VW: νέα στρατηγική για ημιαγωγούς

VW: νέα στρατηγική για ημιαγωγούς

Το VW Group έχει αρχίσει να αγοράζει στρατηγικής σημασίας ημιαγωγούς, τους οποίους θεωρεί ότι θα είναι σε έλλειψη σε παγκόσμιο επίπεδο, απευθείας από 10 κατασκευαστές όπως οι NXP Semiconductors, Infineon Technologies και Renesas.

Ο γερμανικός όμιλος βασιζόταν προηγουμένως στους προμηθευτές εξαρτημάτων Tier 1 για την αγορά ημιαγωγών. Οι προμηθευτές ήταν σε μεγάλο βαθμό ελεύθεροι να αποφασίσουν ποια εξαρτήματα θα χρησιμοποιούσαν.

Η αυτοκινητοβιομηχανία άρχισε να συνάπτει απευθείας συμφωνίες με κατασκευαστές τσιπ τον περασμένο Οκτώβριο για να διασφαλίσει την ασφάλεια του εφοδιασμού της, σύμφωνα με τον επικεφαλής προμηθειών της Skoda, Karsten Schnake, ο οποίος είναι επίσης υπεύθυνος της ομάδας εργασίας COMPASS (Cross Operational Management Parts & Supply Security) του VW Group για τον εφοδιασμό εξαρτημάτων.

Η αυξανόμενη τάση εξηλεκτρισμού των οχημάτων και χρήσης λειτουργιών υποστήριξης για αυτόνομη οδήγηση αυξάνουν τη ζήτηση για ημιαγωγούς.

Η αξία των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων σε ένα όχημα θα υπερδιπλασιαστεί έως το 2030 από τον σημερινό μέσο όρο των περίπου 600 ευρώ ανά όχημα, σύμφωνα με τον Γερμανό κατασκευαστή.

Σήμερα, η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται στην 5η θέση μεταξύ των μεγάλων αγοραστών όσον αφορά την προμήθεια ημιαγωγών, με τον παγκόσμιο όγκο τους να ανέρχεται σε αξία σε περίπου 47 δισεκατομμύρια δολάρια, πρόσθεσε η VW. Μέχρι το 2030, ο συγκεκριμένος κλάδος αναμένεται να βρίσκεται στην 3η θέση, με την συνολική αξία των ημιαγωγών που θα απορροφώνται από την αυτοκινητοβιομηχανία να ανέρχεται σε περίπου 147 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η VW και η γαλλοϊταλική εταιρεία κατασκευής ST Microelectronics ανακοίνωσαν τον περασμένο Ιούλιο σχέδια για την από κοινού ανάπτυξη ενός νέου τύπου τσιπ, σηματοδοτώντας την πρώτη άμεση σχέση της VW με έναν προμηθευτή ημιαγωγών 2ης και 3ης βαθμίδας.

Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει επίσης να μειώσει την ποικιλία των τσιπ που απαιτούνται στα οχήματά της για να απλοποιήσει την αλυσίδα εφοδιασμού, γεγονός που θα συμβάλει επίσης στην απλοποίηση της προσφοράς λογισμικού.

Πηγή: Automotive News


About the author


Δείτε επίσης

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Τεστ: Μπορείς να βρεις ποιο αυτοκίνητο θα γεμίσει πρώτο σε 20″; 

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Λάστιχα αυτοκινήτου: Το τεστ του νομίσματος που δείχνει αν πρέπει να τα αντικαταστήσετε

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

Πλύσιμο αυτοκινήτου στον ήλιο: 7 Λόγοι γιατί δεν είναι καλή ιδέα;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

4 Μύθοι για το ψυκτικό υγρό: Μπορώ να αναμείξω παλιό και νέο ψυκτικό υγρό;

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

F1: Ο εκνευρισμός του Φερστάπεν στο Ιταλικό GP και η σχέση του με τη Redbull

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε

Μπαταρία αυτοκινήτου: Πώς και πότε να την αποσυνδέσετε