«Δράκος» που σου παγώνει το αίμα μόλις τον αντικρύζεις. Το ανορθόδοξα «ντυμένο» αλλά τέλειο οπτικά, σούπερ – τρούπερ «εργαλείο» R35 GT-R της Nissan, δίνει τα ρέστα του ως JDM sport car και όχι μόνο!
Η Ιαπωνική εταιρεία too mush βελτιώσεων Liberty Walk με έδρα το Χοκάιντο, απευθύνεται αποκλειστικά σε ένα συγκεκριμένο, ως επι το πλείστον νεανικό κοινό, που ενθουσιάζεται σε ακραίο βαθμό, απο την «υστερική» εξωτερική εμφάνιση ενός σπορ αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων. Ο Wataru Kato, ο οποίος ίδρυσε την Liberty Walk, το κατάλαβε αυτό αρκετά νωρίς.
Η εν λόγω εταιρεία «γουστάρει» όσο τίποτα την υπερβολή, δίχως… κιτς υπερβολές, στην σχεδίαση των δικών της body kit. Αρχικά η εταιρεία λειτουργούσε με μια μικρή παρτίδα αυτοκινήτων, με μόνο τρία αυτοκίνητα στην βιτρίνα της. Ωστόσο, η liberty Walk, έχει πλέον εξελιχθεί σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ονόματα στην Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, όσον αφορά το tuning.
Όπως λέει η ίδια η εταιρεία: «Με απλά λόγια, καμία άλλη μάρκα δεν είναι τόσο τολμηρή όσο η δική μας, για να «συλλάβει» τις τρέχουσες τάσεις στις body kit αναβαθμίσεις». Η LB Performance, παράγει ολοκληρωμένα κιτ αμαξώματος aftermarket. Τα αεροδυναμικά εξωτερικά τμήματα των body kit της εταιρείας σαν πρόσθετος εξοπλισμός της εργοστασιακής έκδοσης, περιλαμβάνουν εξτρίμ αεροτομές, αλλά και εντυπωσιακές εξατμίσεις, όπως και αναβαθμίσεις για το κλιμακωτό χαμήλωμα του σασί, με μια πρόσθετη αερανάρτηση. Όλα επικεντρώνονται, αποκλειστικά και μόνο στην ελκυστική αισθητική των αυτοκινήτων που βελτιώνει.
Λίγα λόγια για το R35 GT-R
Το σούπερ σπορ αυτοκίνητο επιδόσεων R35 GT- R, παρουσιάστηκε απο την Nissan το 2009 στην Ευρώπη, λίγο καθυστερημένα απο ότι στην Ιαπωνία και στην Αμερική, αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές για τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά του. Το 2+2 τετρακίνητο δίπορτο κουπέ, διαθέτει έναν 24βαλβιδο υπερτετράγωνο (95,5 x 88,4mm) κινητήρα μπροστά, σε διάταξη V, χωρητικότητας 3.799 κ.εκ, με δύο τούρμπο και με συμπίεση 9:1, ο οποίος αποδίδει 550 ίππους στις 6.400 σ.α.λ και ροπή 63 κιλών απο τις 3.200 έως τις 5.800 σ.α.λ! (στις αρχικές εκδόσεις πριν το 2012 ο κινητήρας απέδιδε 485 ίππους).
Η δύναμη μπαίνει στο δρόμο, μέσω ενός ημιαυτόματου με διπλό συμπλέκτη, κιβωτίου 6 σχέσεων, τοποθετημένο στον πίσω εγκάρσιο άξονα, σε συνδυασμό με το εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης της ATTESA ET-S (Advanced Total Traction Engineering System for All-Terrain – Electronic Torque Split). Αυτό σημαίνει ότι η ισχύς μεταδίδεται κατά κανόνα στους πίσω τροχούς, στέλνοντας την ανάλογη ισχύ στον μπροστινό άξονα όταν υπάρχει ανάγκη.
Τα φρένα περιλαμβάνουν 6 πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4 πίστονες πίσω της Brembo, που «αγκαλιάζουν» τους αεριζόμενους δίσκους των 390 και 380 χλστ αντίστοιχα. Τέλος τα ελαστικά παραγωγής είναι διαστάσεων 255/40/20 μπροστά και 285/35/20 πίσω σε ζάντες 9,5” και 10,5” ιντσών μπρός – πίσω! Το «διαβολικό» R35 GT-R, κάνει απο στάση τα 0-100 σε μόλις 2,8” με την τελική ταχύτητα, να αγγίζει τα 315 χλμ/’ωρα παρόλο τα 1.740 κιλα του!
LB-WORKS NISSAN R35 GT-R Type1
Αυτόν τον μαχητή των δρόμων απο την χώρα του ανατέλοντος ηλίου, έβαλε στο χέρι όπως πολλά άλλα υπεραυτοκίνητα, η «ντόπια» Lb-Works, τονίζοντάς οπτικά και έντονα υπερθετικά, τον επιθετικό του χαρακτήρα. Οι αισθητικές και όχι μόνο επεμβάσεις περιλαμβάνουν: Ολοκληρωμένο κιτ LB-WORKS, εξωτερικό νεό καπό, αερανάρτηση AIRREX 4D, τελικό σιγαστήρα εξάτμισης FI, τροχούς κραμάτων LB των 20 ιντσών Valenti, νέους προβολείς, ελαστικά της Toyo, εξωτερικά αυτοκόλλητα στο αμάξωμα, όπως και ζωγραφική με αερογράφο.
Το αυτοκίνητο σταθμευμένο με την αερανάρτηση χαμηλά, κυριολεκτικά φαίνεται «σαύρα», με την σχεδόν μηδενική απόσταση απο το έδαφος και την έντονη αρνητική κάμπερ των τροχών, να εντυπωσιάζει!
Συμπέρασμα
Ο «ευλογημένος» Ιάπωνας ιδιοκτήτης ενός R35 GT-R που διαθέτει (κακά τα ψέμματα) μπόλικο «μπαγιόκο» και θέλει κάτι το πολύ φανταιζί εμφανισιακά αλλά και ξεχωριστό στο δρόμο, τα ατίθασα παιδιά απο το Χοκάιντο διαθέτουν τις λύσεις! Όσο για τους Ευρωπαίους ιδιοκτήτες, μάλλον θα πρέπει να περιμένουν να εμφανιστεί κάποιος αντιπρόσωπος της Lb-Works, που να αναλάβει τα ανάλογα πρότζεκτ!