Ferrari: Τι αλλάζει στη θέση οδήγησης!

Ferrari: Τι αλλάζει στη θέση οδήγησης!

Το τελευταίο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Ferrari, θα μπορούσε να θεωρηθεί σαν ένας προσομοιωτής αγώνων, αλλά στην πράξη πρόκειται για πραγματικές εφαρμογές, που επιτρέπουν στα χειριστήρια του οδηγού και στο κάθισμα, να μετακινούνται σε οποιοδήποτε μέρος της που ο οδηγός επιλέγει, επιτρέποντας ουσιαστικά άπειρες διαμορφώσεις της καμπίνας.

Όπως φαντάζεστε, τα κινούμενα χειριστήρια, δεν μπορούν να φιλοξενήσουν σταθερές συνδέσεις μεταξύ τους, αλλά και των στοιχείων για τα οποία είναι υπεύθυνα. Το σύστημα αποτελείται από το κάθισμα του οδηγού, το τιμόνι, την κολόνα του τιμονιού και το κιτ των πεντάλ που τοποθετούνται μαζί, ως μία μονάδα, η οποία μπορεί στη συνέχεια να κινείται πλευρικά στην καμπίνα του αυτοκινήτου, σε ένα σύνολο από οριζόντιες σιδηροτροχιές.

Πιο αναλυτικά

Δεδομένου ότι αυτές οι συνδέσεις δεν θα μπορούσαν να στερεωθούν στη θέση τους, βασίζεται επίσης σε ένα σύστημα steer-by-wire και brake-by-wire, δύο στοιχεία που συνήθως χρησιμεύουν, για να παρέχουν την πλειονότητα της οδικής ανάδρασης στους οδηγούς. Το σύστημα επίσης δεν θα λειτουργούσε με μια σταθερή θέση οδηγού, επομένως θα μπορούσε να περιοριστεί σε μονοθέσια αυτοκίνητα πίστας ή οχήματα που έχουν δεύτερες θέσεις που αφαιρούνται εύκολα.

Εφόσον επιλεχτεί η θέση του καθίσματος, σύμφωνα με πληροφορίες, θα εξακολουθούν να γίνονται οι παραδοσιακές ρυθμίσεις όπως το ύψος του τιμονιού και οι ρυθμίσεις θέσης του καθίσματος, εμπρός και πίσω. Βασικά, για να λειτουργήσει η διαμορφώσιμη καμπίνα, όλα θα πρέπει να ελέγχονται με καλώδιο. Αυτό σημαίνει steer-by-wire, όπως το Cybertruck φρένο με σύρμα, ακόμη και συμπλέκτη με καλώδιο.

Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας

Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Ferrari, υποδηλώνει ότι θα μπορούσε να προβλέπει τρία πεντάλ, αν και δεν περιγράφει πώς μπορεί κανείς να χειριστεί ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Ίσως ο μοχλός ταχυτήτων, να μετακινηθεί στο ταμπλό δίπλα στο τιμόνι. Ανεξάρτητα, η λύση της Ferrari για τη μετακίνηση οποιουδήποτε και όλων των χειριστηρίων, είναι η χρήση συνδέσεων συγκέντρωσης και επέκτασης, με τουλάχιστον ένα γρανάζι και ένα αρθρωτό οδοντωτό στοιχείο εμπλοκής.

Βασικά, όταν το τιμόνι και το πεντάλ κινούνται μαζί με το κάθισμα, θα εξακολουθούσαν να συνδέονται με τα χειριστήρια τους με καλώδια. Όλα θα κινούνταν παράλληλα προς το κέντρο του αυτοκινήτου, αλλά τα πεντάλ, το τιμόνι και το κάθισμα θα ρυθμίζονταν με τους δικούς τους τρόπους, μόλις επιλεγεί η θέση στην καμπίνα. Όπως θα περίμενε κανείς, τόσο τα χειροκίνητα όσο και τα ηλεκτρονικά τηλεχειριστήρια μπορούν να υπάρχουν.


About the author


Δείτε επίσης

Γιατί το αυτοκίνητο «δυσκολεύεται» όταν αλλάζεις ταχύτητες; Αυτή είναι πιο συνηθισμένη αιτία

Γιατί το αυτοκίνητο «δυσκολεύεται» όταν αλλάζεις ταχύτητες; Αυτή είναι πιο συνηθισμένη αιτία

F1:«Δεν υπήρξε ένταση, μόνο συζήτηση» – Διαψεύδει ο Verstappen tiς φήμες για καυγά στο γκαράζ της Red Bull

F1:«Δεν υπήρξε ένταση, μόνο συζήτηση» – Διαψεύδει ο Verstappen tiς φήμες για καυγά στο γκαράζ της Red Bull

F1: Τί είπε ο Alonso για Verstappen στην Aston Martin

F1: Τί είπε ο Alonso για Verstappen στην Aston Martin

Diesel: Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε μπουζί πυράκτωσης και προθερμαντήρες;

Diesel: Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε μπουζί πυράκτωσης και προθερμαντήρες;

F1 – Grand Prix Σαουδικής Αραβίας: Ώρα και κανάλι

F1 – Grand Prix Σαουδικής Αραβίας: Ώρα και κανάλι

Γιατί η F1 σταμάτησε να χρησιμοποιεί κινητήρες V10;

Γιατί η F1 σταμάτησε να χρησιμοποιεί κινητήρες V10;