Το καμάρι της Ferrari, η Competizione 812, το εκρηκτικό σπορτ κουπέ με τους 830 ίππους που στροφάρει όλο υγεία μέχρι τις 9.250 σ.α.λ με έναν ανεπανάληπτο ήχο, ήρθε να βελτιώσει περιφερειακά στα σημεία, ο γνωστός Γερμανικός βελτιωτικός οίκος της Novitec!
Βέβαια οι τεχνικοί της Νόβιτεκ δεν έβαλαν χέρι στον 48βάλβιδο σε διάταξη V, 12 κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 6.496 κ.εκ, ο οποίος με συμπίεση 13,5:1 αποδίδει 830 ατίθασα άλογα στις 9.250 σ.α.λ και ροπή 69,2 κιλών στις 7.000 σ.α.λ.
Σίγουρο είναι ότι τα 2 κιλά ανα ίππο του αυτοκινήτου κόβουν την ανάσα! Θα ήταν ιεροσυλία άλλωστε, να αγγίξουν ένα κινητήρα «διαμάντι» απο το Μαρανέλλο, που δίνει στο αυτοκίνητο με την βοήθεια αυτόματου 7 σχέσεων κιβωτίου διπλού δίσκου, επιτάχυνση για τα 0-100 απο στάση σε 2,8” και τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα.
Η επέμβαση στην ιπποδύναμη!
Θέλοντας λοιπόν να ανακαλύψουν κρυμμένα άλογα απο τον κινητήρα, οι άνθρωποι της Novitec έπεσαν με τα μούτρα στο σύστημα εξαγωγής, εκεί που αρκετές φορές ακόμα και στα σούπερ σπορ αυτοκίνητα επιδόσεων, μπορείς να κερδίσεις το κάτι παραπάνω. Και είχαν δίκιο όπως αποδείχθηκε απο το αποτέλεσμα. Σχεδίασαν έτσι απο την αρχή ενα εξ’ ολοκλήρου καινούργιο σύστημα εξάτμισης απο κράματα υψηλής τεχνολογίας, με βελτιωμένη ροή καυσαερίων και ειδική θερμομόνωση που προσδίδει εξαιρετικά χαρακτηριστικά απαγωγής θερμότητας.
Η βελτιωμένη εφ΄όλης της ύλης νέα εξάτμιση, ανέβασε την ιπποδύναμη στο δυναμόμετρο, «ξεκλειδώνοντας» 36 ίππους επιπλέον απο τους εργοστασιακούς 830, φτάνοντας τους 866 με την ροπή να «σκαρφαλώνει» τώρα στα 72 κιλά στις 6.950 σ.α.λ! Οι δύο απολήξεις της εξάτμισης διαμέτρου 120 χιλιοστών, διαθέτουν μαύρη ματ επίστρωση και είναι διαμορφωμένες έτσι, ώστε να ταιριάζουν με το περίγραμμα του πίσω διαχύτη. Το υλικό κατασκευής είναι απο ανοξείδωτο χάλυβα, ή ακόμα το ελαφρύτερο Inconel, ένα υλικό που χρησιμοποιείται ευρέως στην F1.
Επιπλέον η εταιρεία διαθέτει και πιο ελέυθερους καταλύτες με 100 κυψέλες, για την καλύτερη αναπνοή του 12 κύλινδρου κινητήρα. Ο οδηγός, μπορεί ακόμα να επιλέξει μεταξύ διαφορετικών παραλλαγών, με ή χωρίς ενεργή διαχείριση του ήχου, που γίνεται μέσω ενσωματωμένων βαλβίδων τύπου «πεταλούδας». Το σύστημα εξάτμισης της Novitec, διατίθεται επίσης αν το επιλέξει ο πελάτης και σε επιχρυσωμένη έκδοση με επιχρύσωση 999, ενώ είναι σημαντικά ελαφρύτερο απο το εργοστασιακό, εξοικονομώντας αρκετό βάρος!
Αναρτησεις – τροχοί
Η γκάμα των βελτιώσεων της Novitec για την 812 Competizione, δεν σταματαει μόνο στα άλογα. Διαθέτει για το σπέσιαλ μοντέλο της Ferrari, τις σφυρήλατες ζάντες υψηλής τεχνολογίας που κατασκευάζει η Αμερικάνικη εταιρεία Vossen σε τρία διαφορετικά σχέδια, με διαστάσεις 21 ιντσών μπροστά και 22 ιντσών πίσω σε αντίθεση με τις εργοστασιακές 20άρες, ενώ έχουν φάρδος 10 ίντσες μπροστά και 12,5 πίσω!!! Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 275/30 μπροστά και 335/25 πίσω αντίστοιχα. Βελτιωμένα απο την Novitec, είναι και τα χαμηλότερα κατά 25 χιλιοστά και διαφορετικής σκληρότητας ελατήρια στην ανάρτηση, τα οποία κατεβάζουν το κέντρο βάρους, με αποτέλεσμα την ακόμα καλύτερη ευελιξία του αυτοκινήτου.
Επιπλέον διατίθεται προαιρετικά απο την εταιρεία, ένα σύστημα ανύψωσης 40 χιλιοστών για το μπροστινό μέρος με το πάτημα ενός κουμπιού, για να μπορεί το αυτοκίνητο να ξεπερνάει εύκολα τις ράμπες των γκαράζ και τα μικρά σαμαράκια στο δρόμο. Η Novitec προσφέρει επίσης μπουλόνια τιτανίου καθώς και προαιρετικά έξτρα αλουμινένιες προσθήκες για όλους τους τροχούς.
Εσωτερικό
Η Novitec φροντίζει σχολαστικά και το εσωτερικό της Ferrari 812 Competizione, με πλήθος απο εξατομικευμένα σχέδια και χρώματα, ανάλογα τα γούστα του πελάτη, σε συνδοιασμούς δέρματος, αλκαντάρα και κάρμπον!
Ταμείο
Ένα σούπερ αυτοκίνητο βγαλμένο απο την αγωνιστική εμπειρία της Ferrari, γίνεται άκρως ονειρικό και ιδιαίτερα ξεχωριστό, με την δραστική όσο χρειάζεται απο την Novitec αναβάθμιση τόσο στο εσωτερικό του, όσο και στα περιφερειακά του, αρκεί βέβαια να υπάρχει το ανάλογο πορτοφόλι!