει ήδη τη θέση του από τον ορμητικό Τζορτζ Ράσελ, μετά από λάθη του οδηγού της Ferrari.
Ο Σάινθ πέρασε τον Λεκλέρ και έφτιαξε μια καλή διαφορά κυνηγώντας τον Ράσελ. Ωστόσο η ιταλική ομάδα φώναξε πρώτο τον Λεκλέρ στα πιτ, κρατώντας αρκετή ώρα έξω τον Σάινθ με αποτέλεσμα, όταν ο Ισπανός μπήκε στα πιτ για αλλαγή, βγαίνοντας ξανά στην πίστα, είχε χάσει τη θέση του από τον team mate του.
No problema!
Κανένα πρόβλημα για τον Σάινθ, που απλά προσπέρασε ξανά τον Λεκλέρ και στη συνέχεια πέρασε και τον Ράσελ εντυπωσιακά. Στη συνέχεια του αγώνα ο smooth operator είχε στόχο να κυνηγήσει τον Πέρεζ και να ανέβει στη δεύτερη θέση του βάθρου. Όταν ρώτησε την ομάδα του, πότε τα σκληρά ελαστικά του, θα είναι γρηγορότερα από τα μαλακά ελαστικά που φορούσε ο Πέρεζ. Αφού το εξέτασαν στη Ferrari, του απάντησαν πως, “τώρα είναι η ώρα”. Αυτή η ώρα δεν ήρθε ποτέ. Τα μαλακά ελαστικά των Redbull δούλεψαν εξαιρετικά και έτσι είχαμε το τελικό αποτέλεσμα με τη Redbull να κάνει το 1-2 και τον Σάινθ να συμπληρώνει την τριάδα. Πιο πίσω στην τέταρτη θέση ο Λεκλέρ ανέκαμψε και κατάφερε να περάσει τον Ράσελ, που αντιμετώπιζε πρόβλημα με τη διαχείριση των ελαστικών του μονοθεσίου του, τερματίζοντας τελικά 5ος.
Ο Λεκλέρ δήλωσε, πως αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του. Χαμένος στις ρυθμίσεις του, ήταν σε όλο τον αγώνα ο Χάμιλτον, που δεν κατάφερε να κάνει τον αγώνα που ήθελε. Ο Βρετανός είχε πει, πως δεν τα πήγε καλά στις κατατακτήριες – μόλις 9ος – και αυτό γιατί είχε ρυθμίσει το μονοθέσιό του να πάει καλά στον αγώνα. Τελικά δεν ήταν ούτε για τον αγώνα καλή η ρύθμιση μιας και τερμάτισε 7ος και σίγουρα δεν ήταν αυτός ο στόχος του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή.
Που είχαμε μείνει;
Ο Φερστάπεν και η Redbull έκαναν ένα ήσυχο και άνετο αγώνα καταφέρνοντας το 1-2 στον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Η πρόγνωση του Αλόνσο, περί κυριαρχίας και στο φετινό πρωτάθλημα του Μαξ αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά. Επόμενος αγώνας το επόμενο Σάββατο στη Σαουδική Αραβία.
Δείτε το video με τις μάχες των δυο Ferrari
https://www.facebook.com/reel/2703143339850106