Toyota Supra ΜΚ4: «Τρέλα» για ένα μεταχειρισμένο με 624.000 χλμ στο κοντέρ [Βίντεο]

Toyota Supra ΜΚ4: «Τρέλα» για ένα μεταχειρισμένο με 624.000 χλμ στο κοντέρ [Βίντεο]

Ένα Supra που έχει διανύσει 624.000 χλμ και ωστόσο η προσφορά του έχει ήδη ξεπεράσει τα 37.000 ευρώ. Καλώς ήρθατε στον τρελό κόσμο των μεταχειρισμένων Mk4 Supra.

Πρόκειται για ένα Supra Turbo του 1993, που αγοράστηκε καινούργιο για μια επιχείρηση αξιολόγησης ακινήτων στη Φλόριντα. Συχνά οδηγήθηκε σε όλη την πολιτεία, για να ολοκληρώνει τις αξιολογήσεις και τώρα προσφέρεται για λογαριασμό του ιδιοκτήτη της, με μια καθαρή αναφορά της εταιρείας πιστοποίησης Carfax, με σχετικά λίγες τροποποιήσεις, κάτι που είναι σπάνιο για ένα Supra αυτής της εποχής.

Εξωτερικά

Το εξωτερικό κοσμεί μια ωραία απόχρωση του μπλε και στο αυτοκίνητο τοποθετήθηκε, ένα νέο σύστημα ψεκασμού στις αρχές της δεκαετίας του 2000. «Φοράει» ζάντες πέντε ακτίνων των17 ιντσών με φινίρισμα χρωμίου, αλλά η λίστα  αξιολόγησης στο BaT, δεν σημειώνει αν αυτές είναι οι γνήσιες ζάντες. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι τα πίσω φώτα έχουν αντικατασταθεί σε κάποιο στάδιο και ενώ υπάρχει κάποια σκουριά κοντά στον υαλοκαθαριστήρα του πίσω παραθύρου, το αυτοκίνητο φαίνεται να είναι σε καλή κατάσταση, δεδομένου του πόσα χιλιόμετρα έχει διανύσει.

Εσωτερικά

Το εσωτερικό δείχνει περισσότερα σημάδια χρήσης από το εξωτερικό. Για παράδειγμα, τα δερμάτινα καθίσματα σε χρώμα ιβουάρ, έχουν πολλές ρωγμές και σκισίματα μέσα τους. Ο πωλητής σημειώνει επίσης ότι η ηλεκτρική ρύθμιση για το κάθισμα του οδηγού δεν λειτουργεί πλέον, αλλά κατά την προετοιμασία για πώληση, ο λεβιές αλλαγής ταχυτήτων με την φούσκα του, το τιμόνι, οι μοκέτες και η κεντρική κονσόλα, αντικαταστάθηκαν όλα, κάνοντας το αυτοκίνητο να αισθάνεται ελαφρώς νεότερο.

Μηχανικά

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο αυθεντικός 6 κύλινδρος σε σειρά κινητήρας με τον διπλό στροβιλοσυμπιεστή των 3,0 λίτρων, με τον θρυλικό κωδικό 2JZ-GTE. Ο πωλητής ανακατασκεύασε τον κινητήρα στα 400.000 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει επί του παρόντος μια μονάδα ανάφλεξης της HKS Twin Power, γρανάζια εκκεντροφόρου HKS, έναν ελεγκτή ενίσχυσης Greddy Profec B II, ένα νέο ιντερκούλερ,  μια βαλβίδα εκτόνωσης και ένα νέο φίλτρο αέρα.

ΒΙΝΤΕΟ

 


About the author


Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε