Το Golf GTI του 2025, θα διαθέτει μια ενημερωμένη μονάδα turbo με κινητήρα των 2,0 λίτρων, που θα είναι πιο ισχυρή κατά 15 ίππους, αποδίδοντας πλέον 262 ίππους και θα συνδέεται αποκλειστικά με ένα αυτόματο κιβώτιο DSG των επτά σχέσεων, ενώ καταργείται οριστικά η χειροκίνητη επιλογή.
Υπάρχουν αναθεωρημένα εξωτερικά στοιχεία σχεδίασης του αμαξώματος αλλά και των πίσω φώτων, για περισσότερο ευκρινή εμφάνιση, που δεν απέχει τόσο από το τρέχον μοντέλο, με τα κάτω άκρα του προφυλακτήρα, να κάμπτονται προς τα πάνω.
Είναι επίσης σίγουρο ότι θα διαθέτει ένα φωτεινό σήμα του λογότυπου της VW. Οι διπλές χρωμιωμένες εξατμίσεις, βγαίνουν από τον πίσω προφυλακτήρα και υπάρχουν έως και πέντε νέα σχέδια τροχών μεταξύ 17 και 19 ιντσών σε μέγεθος.
Το Crystal Ice Blue Metallic, το Anemone Blue Metallic, το Oyster Silver Metallic και το Grenadilla Black Metallic, προστέθηκαν επίσης στη σειρά των εξωτερικών χρωμάτων, με την οροφή βαμμένη σε μαύρο χρώμα, να είναι διαθέσιμη προαιρετικά.
Εσωτερικά
Το εσωτερικό είναι κυρίως μαύρο με κόκκινες πινελιές, μέσω του ταμπλό, της επένδυσης και των καθισμάτων. Το ανανεωμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας τέταρτης γενιάς, λέγεται ότι χρησιμοποιεί hardware και λογισμικό, με επανασχεδιασμένες σελίδες και ενημερωμένα γραφικά.
Η πιο βελτιωμένη κεντρική οθόνη αφής του περασμένου έτους η οποία ενσωματώθηκε στο γενικό σχήμα του ταμπλό, αντικαταστάθηκε από ένα νέο εξάρτημα που μοιάζει με tablet. Η Volkswagen έδωσε βαρύτητα στο τιμόνι με τα κουμπιά να γεμίζουν τώρα τον ευρύτερο χώρο του. Τα χειριστήρια έντασης του ήχου και της θερμοκρασίας παραμένουν τύπου slider.
Το νέο Golf είναι διαθέσιμο παγκοσμίως με οθόνες αφής 10,4 ή 12,9 ιντσών, αλλά ακούγεται ότι το GTI, θα έχει συγκεκριμένα τη μεγαλύτερη μονάδα, μαζί με μια τυπική οθόνη οδηγού 10,2 ιντσών.
Ο βασικός εξοπλισμός, λέγεται ότι περιλαμβάνει αυτόματο έλεγχο κλιματισμού με αναβαθμισμένα φωτιζόμενα κουμπιά εσωτερικού χώρου, είσοδο χωρίς κλειδί, cruise control, υποβοήθηση στάθμευσης, ρυθμιζόμενο ατμοσφαιρικό φωτισμό 30 χρωμάτων, ένδειξη οδικής πινακίδας, όπως και διαθέσιμη προαιρετική εσωτερική επένδυση από ανθρακονήματα.
Η οθόνη αφής κάνει Chating
Το ChatGPT, είναι ενσωματωμένο στο νεότερο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της VW, το οποίο επίσης θα διαθέτει και το SUV Tiguan όπως και τα ηλεκτρικά μοντέλα ID, συμπεριλαμβανομένων των ID4 και ID7.
Οι χρήστες μπορούν να ρωτούν το λογισμικό, μέσω της φωνητικής ενσωμάτωσης Cerence Chat Pro που λειτουργεί όπως το Google Built-In σε άλλα αυτοκίνητα, ικανό να ελέγχει όχι μόνο αυτοσχέδιες ερωτήσεις και απαντήσεις, αλλά και να απορροφά και να αφομοιώνει αιτήματα πλοήγησης, αλλαγές στο κλίμα, ρυθμίσεις ελέγχου και λειτουργίες ήχου.
Η ενεργοποίηση είναι τόσο εύκολη, όσο να πείς “Hello IDA” ή να πατήσετε ένα κουμπί στο τιμόνι. Στις ανησυχίες περί απορρήτου που περιστρέφονται γύρω από τα ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT, η Volkswagen είναι ανένδοτη, ότι το ChatGPT δεν αποκτά πρόσβαση στα δεδομένα του οχήματος.
Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις διαγράφονται αμέσως, για να διασφαλιστεί το υψηλότερο δυνατό επίπεδο προστασίας δεδομένων.
Πότε θα δούμε το νέο GTI;
Στην Ευρώπη, το Golf θα προσφέρεται με πολλές διαφορετικές εκδόσεις. Υπάρχει το Golf eHybrid με 201 ίππους που διαθέτει plug-in υβριδικό σύστημα δεύτερης γενιάς, το οποίο έχει αναβαθμιστεί στους 268 ίππους στην έκδοση Euro GTE.
Χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα των 1,5 λίτρων σε συνδυασμό με μια μπαταρία 19,7 kWh και ένα ηλεκτρικό κινητήρα, ικανό να διανύσει έως και 100 χλμ με πλήρως ηλεκτρική αυτονομία, με συνολική ολική αυτονομία έως και 1000 χλμ σε υβριδική λειτουργία.
Υπάρχουν επίσης δύο εκδόσεις ντίζελ TDI, υβριδικές εκδόσεις 48 volt και μια έκδοση βενζίνης TSI 2,0 λίτρων, με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Το αναβαθμισμένο τετρακίνητο Golf R του 2025 με περισσότερες επιδόσεις, θα κάνει το ντεμπούτο του αργότερα φέτος.