Αποφασισμένη να ανατρέψει την εις βάρος της κατάσταση και να διεκδικήσει ηγετική θέση στη ηλεκτρική εποχή είναι η Volkswagen δημιουργώντας νέα, ελκυστικότερα προϊόντα.
Ανάμεσα σε εκείνα τα μοντέλα που έχουν ήδη πάρει το πράσινο φως για τη γραμμή παραγωγής είναι και το πρώτο ηλεκτρικό GTI, το οποίο φιλοδοξεί να αναβιώσει τον θρύλο της δεκαετίας του 1970 – του πρώτου Golf GTI.
Η Volkswagen μάς έχει προϊδεάσει για το πώς οραματίζεται την ηλεκτρική μετενσάρκωση ενός GTI, ενισχύοντας τα δυναμικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου ID.2 και τοποθετώντας στις επιφάνειες του αμαξώματός του το διασημότερο αρκτικόλεξο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αν το ID.2 θα αποτελέσει μια ηλεκτροκίνητη πρόταση που θα μπει στην κατηγορία των «μικρών» και προσιτών hatchbacks με τιμή εκκίνησης τα 25.000 ευρώ, τότε μπορεί να υποθέσει κανείς ότι το ID.2 GTI θα διατεθεί με τιμή χαμηλότερη των 30.000 ευρώ.
Ο ένας ηλεκτροκινητήρας και οι 200 plus ίπποι αρκούν ώστε να του χαρίσουν εκρηκτικές επιδόσεις, ενώ και εξοπλιστικά θα έχουμε να κάνουμε με την κορυφαία επιλογή στην γκάμα του ID.2. Ίσως το μεγαλύτερο στοίχημα για το ID.2 GTI θα είναι αυτό της αυτονομίας, καθώς οι υψηλές επιδόσεις θα μετριάζουν την ικανότητά του να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις χωρίς φόρτιση. Δεν θα πρέπει, λοιπόν, να προσδοκούμε τιμές μεγαλύτερες των 450 χιλιομέτρων, αν και ο χρόνος που θα μεσολαβήσει μέχρι το «μικρό» GTI να περάσει στη γραμμή παραγωγής ίσως να προσφέρει λύσεις που δεν διαθέτει αυτή τη στιγμή στη φαρέτρα της η Volkswagen.
Οι μέχρι τώρα πληροφορίες θέλουν το ID.2 να περνά στην παραγωγή το 2025 και η έκδοση GTI σχεδόν έναν χρόνο αργότερα, εκτός κι αν η Volkswagen καταφέρει να επιταχύνει το λανσάρισμα των νέων ηλεκτρικών μοντέλων της, βλέποντας ότι τα σημερινά αποτελούν εύκολη λεία για τους βασικούς ανταγωνιστές της.